2024.07.01

10 3 0
                                    

Első napom a munkahelyemen, ahol 1 hónapig dolgozni fogok.
A reggelem eléggé korán indult, hiszen utaznom kellett a munkahelyre, emiatt kénytelen voltam korán felébredni. A délelőtti órák villámsebességgel teltek, nagyon sok papírt kellett elolvasnom, így igazából csak 4 órát dolgoztam a 7 helyett. A munkatársak nagyon kedvesek, és az üzletvezető is, így nem voltam ideges amiatt, hogy esetleg valamit rosszul csinálok. Nagyon élveztem a munkát, és azt is, hogy segíthettem az embereknek, amikor nem találtak valamit. Szeretnék egy nagyon aranyos történetet kiemelni a mai napból...
Volt egy nagyon aranyos néni, aki egy zacskóba becsomagolt elhasznált púderrel sétálgatott körbe az üzletben, eladót keresve, majd meglátott és odajött hozzám. Mutatta nekem, hogy ő pontosan ezt a márkát és ezt az árnyalatot szeretné újra vásárolni, de eddig sehol nem sikerült neki beszereznie. Láttam rajta, hogy tényleg fontos ez a púder, természetesen segítettem neki, és 1 perc alatt megtaláltam azt a márkát és árnyalatot, amire szüksége volt.
Ez egy nagyon tanulságos szituáció volt. Mindenkinek azt mondom, hogy figyeljünk oda az idősebbekre, hiszen lehet, hogy csak most egy púderre volt szüksége nagyon, de legközelebb, az is lehet, hogy az életét kell majd megmenteni, és senki nem lesz ott, hogy segítsen.
A nap további részében pakolgattam, majd elérkezett a 15:00, és elindulhattam haza.
Itthon egy jegeskávé társaságában elfeküdtem az ágyban, és átgondoltam a mai napomat.
Úgy érzem, hogy ma is sikerült egy apró lépést tenni a fejlődés irányába. Bár ezt a hónapot egyedül kell végigcsinálnom, de igyekszem mindent megtenni.

Köszönöm, hogy ma is velem tartottál!
Legyen szép estéd: Niki🌙

My recoveryWhere stories live. Discover now