İki insan .
İki silah .
İki can .
ve asıl meselemiz olan intikam .
silahı havaya boşa sıkmıştım .
'' Evet Pamir ilk önce kim ölüyor sen seç ''
'' Beni hiç mi tanımadın bige '' diyerek çevik bir hareketle elimde ki silahı yer attı . kendi silahını da aynı şekilde attı .
sonra yavaşça yaklaştı '' Bige eğer beni biraz tanımış olsaydın az önce seni senin isteğin olmadan öpmeyeceğimi bilirdin '' .
istiyorum
bende istiyorum
o biçimli dudakların sahibiben olmalıyım .
ama olmaz pamir ben bunu yapamam . babama ihanet edemem . Hele ki ölmüş babama asla .
Ama seni çok istiyorum
Neden böyle oldum
Nasıl oldum bilmiyorum .
'' Pamir bak seni tanımam için bana fırsat vermedin . Doğru dürüst konuşamadan birbirimiz hayatlarının katilleri olduk '' bu sefer bende haklıydım hiç konuşmadan nasıl becermiştik birbirimizi zaaflarımızdan vurmayı '' Bige baban öldüğünde sen sadece intikam peşinden gittin beni dinlemedin bile '' o da haklıydı.
hiç bir şey söylemedim
hiç bir şey söylemedi
Arabanın sürücü koltuğunda ki yerimi aldıktan sonra arabayı çalıştırdım . Sonra pamir de yanımda ki yerini aldı tam ben soracakken konuştu '' konuşmamız lazım Bige yoksa böyle olmayacak ''
Yine bir şey söylemedim yol boyunca da hiç konuşmadık .
Eve vardığımız da Pamir çok sakin ve sessizdi.
Oturduğu koltuğa oturdum o bir köşesinde bende bir köşesinde oturuyordum.
''Evet Bige şimdi sana anlatacaklarımı dinlemek zorundasın . ''
'' Tamam hadi anlat dinliyorum ''
'' direkt konuya gireceğim ''
öne doğru eğildi kol dirseklerini dizlerine yasladı ellerini önünde kavuşturdu .
'' ben buna mecburdum yani mecbur bırakıldım . Hem de bir tehditle kardeşimin tehdidi . Bak Bige ben her ne kadar tehditle iş yapacak biri olmasam da bu sefer mecburdum . Evet diyeceksin ki '' dediği anda sözünü kesip cümleyi devam ettirdim . '' Sen bir katilsin birini öldürmek senin işin . İnsanlara acımazsın . Duygusuzun tekisin . '' Bu sefer bana baktığında gözlerinde hüzün vardı . '' Bige haklı olduğun bir yer var ki bunun benim işim olduğu ama baban ... o benim için iş değil anladın mı ya da anlıyor musun bende sevdiğim kadının babasını öldürmek istemezdim '' .
sevdiğim kadın .
Bunu farkında olmadan bir anda söylemişti tıpkı bir anda dudaklarıma yapıştığı gibi .
Pamir beni öpüyordu
Babamın katili beni öpüyordu
Çocukluk arkadaşım beni öpüyordu
Ve bende ona karşılık veriyordum .
İçimde ki duyguların hakimiyetini kaybetmiştim .
Ona karşı koyamıyordum . Ama yapmak zorundaydım ona karşı koymak zorundayım . O babamın katili ve ben babama ihanet edemezdim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DARMADAĞIN
Casualeyeniden yarattı beni işte o adam ; Pamir yalçındı * "Karanlık hislerde boğuluyormuşum gibi hissediyorum Pamir ben iyi değilim " " Bige ikimizin de kimsenin hayatında yeri yok bu acı ama gerçek güzelim " "Seni seviyorum Pamir Yalçın hayatımdaki ye...