Ona bakıyordum.
Gözlerinin içine .
Onu seviyordum .
Gözlerinin tonunu seviyordum.
"Her şeyinle sana aşığım Pamir." Dedim şehvetin sesime yansımasıyla.
"Her şeyinle seni seviyorum Bige".
Dedi şehvet sesine yansımıştı.Evin içinden bir ses duyuldu. "Abi " Dedi güzel ve ince bir ses . Adım sesleri net bir şekilde duyuluyordu.
Pamir sağ kolunu belime doladı ve yanıma geçti. İçeriden çok güzel, kumral bir kız çıktı. "Hoş geldiniz " Diyerek elini uzattı. Yüzünde kocaman gülümsemesi vardı. Asla solmayacak bir gülümseme.
Uzattığı elini tutup sıktım. "Hoş bulduk" Dedim samimi bir gülümseme ile karşılık olarak.
Eliyle içeriyi gösterdi '' içeri geçin '' dedi . Pamir hareketlendi doğal olarak bende hareketlendim . Elif abisine dönüp '' Abi ben arkadaşıma gideceğim ders çalışacağız ''
İzin alır gibi değil de daha çok haber vermiş gibiydi . Pamir başıyla onayladıktan sonra Elif 2 3 dakika içinde evden çıktı .
Pamir büyük salonda ki kahverengi koltuğa yerleşti bende yanına oturdum . Kolunu boynuma attı . Kafamı omzuna koydum . Oracıkta , onun kolları arasında kokusunu içime çekerken uyuya kalmıştım .
.........
Uyumuştum .
Uyuyakalmıştı .
Sıcak nefesi saçlarımın arasına karışıyordu . Kafamı kaldırıp uyuyan yüzüne baktım . Güzel yüzüne . Aşık olduğum yüzüne .
Kahverenginin en güzel tonunu gözlerinde saklıyordu. Yüzünde gülümseme oluştu . Uykulu bakışlarıyla konuştu .
'' Akşam olmuş sana harika bir sürprizim var '' dedi heyecanlı bir şekilde . Koltuktan kalktı elimden tutup beni de kaldırdı . Sonra bir anda koşmaya ve merdivenleri çıkmaya başladık . Bir odaya girdik ve kapıyı kapattık nefes nefese kalmıştık . Gülmeye başladık adeta kahkaha atıyorduk . Pamir ilerledi ve bir kapıdan içeri girdi bende arkasından gittim . Üstünü değiştiriyordu . Hemen arkamı döndüm odadan çıkmam gerekiyordu . kapıyı bulamadım . Önce ayağımı sonra da kafamı çarpmıştım . '' Bige bir şey oldu mu kafana canın acıdı mı çok '' . Telaştan eli ayağına dolanmıştı . '' Yok yok bir şey yok '' gözlerim hala sımsıkı kapalıydı . '' Bige üstüm giyili düğmeleri açıyordum sen gelince de durdum '' Emin olmak adına önce tek gözümü açtım . Gerçekten dediği gibi ütü giyiliydi .
Sonra bir şey demeden odadan çıktım . Pamir üstünü değiştirip kıyafet odasından çıktı .
'' Elbiseni odaya bıraktım . Onu giyebilirsin . '' O kadar çekici görünüyordu . Kolunda ki saate baktı sonra bir şey demeden odadan çıktı . Bende hemen ardından kıyafet odasına girdim karşımda ki elbise büyüleyici güzellikteydi .
Krem rengi saten kumaştı .
(Kombinleri alalım hemennn)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DARMADAĞIN
Randomyeniden yarattı beni işte o adam ; Pamir yalçındı * "Karanlık hislerde boğuluyormuşum gibi hissediyorum Pamir ben iyi değilim " " Bige ikimizin de kimsenin hayatında yeri yok bu acı ama gerçek güzelim " "Seni seviyorum Pamir Yalçın hayatımdaki ye...