13. Bölüm

45 6 2
                                    

(arkadaşlar üstteki resmi dijital olarak ben çizdim nasıl olmuss💖)

HASTANEDE

Doktor geldi ve herkese Rose'nin yanına gidebileceklerini söyledi. Herkes Rose'nin yanına gitti ama hala uyuyordu. Hawk Rose'nin sedyesinin yanına çömeldi ve onun saçları ile oynamaya başladı.

Hawk içinden:Ona bişey olsaydı eğer kendimi asla affetmezdim hemde asla😞......

Astoria:Çocuklar bence biz çıkalım onlar yanlız kalsın ne dersiniz?

Shawn:Bencede canım.

Herkes:Nee???

Astoria:*kızarır*N-ne dedin s-sen?

Shawn:*kızarır*Ş-şey ben d-dışımdan mı s-söyledim??

Herkes:*güler* hıhıı

Astoria ve shawn daha çok kizardilar ve herkez odadan çıktı. Hawk ve Rose odada tek kaldılar. Aradan 10-15 dk geçtikten sonra Hawk'ta artık yorgun hissetti ve kafasını sedyeye koyup gözlerini kapattı.

BİR SÜRE SONRA ROSE'DAN

Offfff başım ağrıyor karnım çok kötü. En son ne olmuştu ve ben neden hastanedeyim? Haa şimdi hatirladim. En son Michael Hawk'ı bıçaklayacakken önüne geçtim ve ben bıçaklanmıştım. Michael neden böyle bişey yaptı ki?

Kafamı bir süre sonra kaldırdım ve ayağımın yanında sedyeye başını koymuş uyuyan birisini gördüm. Ve bu kişii....... Hawk mii?? Ahhh canım. Beni merak etmiş olmalı ki diğerleri ile gitmemiş. Dayanamadım ve Hawk'ın koyu mavi saçları ile oynamaya başladım. Kolumdaki serum kolumu acıttığı için ses çıkarmıştım ve Hawk bunu duymuş olacak ki uyandı.

HAWK'TAN

Bir süre sonra bir ses ile uyandım ve ses Rose'den gelmişti. Hemen kalktım ve Rose'ye baktım.

Ben:Rose! İyi misin? Bir yerin ağrıyor mu? Ne oldu? Neden öyle ses çıkardın? Birşey istiyor musun? Söyle hadii!

Rose:*şaşkın*Hawk iyiyim merak etme sadece serum biraz kolumu acıttı o kadar.

Ben:Çok mu acıttı?

Rose:Büyütülecek bişey değil Hawk alışkınım seruma.

Ben:Tamam peki. Sen ne zaman uyandın?

Rose:Biraz önce.

Bir anda rose bana garip bir şekilde bakmaya başladı.

Ben:Ne oldu rose?

Rose:Sen ağladın mı?

Ben:Dalga mı geçiyorsun rose? Sen bıçaklandın şu anda hastanedesin ben nasıl ağlamam? Sana bişey olcak diye bayılacaktım neredeyse senin dediğin şeye bak!

Galiba çok üstüne gitmiştim ki rosenin biraz yüzü solmuştu.

Rose:Şey ö-özür dilerim bilmiyordum.

Bir anda aklıma dank etti! Tabii yaa ben Rose'dan özür dileyecektim. O gün ona çok çıkışmıştım.

Ben:Hayır rose asıl ben özür dilerim.

Rose:İyide sen neden özür diliyorsun ki?

Ben:Şey sana öyle çıkışmamam gerekirdi. Birde önceki olay yüzünden. Özür dilerim gerçekten.

Rose o olayı söyleyince biraz bozulmuştu.

Rose:*biraz solgun sesle* önemli değil Hawk.

Ben:Yani affettin mi?

Rose:Hiç kızmadım ki.

Öyle dedikten sonra ona aniden sarıldım.

Rose:*kolu acıdı*H-hawk😖

Hemen Rose'den ayrıldım.

Ben:Ş-şey rose özür dilerim.

Rose kıkırdamıştı. Ona garip bir bakış attım. Oda anlamış olacak ki.

Rose:Hawk farkında mısın bilmiyorum ama sabahtan beri birbirimizden özür diliyoruz.

Şimdi fark ettim de gerçekten sabahtan beri birbirimizden özür diliyoruz. Bunu duyunca bende kıkırdadım.

ERTESİ GÜN

HAWK'TAN

Bugun rose sonunda hastaneden çıkıyordu. Hemen taburcu işlemlerini aldıktan sonra hastaneden çıktık. Rose yorulmamasi için onu kucağıma aldım.

Rose:H-hawk napiyorsun?

Ben:Öyle hastaneden çıktın diye sevinmek yok rose. Doktor evde 1 hafta dinlensin dedi. Aksi takdirde yaran açılabilirmiş. Ve ben senin yorulmanı istemiyorum.

Rose:Hawk hadi ama. Araba şurda zaten oraya kadar yürüye bilirim.

Ben:Rose itiraz istemiyorum.

Rose:Offff peki.

Dedi ve kafasını göğsüme yasladı. Ben biraz kızarmıştım.

Ben:R-rose. Napiyosun?

Rose: Başım ağrıdı biraz kafamı yasladım. Eğer rahatsız olduysan kaldirayim.

Tam kafasını kaldircakken ben geri yasladım.

Ben:Hayır rahatsız olmadım basın ağrıyorsa tabiki yasla. Sen rahatına bak.*gülümser*

Rose:*gülümser*

Ahhhhhh dayanamicam yine o tatlılığını yapıyooorrr.

REGAL AKADEMİDE

Sindirella:Rosee!!

Rose: Büyükanne!

Sindirella geldi ve hemen Rose'ye sarıldı. Ama bu rosenin karnındaki yarayı acitmis olacak ki

Rose:Ahhhh😖😖

Sindirella hemen Rose'den ayrıldı.

Sindirella:Sana kim zarar verdi Rose? Cabuk söyle.

Rose:Ş-şey aslindaa ııı

Hawk hemen atladı.

Hawk:Michael yaptı müdire sindirella.

Sindirella:Bu doğru mu Rose?

Rose:E-evet büyükanne.

Sindirella yardımcısına hemen michael'i çağırmasını söyledi. Michael geldi.

Sindirella:Genç adam. Seni buraya neden çağırdığımı az çok biliyorsundur. Torunum Rose'ye neden zarar verdin?

Michael birşey diyemedi. Sindirella daha çok sinirlendi.

Sindirella:Madem konusmuyorsun o zaman burdan sürülüyorsun. Genç ADAM!!!

Yardımcılar geldi ve michael'i götürdüler. Rose sevinçle buyukannesine yavaş bir sekilde sarıldı. Sindirella da ona sarildi.

EVET ARKADAŞLAR BU BÖLÜMÜ DE BİTİRİYORUM BOLUM HAKKİNDA FİKİRLERİNİZİ YORUMLARDA BELİRTİN. SİZLERİ SEVİYORUMM.💐💐💐💐💐💖 😽😻😻💋😽😻😻😻💋😽🎀😻 😻💋😽🎀💞💞😽😽💓✨💫😚😚✨

Herşey dahi 706 kelime
⊂⁠(⁠◉⁠‿⁠◉⁠)⁠つ ⊂⁠(⁠•⁠‿⁠•⁠⊂⁠ ⁠)⁠*⁠.⁠✧

Peri Masalları Ülkesinde Bir Aşk Hikayesi {1}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin