9. Acının Tatlı Tebessümü

6 1 1
                                    

Acı çığlıkların mahkumları olmuştuk hepimiz . 

Siren sesleri başımı ağrıtmıştı . Her yer karanlıktı . Gözlerimi yavaş yavaş açmaya başladığımda fark ettim gözlerimin kapalı olduğunu . Ambulanstan inince soğuk hava bir bıçak gibi kesti yüzümü . Etraf bulanıktı . Gözlerimi tam açamıyordum . İnsanları seçemiyordum . 

Yan tarafımda sedyeyi tutan doktor konuşunca ambulansta gelen hasta benim olduğumu anladım . Sanki zihnim durmuştu da bunları ben yaşamamıştım başkaları söyleyince parçalar yerine oturmaya başlıyordu . 

Arkadan bir doktorun sesi daha duyuldu '' Adı Ezgi Yücel 24 yaşında hamile karnına bıçak saplanmış halde bulunmuş .''  

Yerine oturmayan , bir şeyler vardı . Ben buradayım . Ezgi burada . Peki ya annem . O neredeydi . onu niye getirmediler . Benden önce mi gelmişti . Doktor yine konuştu   '' Bir de kadın cesedi bulundu ''

Ceset . 

Kadın cesedi.

Annem  . Vurulmuştu . Kanlar içindeydi dün akşam . Doktor yine konuştu . '' Yerde ki kanlarla cesedin kanı uyuşuyor . ''   

Sonrasında herkes sustu . Tüm şehir sustu . Bir tek o konuştu . Tek varlığım . Sahip olduğum tek insan . Pamir Yalçın konuştu . Güzel sesinde acı vardı . Hüzün vardı . Ve ben artık onun acı dolu feryatlarını bile duyamıyordum . Sessiz çığlıklarla dolu bir karanlık. 

...............

Hülya Demirsoy ölmüştü . 

Ezginin doğmamış çocuğu ölmüştü .

Pamir'in çocuğu diye tanıttığı ama Pamir'in olmayan o çocuk ölmüştü . 

Pamir psikolojik bir çöküş yaşamıştı . Çökmüştü . Çünkü hayatının anlamı olan . Diğer yarısılarak tanımladığı Bige'si onu hatırlamıyordu . Kimseyi hatırlamıyordu . 7 Ay geçmişti tüm olan bitenlerin üzerinden koskoca 7 ay . 7ay her günleri hastane de geçmişti fakat farklı şekillerde .

Biri hastane yatağında .

Biri de hastane koridorlarında geçirmişti 7 ayını .

Biri olanları aklından çıkartamıyorken .

Biri her şeyi unutmuştu .

7 ay . 30 hafta . 213 gün geçmişti Bige konuşmayalı . gözlerini açmayalı . tam 7 ay geçmişti . 

Tek tek ayları , haftaları , günleri hatta saatleri saymıştı . Bigesiz geçirdiği her saniyeyi hesaplamıştı Pamir . Öyle aşıktı ki adam unutulmaz bir aşktı ki onların ki . Adam aşktan ölüyordu . Kadın ise hiç bir şeyi hatırlamıyordu . 

Pamir her gün gelirdi hastaneye . Bigeye camdan bakardı saatlerce . Onu duymayacağını bile bile konuşuyordu onunla . Adam konuşuyor . Kadın duymuyordu . Adam gülümsemeden ayrılmıyordu hastaneden . Aynı zamanda ağlıyordu da .  

Ama biliyordu ki bir gün uyanacak ve onunla tekrar konuşacaktı . Ama bilmediği bir şey vardı ki o da kadının ne zaman uyanacağıydı . 

Her gün hastaneye giden Pamir bugün gitmedi . Elif artık abisini böyle görmeye dayanamıyordu ve onu bugün göndermedi hastaneye . Pamir içmekten bir hal olmuştu . viski , şarap , bira ne bulursa içiyordu . sigara da vardı bunların yanı sıra zaten içerdi şimdi günde paket bitirip bir diğer pakete başlıyordu . Saçı sakalı uzamış birbirine karışmıştı . 

Ne şanstır ki 213 gün sonunda yani 214. gün Pamir hastaneye gitmedi ve Bige uyandı . 7 ay sonunda komadan çıktı . komaya girme sebebi olayın olduğu gün sol kasığından vurulmuştu yere düştüğünde ise kafasına sert bir darbe alarak kafa travması yaşamıştı . bunun etkisiyle komaya girdi .ve hafıza kaybı yaşadı .  Pamir bilmiyordu hafıza kaybı yaşadığını doktorlar Bige'nin uyanmasını beklemişlerdi . Sonunda bugün uyandığında hafıza kaybı yaşadığı öğrenildi aslında kafa travması yaşadığı için doktorlar hafıza kaybı oranının yüksek olduğunu söylemişlerdi .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DARMADAĞINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin