2024.07.04

14 3 6
                                    

Csütörtök= Kis péntek
A mai nap sikerült időben felébredni, és a buszt sem késtem le. Ez volt a 4. napom a munkahelyen. Ma belevágtam abba, amit eddig sosem csináltam még, betanultam kasszázni. Igazából mindig nagyon féltem tőle, hiszen sokszor szeretek elkalandozni fejben, viszont a kassza nem játék, nagy felelősség  pénzzel foglalkozni, oilletve, hogy minden terméket jól olvassak le, mindent úgy üssek be ahogy kell, közben persze odafigyelve a vásárlóra, és az illemszabályokra is. Az elején borzalmasan remegett a kezem, majdnem sikerült az első alkalommal rosszul visszaadni és ,,csődbe" vinni a céget...de viszont nagyon belejöttem a végére, és megkedveltem ezt a tevékenységet is. Van még mit tanulnom, de ezt sikernek könyvelem el.
A mai étkezésem nem volt valami fényes, de sajnos ez ilyen🫤
Holnap péntek, vége az első hetemnek a 4-ből. Nagyon durva, mert szeretem ezt a helyet, a munkatársakat, de várom, hogy túl legyek rajta, és igazán pihenhessek és élvezzem a nyarat.
A hétvégén lesz időm olvasni végre, amivel talán fejlődhetek is, és nem csak egy helyben toporgok.

Sziasztok! Ez a nap is rövidre sikeredett, de a munka kitölti az egész napomat, így semmi más nem szokott történni.
Tarts velem holnap is, Puszi: Niki🦋

My recoveryWhere stories live. Discover now