Kafa karışıklığı olmasın. Kurgumuz iki farklı zamandan ve yerden ilerleyerek birleşecek. Yani üçüncü bölümde Crystal ve Evan'ı okumaya dördüncü bölümdeyse Logan'ı okumaya devam edeceksiniz.❤️
Bölüme geçmeden önce oy vermeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın. Bunlar beni motive eden ilham kaynaklarım🥲
Keyifli okumalar diliyorum😽
🫀
LES PYLLMONS
bir ay önceSon savaş patlak verdiğinde meleklerin katliamının üzerinden tam sekiz asır geçmişti. Logan Acy Stark, kaldıkları hücreden annesi ve babasının sürüklenerek götürülüşünü izlerken, kız kardeşini korumak için o hücreden kurtulmak zorunda olduğunun farkındaydı. Ve bunu tek başına yapamayacağının da...
O an tarihte bir ilki gerçekleştirmiş ve kurtlarla anlaşma sağlamıştı. Babasının lideri olduğu ve o öldükten sonra liderliği kendisinin devraldığı vampir kolonisi ile Dawson klanı olarak adlandırılan bir kurt adam sürüsü, sırt sırta vermiş ve onları esir alıp hunharca katleden, güçlerini emen kadim cadı Pearl'e karşı savaş açmışlardı.
Cadıların karşısında avantajlı oldukları tek bir konu vardı; hızları. Sonuna kadar kullanmışlardı bu avantajlarını ve sonunda zafer onlarındı. Üç kadim cadıdan biri olan Pearl, verdiği binlerce kaybın ardından geri çekilmek, Logan Acy Stark ve Dawson klanının alfası olan Darell Dawson ile anlaşmaya varmak zorunda kalmıştı.
Ve böylece iki sürü birlikte yaşamak için Les Pyllmons'u kurmuşlardı. Cadılardan arınmış olan bu şehri...
Ama önemli olan zaferi kazanabilmek değil, o kazandığın zaferi ellerinde tutabilmekti. İki yüzyıldır bir şekilde bunu başarabiliyorlardı ama Pearl asla vazgeçmiyordu. Tıpkı şu an olduğu gibi... Ağustos ayının ortalarındaydılar, havanın kavurucu derecede sıcak olması gerekirdi. Ama Les Pyllmons uzun süredir güneş yüzü görememişti. Les Pyllmons, uzun süredir kardan başka hiçbir şey görememişti. Bu sürekli kış yüzünden besin kaynakları olan hayvanlar şehri terk edip başka yerlere göç etmiş, iki sürü de aç kalmamak için Les Pyllmons'un dışına çıkmak zorunda kalmıştı. Pear onları anlaşmanın şartlarından birini bozmaya zorluyordu. Üç adamını şehrin dışında yakalandıkları için kaybetmişti genç lider ve bu konuda yapabileceği hiçbir şey olmamıştı. Anlaşmanın şartları elini kolunu bağlıyordu ve anlaşmayı bozmak söz konusu bile olmazdı. Yeniden çıkacak olan bir savaştan sağ kurtulmaları mümkün değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEKLERİN KATLİAMI (+18)
FantasyMelekler, evrenin en güçlü yaratıkları... Bembeyaz kanatlarından akan asaletin karşısında durabilecek tek bir ırk bile yoktu. Hayatlarını Dünya'nın huzuruna ve barışına adamışlar, dengeyi korumak için yaşıyorlar ve gerekirse bu uğurda savaşıyorlardı...