2024.06.30

10 2 3
                                    

Tartalmatlan, de mégis tartalmas nap volt.

A napot pihenéssel kezdtem, majd ebédre sült kolbászt készítettem. Nagyon nehéz volt a küzdelem, hogy tudjak belőle enni. Talán ma volt a legmelegebb a héten, 34 fok volt, nagyon nehéz volt kibírni, viszont a délutánt egy nagy sétával zártam. Nem olyan messze tőlem megtalálható a város nagyobb tava, így úgy döntöttem, hogy körbesétálom. Kb. 7,3 km,, de összesen 8,5 km-t sétáltam a mai nap. Nagyon szép erdős részeken mentem.. Séta közben zenét hallgatni a legjobb dolog, ma sem tettem másképpen. Nagyon jó érzés volt, hogy ma mozogtam, és nagyon elfáradtam a végére. Amikor a tó másik felére értem, leültem az árnyékba egy kicsit gondolkodni és pihenni. Igazán nyugtató érzés a hullámzó vizet nézni. Hazaérve gofrit készítettem, talán ez volt a napom fénypontja. Bár bűntudatom van, hogy ennyit ettem, viszont a séta nagyon kikapcsolt. Összességében a mai napot egy nagy sikernek könyvelem el.

A holnapi naptól pedig 1 hónapon keresztül dolgozni fogok, így a napjaim nem lesznek izgalmasak (remélem a gyógyulásomban lesz sok előrelépés), viszont mindenképpen érkezik minden nap este az aznapi nap összefoglalása. Köszönöm, hogy elolvastad, és ha tetszett, akkor támogass egy követéssel.

Szép estét: Niki💕

My recoveryWhere stories live. Discover now