A mai reggel egy káosz volt. De kezdem is az elején.
Szokásszerintkorábban ébredtem, mint kellett volna, így ismét sorozatot néztem. Ma még az Interspar-ba is be kellett ugranom, hogyvegyek zsemlét az ebédemhez. Úgy számoltam az időt, hogy csak bemegyek, elveszem a zsemlét, és megyek is fizetni az önkiszolgáló kasszához, de ez a tervem nem úgy sikerült, ahogyan szerettem volna, mert hatalmas és hosszú sorok voltak minden kasszánál. Az első gondolatom az volt, hogy 10:40-kor mit keres ennyi ember a boltban. Igazából már lemondtam arról, hogy elérem a buszt. Az önkiszolgáló kassza is lassú volt, ráadásul az a forgóajtó, ami a bejáratnál van, szintén megállt, és egy férfi végig nézte, ahogy nőként én tolom az ajtót, hogy kijussunk. Nem mintha beleszakadtam volna, de szerintem ilyen esetben nem nekem kellett volna tolni azt a szar ajtót.
Két agyvérzés után, siettem a buszhoz, ami késett pár percet, így teljesen feleslegesen siettem ebben a melegben. 🥲
A munkába beérve a drága munkatársaim azzal fogadtak, hogy már vártak. Beléptem a raktárba, és azt hittem ott halok meg. 7 raklap árut láttam, és próbáltam bejutni az öltözőbe.
Miután kivittem a kasszámat, közölték, hogy amúgy ne számítsak arra, hogy a kasszából kijutok. Nyugodtan üljek is le. Fizetés hét van, ilyenkor baromi sokan szoktak lenni. Ez így is volt. Rohangáltam az árus ládám és a kassza között.
Már 4 óra volt mikor szünetre mentem, ideje volt megpihenni egy picit. Zárás után az egyik helyettessel mentem a vasutállomáshoz, beszélgettünk is természetesen, tényleg nagyon szeretem ezt a csapatot. Amilyen érzékeny lelkem van, biztos vagyok benne, hogy könnyezni fogok, amikor az utolsó napom lesz. Mindenkit megszerettem, ők is megszokták, hogy vagyok és megyek minden nap és kapom a dícséreteket, hogy ügyes vagyok. Hiányozni fog. Azt találtam ki, hogy valami kis meglepetéssel készülök mindenkinek, már tudom, hogy mivel, de azt még nem tudom, hogy ezt hogyan fogom megoldani.
YOU ARE READING
My recovery
Short StoryTörténet a mentális gyógyulásomról. Az evészavartól az egészséges táplálkozásig. A pánikrohamtól az egészséges életig. Az önbizalomhiánytól a magabiztosságig.