5| SEÇİLEN KALP VE FISILTILAR

10 3 0
                                    

Sellam❤️

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın olur mu?

Keyifli okumalar diliyorum❤️

🫀

COUROSSO

günümüz

Bilseydi... Kanadı yırtık mavi kelebeğin neden yüzük parmağına konduğunu, aynı şeyleri düşünmezdi asla. Güzel gelmezdi o kelebek...
Lanetli gelirdi.
Lanetliydi çünkü...
Kelebek uçup gittiğinde onlar da artık gitmek için kalkmaya karar verdiler ve hızlıca giyindiler. Tam gölün kenarından ayrılacakları sırada ormandan bir kadın çığlığı yükseldi. Tanıdık bir çığlık...
Crystal'in kalbi korkuyla kasılırken "Kriss?" diye fısıldadı. O ses Kriss'e aitti. Oynadıkları doğruluk cesaret oyununda sevgilisi Luke tarafından yedi kez aldatıldığını öğrenince kalkıp giden kıza...
"Kahretsin, Kriss bu... Luke yanında değil miydi?"
Evan'ın sorusunu tamamen duymazdan gelip kendini sesin geldiği noktaya odaklamaya çalıştı. Ses, gitmeleri gereken yönün tam tersi yönünden geliyordu. Yüreği ağzında atarken tekrar duymak adına nefes bile almadan geceyi dinledi Crystal. Luke yanında olmalıydı...
"Hadi..." dedi Evan telaşla. "Burada telefon çekmiyor. Geç olmadan gidip şerife haber verelim."
Crystal Evan'ı başıyla onayladı ama yapmak istediği bu değildi. Şerife haber verene kadar her şey için çok daha geç olabilirdi. Ya yardım edebilecekleri bir durumdaysa Kriss. Ve çağıracakları o yardım gelene kadar çoktan hayattan koparılırsa? Şimdi gitmeleri onun ölümüne neden olursa?
Teninin ürperdiğini hissetti Crystal. Bunun nedeni soğuk hava ya da sırılsıklam olan saçları değildi. Kalbine oturan rahatsız edici bir hissin tohumuydu.
Üşüyen avuçlarında bir sıcaklık hissettiğinde gözlerini sonunda karanlık ormandan çekmiş ve elini tutan Evan'a bakmıştı. Onun gözlerinin hâlâ ormanda olduğunu gördü. Kendisi ile aynı düşünceyi paylaşıp paylaşmadığını merak etti. Paylaşıyorsa eğer...
Evan geldikleri yöne doğru yürümeye başlayıp Crystal'in de yürümesine neden olduğunda düşünceleri yarıda kesilmişti genç kızın. Belli ki o aynı fikirde değildi.
Attığı her adımda istemsizce bir suçluluk gece gibi sarmaya başlıyordu tenini. Geri dönmek hiç doğru gelmiyordu ona...
Tam yedinci adımı atmışlardı ki bir kez daha bir çığlık sesi inletti ormanı. Bu kez çok daha yakından gelmişti bu ses.
Kalbine derin bir sızı batarken vicdanının sesi yükseldi içinde. Hayır... Hayır öylece gidemezlerdi. Ellerinden geleni yapmadan gidemezlerdi... Yaralı olabilirdi, kan kaybediyor olabilirdi, peşinde biri olabilirdi... Kahretsin diye geçirdi içinden Crystal. Her şey olabilirdi.
Yedinci adım onu durdurduğunda elini tutan Evan'ın eline asılıp onun da durmasını sağladı. Aceleci adımları sekteye uğrayan Evan, telaşla Crystal'a döndüğünde genç kız çoktan yönünü diğer tarafa çevirmişti.
Bakmasa bile Evan'ın bakışlarını sırtında hissetti ve "Hayır..." diye mırıldandı. Esen sert rüzgâr, ıslak saç diplerinden beynine işliyordu. "Öylece gidemeyiz, yardım etmeliyiz... En azından denemeliyiz..."
Bu kez Crystal Evan'ı yürütmeye çalışmış ve Evan onu durdurmuştu. "Saçmalıyorsun Crystal." diye homurdandı Evan sert bir sesle. "Orada ne olduğunu bile bilmiyoruz. Süper kahramanlar değiliz, geri dönüp polise haber vermeliyiz. Şerif Bars ne yapacağını bilir."
Durmanın vakit kaybı olduğunu düşünen Crystal hışımla genç adama dönüp elini elinden çekti sert bir hareketle. "Merkeze ulaşana kadar geçen sürede sence Kriss'ten geriye ne kalır Evan?" diye sordu. Şimdi onun sesi Evan'ınkinden çok daha sert çıkıyordu. "Tabii onu bulabilirlerse! Az önce bir çığlık daha duyduk, daha yakından geliyordu..." Kısacık bir an duraksadı. Ardından Evan'ı ikna etmek adına, içinden her ne kadar tam tersini dilese de, "Gelip gelmemek sana kalmış ama ben bu kadar yakınken ve yardım edebilme ihtimalimiz varken geri dönmeyi reddediyorum." dedi keskin bir sesle. Yıllar içinde karşısındaki adamı kandırmayı öğrenmişti. Ona ne denli aşık olduğunu içinde sakladığı tüm o süre zarfında.
Sözlerine noktayı koyar koymaz arkasını Evan'a döndü. Evan'ın güzel yüzünün yerini alan karanlık orman, şimdi olduğundan bile daha ürkütücü görünüyordu gözüne. Tedirginliği öyle çok büyüdü ki Evan'ın "Yakından gelen bir çığlık daha mı? Neyden bahsediyorsun sen?" diyen karmakarışık olmuş sesini bile duyamadı.

MELEKLERİN KATLİAMI (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin