უნივერსიტეტში გაზაფხულის თბილი დღე იყო, ალუბლის ყვავილი აყვავებული იყო და კამპუსი სტუდენტებით იყო სავსე. ერთი კონკრეტული სტუდენტი, ჯიმინი, იჯდა სკამზე ალუბლის აყვავებული ხის ქვეშ და უყურებდა ფურცლებს, რომლებიც ქარში ფრიალებდა. ჯიმინი ტკბილი და ნაზი სული იყო, ცნობილი თავისი სიკეთითა და თანაგრძნობით სხვების მიმართ. მას ჰქონდა ღიმილი, რომელსაც შეეძლო ოთახის განათება და გული ისეთივე სუფთა, როგორც ყვავილი მის ზემოთ.მაგრამ მისი მხიარული ქცევის ქვეშ ჯიმინს კიდევ რაღაც სურდა. აქამდე არასოდეს ყოფილა შეყვარებული, არასოდეს უგრძვნია პეპლები მუცელში ან სითბო მკერდში, რაზეც სხვები საუბრობდნენ. ის უყურებდა, როგორ პოულობდნენ თავიანთ სულებს და უზიარებდნენ ინტიმურ მომენტებს მისი მეგობრები, მაშინ როცა მარტო ის რჩებოდა. მას აინტერესებდა, ოდესმე იპოვნიდა ვინმეს, ვინც შეიყვარებდა. ჯიმინი უნივერსიტეტში მეტად პოპულარული იყო მისი სილამაზის გამო... ქერა თმა, ცოსფერი თვალები... მისი სურნელიც კი იმდენად შესანიშნავი იყო.
როდესაც ის ფიქრებში ჩავარდნილი იჯდა, უეცარმა ხმამ გაფანტა ისინი. "ჯიმინ, ჰეი! რას აკეთებ აქ მარტო რატომ ზიხარ?" ეს იყო მისი საუკეთესო მეგობარი, თეჰიონი, ენერგიული და მხიარული სტუდენტი, რომელსაც ყოველთვის ღიმილი ეტყობოდა სახეზე. ჯიმინმა მას ტკბილად გაუღიმა. "ოჰ, თეჰიონ, მე უბრალოდ ვტკბებოდი ალუბლის ყვავილებით. ისინი ძალიან ლამაზები არიან, არა?" თეჰიონმა თავი დაუქნია, მას თვალები უბრწყინავდა. "ისინი არიან, მაგრამ იცი რა არის კიდევ უფრო ლამაზი? შენ... და სიყვარული. უნდა იპოვო ისეთი ადამიანი, რომელიც მუდამ შენს გვერდით იქნება ."
ჯიმინს გული აუჩქარდა თეჰიონის სიტყვებზე. მან იცოდა, რომ მის მეგობარს მისთვის კარგი უნდოდა,მაგრამ სიყვარულის პოვნაზე ფიქრი საშინელი იყო." თეჰიონ ეს ადვილი არ არის, არ მინდა ვინმეს მხოლოდ იმიტომ მოვწონდე, რომ ლამაზი ვარ."
YOU ARE READING
My Sweet CEO / JIKOOK
Storie d'amoreYou'll see everything in the fic★ omegaverse ★ omegajimin★ alphajungkook★ CEO jungkook★ STUDENT Jimin ★ jikook★