Tanerler zindandayken...
Furkan: Ateş.
Ateş: Furkan yine onları serbest bırakmamı istiyorsan tek bir şartım var biliyorsun.
Furkan: Şartını kabul ediyorum... onları bırakman karşılığında seninle evlenirim.
Şimdi...
Arda: TANER BAK YİNE O KARADELİK!!!
Elif: Ya bu karadeliğe girmesek bulamaz mıyız dünyayı?
Taner: Gemiye binmeyelim denizi yüzerek geçelim diyorsun yani? aşkım bilmediğimiz bir galaksideyiz ecelimiz dünyayı bulmaya yeter mi sanıyorsun?
Elif: Ya tamam dalga geçme.
Karadeliğe girerler.
Elif: Arda. iyisin değil mi?
Arda: İyi olmaya çalışıyorum...
Elif: 2 Gün tanıdığın bir çocuk için üzülmez benim tanıdığım Arda...
Karadelikten çıkarlar.
Furkan: Garox... Ateşle evleniyorum Ardaları serbest bırakma şartıyla ben... ben Ardaya çok aşık oldum...
Garox: Nee kendi isteğinizle evlenmediniz mi mürettebata söyledim şu an uzaya çoktan çıktılar.
Furkan: Nasıl yani?
Garox: Zindandan kaçtılar şu an Ateş beyin bile haberi yoktur Arda senin onları kurtarmak için evlendiğini bilmiyor.
Furkan ağlamaya başlar...
Furkan: İntihar edicem.
Ateş: NE DEMEK KAÇTILAR ZİNDANDAN... BİRDE GEZEGENDEN DE Mİ ÇIKTILAR BUNU FURKAN CADISI ÖĞRENMEMELİ...
Furkan: Arda çok üzüldü mü...
Garox: Belli etmese de evet..
Furkan: Kim bilir bir daha ne zaman görüşürüz belki 100 belki 1000 yıl sonra...
Garox: Prensim siz asla pes etmezsiniz hadi Ateş beyle evlenmeden kaçalım bizde...
Furkan: Nasıl...
Garox: Pilot Mehmet?
Furkan: AAA evettt hadi koş...
Sarayın arka çıkışından çıkıp meyhaneye giderler...
Mehmet kabul eder ve Mehmetin gemisiyle atmosferden çıkarlar...
Garox: Lay lay layyy lay lay lay lay layyyy
Furkan: Ayyyy Garox ya dünyaya döndüğümde gerçek yaşıma dönersem bir anda böyle ihtiyar buruşuk..
Garox: Ay ikimizde o zaman çoktan ölmüş oluruz
Furkan: İnşallah olmaz...
Furkan: Ateş kaçtığımızı duymuş olmalı... Neyse bu kadın inşallah ölmeden bizi dünyaya götürebilir...
Ateş: FURKANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN BENİ NASIL BIRAKIRSINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Derya: AMAN ALLAHIM BAKIN ORDA NE VARRRRRR!!!
Taner: Yine ne geliyor üstümüze bıktım gelsin öldürsün bizi.
Derya: TANER DÜNYA ORDA ONU BULDUK!!!!
Edacan: AY HADİ PARTİ YAPALIM AYOL
Twerk atmaya başlar...Arda: Tövbe tövbe kızım otur yerine inemeyebiliriz...
Elif: Neden??
Arda: O*ospu çocuğu Ateş geminin yanlarına ateş ettiğinde kanatlar hasar görmüş.
Derya: Nasıl yani sonsuza kadar uzayda mı kalıcaz?
Arda: Saçmalama tabi ki hayır...
Edacan: Ay en olmadı ablanlar gezegenine geri dönüveririz
Herkes Edacana bakar.
Edacan: Dermişimmm... şaka ayol bir daha ne işimiz var bizim orda?
Taner: oradaki şey bir gemi değil mi
Arda: Ben mi hayal görüyorum yoksa içindeki de Furkan ve uzaylı nedimesi değil mi?
Elif: Evet o...
Furkan telsiz bağlantısı kurar ve her şeyi anlatır
Arda: Ben ne kadar salağım nasıl onu orda bıraktım...
Derya: Taner diyorum ki onların gemisine binelim onların gemisiyle dünyaya inelim
Taner: Ya olmaz arkadaşımın gemisi bu
Elif: Eğer inemezsek o zaman daha büyük sorun biraz da kendini mi düşünsen.
Taner: Off peki
Herkes uzay kaskı takıp gemiyi açıp sırayla diğer gemiye geçerler
Arda ve Furkan öpüşür...
Gemi ormana indikten sonra...
Furkan: Şimdi 150 yıldır yapmak istediğim şeyi yapıcam
Eğilir ve yeri öper.Mehmet: Burada bildiğiniz içki satan bir yer var mı hehehe
Taner: Bir de bu var...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆𝐊𝐚𝐫𝛊𝐬̧𝛊𝐤☆
Ficção AdolescenteDünyaya kaç kere geliyorsunuz? 1? 2? 3? Belkide hiç gelmiyorsunuz. Bu yaşadığınız hayatta herşeyle gelecekte tekrar yüzleşme ihtimaliniz %50 ama asla 0 olmadığının bir işareti... peki ya o işaret ne?