Çocuklar daha o gün yeni bir olup hemen kayıt olmuşlardı
YENİ OKULDA
Derya: Neyseki bu okulda forma zorunlu değil.Enes: Tek derdin bu mu cidden... koleje geldik kızım bi zahmet.
Kırmızı saçlı çocuk: Merhaba siz yeni misiniz?
Arda: Evet
Volkan: Sınıfa hoş geldiniz. Ben Volkan.
diğerleride kendini tanıttı ve tanıştılar
Derya: B- Ben bir lavaboya gideyim.
Gitti...Enes: Nedir bu kızın sürekli tuvalete gitmesi hala anlayamıyorum...
Elif: Ben bir bakayım
Elif Deryanın yanına gitti.Arda: Aşkım bu akşam bir şeyler yapalım mı?
Enes: Ne gibi bebeğim?
Arda: Bara gidelim... biliyorum travma oldu artık ama canım sıkılıyor
Enes: Sen diyorsan gideriz bebiş.
TUVALETTE
Derya: Ah...Elif: Kiminle yattın?
Derya: Ne saçmalıyorsun. Regl sancısı bu
Elif: Peki.
Elif tam çıkacakken lavabonun kapısının kilitlendiğini farketti. Ne kadar zorlarsa zorlasın kapı açılmıyordu.
Elif: Açılmıyor bu.
Derya: Çekil birde ben denim
Elif: Sen mi açacaksın?
Derya: Senin yapıpta benim yapamayacağım. Veya senin yapamayıp benimde yapamayacağım bir şey olduğunu sanmıyorum!
Derya bir tekme atarak kapıyı tak diye tekte açtı.
Elif: YA DERYA YETER. İlk günden beri benimle derdin ne her fırsatta laf sokmaya çalışıyorsun!?
Derya: Cidden soruyo musun?
Elif: Evet?
Derya: Elif keşke senin kadar güzel olsam. Evet seni kıskanıyorum çünkü sen doğal güzelsin ben ise anca bir sürü şey yapıyorum makyaj saç boyası pahalı kıyafetler lens takılar...
Elif: Ciddi misin? bu yüzden mi? Derya çocuk musun.
Derya: Özür dilerim...
Elifin telefonu çaldı
Açtı...Elif: Buyrun... ne... annem ile babam trafik kazasında... sakın cümlenizi tamamlamayın doktor bey ben anladım...
Elif telefonu kapattı ve hüngür hüngür ağlıyordu
Derya: Elif... Başın sağ olsun...
Derya Elife sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆𝐊𝐚𝐫𝛊𝐬̧𝛊𝐤☆
Teen FictionDünyaya kaç kere geliyorsunuz? 1? 2? 3? Belkide hiç gelmiyorsunuz. Bu yaşadığınız hayatta herşeyle gelecekte tekrar yüzleşme ihtimaliniz %50 ama asla 0 olmadığının bir işareti... peki ya o işaret ne?