2 gün sonra
Güven tedirgin bir şekilde bekliyordu,az önce Derya'yı yemeğe davet etmişti ve cevap bekliyordu.Birkaç dakika geçtikten sonra onu arayan Derya'ya baktı,önce stresden açamadı ama sonra özgüvenini toplayıp açtı.
"Alo?" dedi sesindeki tedirginliği gizleyemeyerek "Alo,mesaj atmak istemedim.Hâlâ fikrinden vazgeçmediysen akşam çıkalım yemeğe." Güven derin bir oh çekti "Tabii tabii,ben seni almaya gelirim." Derya'nın güldüğünü hissedebiliyordu "Peki o zaman görüşürüz." "Görüşürüz." dedi ensesini kaşıyarak.
Gökhan hemen ensesine vurdu arkadaşının,Güven hâlâ stresliydi "Neyin stersi abi bu?" Güven arkasını yaslandı "Bir bilsem kardeşim bir bilsem."
_____________
Selin bu güzel haberle arkadaşına sorular soruyordu "Ee ne giyeceksin?" "Sade birşeyler giyerim herhalde,ayrıca abartma bu kadar.Ben söyleyeyim bu adam bana aşık felan değil." Selin göz devirdi "Yalancının mumu yatsıya kadar yanar canım,göreceğiz." Selin haklıydı,Derya kendini bu gerçekle yüzleşmeye hazır hissetmiyordu
Yaman hastanede dolaşırken Derya'nın odasına girdi "Derya hocam?" dedi "Buyur Yaman?" Yaman elindeki dosyaları Derya'nın önüne bıraktı "Hastanın tahlilleri çıkmış." Derya dikkatle incelemeye başladı Yaman sırıttı "Babam ile yemeğe çıkıyormuşsunuz?" Derya dikkatini Yaman'a çekti "Evet." Yaman gülüşünü düzenledi "Hayırl ols-" güldü "Afiyet olsun,ben çıkıyorum." Derya Yaman'ın arkasından sırıttı "Buda babası gibi deli." dedi.
_________________
Saat buluşacakları zamana doğru yaklaşıyordu,Güven klasik gömlek pantolon ikilisini yapmış.Parfümünü sıkmış Derya'nın evine doğru gidiyordu
Derya oldu olalı elbise gibi şeyleri sevmiyordu,oda sade birşeyler giyerek beklemeye başladı,tam dedikleri saate kapı zili çaldı.
İkiside birbirlerini gördükleri anda kalpleri durmuştu sanki,Güven kendini hızlı toparladı "Buyurun hanımefendi önden." Derya Güven'e ayak uydurarak önden gidip arabaya bindi
"Nereye gideceğiz." Derya "Aklımda tam olarak birşey yok,nereye istersen gideriz." diyerek güldü "Sen nereye götürürsen gidelim." "Olur o zaman." dedi ve tekrardan önüne döndü.
Yaklaşık yarım saat sonra güzel deniz kenarı bir restorana gelmişlerdi,Güven önce inerek Derya'nın kapısını açtı beraber restorana girip yemeklerini söylediler.
Yemeklerini yerken sohbet ediyorlardı "Yemekten sonra sahile inermiyiz?" diye sordu Derya "İstersen tabikii." Derya iyi hissediyordu,hayatında ilk defa bu kadar nazik bir insan vardı.
Dedikleri gibi oldu,yemeklerini bitirdikten sonra beraber sahile geldiler.Ordada bir ateş yakmışlar sohbet ediyorlardı,Güven Derya'nın ısınmaya çalıştığını gördü "Üşüyor musun sen?" "Biraz olabilir aslında." Güven üstündeki ceketi çıkarıp Derya'nın üstüne geçirdi.
Aradan birkaç saat geçmişti,Derya'nın başı Güven'ın omuzundaydı,Güven'ın eli ise Derya'nın belindeydi.Güven artık içini dökmek istiyordu "Derya." dedi içli bir şekilde.Derya yüzündeki biraz şaşkınlık birazda tedirginlikte yüzünü Güven'e döndü.
"Nasıl başlayacağımı bilmiyorum,am-" diyemedi "Ben bir lavaboya gideyim." diyerek ayağa kalktı,Güven'de arkasından gidip kolundan tuttu "Kaçma benden,bak geçmişinde ne yaşadın bilmiyorum ama geleceğin olayım istiyorum,geleceğim ol istiyorum." Derya gözlerini kapattı "Güven." dedi karışık cümlelerinin ardında "Beni istemeyebilirsin,ama neden söyle,en azından içim rahat olsun." "Yok neden Güven,yok! Mükemmelsin,bu rüyamı düşünmekten bıktım artık.Fazla düşünüyorum seni! Gereğinden fazla!" Güven şaşırmıştı.
"Bende seni düşünüyorum? Ama senle sevgili olduğumu,kol kola gittiğimizi düşünüyorum!" Derya'nın sesi azalmıştı "Ya neden sen beni seçtin? Kendine benimi layık gördün." Güven sinirlendi "Tabiki seni layık gördüm,sen hiç aynaya bakmadın mı? Şu güzelliğine,sana her baktığımda içim eriyor benim Derya.." derken elini tuttu "Ama.." "Aması yok,beni seviyorsan kal sevmiyorsan git,bu dünya böyle işliyor." Güven gözlerinin içine bakıyordu Derya'nın "Seviyorum,fazla." Güven gülümsedi ve sarıldı kadına.
Ayrıldıklarında Güven elini gösterdi "Ee tut bakalım." Derya elini koyduğunda küçücük kalmıştı Güven'ın elinin içinde,sahilde yürürken Güven'ın telefonu çaldı,arayan Gökhan'dı.Açıp hoparlöre verdi.
"Alo abi oldumu aranız?" Güven gülerek Derya'ya baktı "Oldu abi oldu." "Oh çok şükür,yanındaki arkadaşını ben mi ayarlasam acaba?" Güven ve Derya güldü "Yuh hayvan hoparlördesin!' Gökhan "Hassiktir,pardon yenge." Derya gülmekten konuşamıyordu "Kapat Gökhan kapat,konuştukça batıyorsun." dedi ve telefonu kapattı "Çok komik senin bu arkadaşın." Güven gülümsedi "Öyledir o,avel biraz." diyerek kolunu Derya'nın omzuna attı "Sen kadar değil." dedi Derya "Eh biraz." derken güldü.
______________
Beraber Güven'ın önceden ayırdığı eve gelmişlerdi,Güven şömineyi yakarken Derya onlara kahve hazırlamıştı.Beraber koltuğa oturdukları sırada Yaman aradı.
"Alo baba,evde yoksun gece operasyonumu var?" Güven sırıttı "Sana geçen bahsettiğim olay oğlum,hallettim." Yaman güldü "Ee hayırlı olsun benim babama,hadi iyi geceler." "Dolapta yemek var yersin." "Yerim canım babam yerim,görüşürüz." Güven gülerek kapattı telefonu.
"Nasıl bu kadar anlayışlı?" diye sordu Derya "18 yaşında,çocuk değil yani." "Yani beni garipsememesi normal değil,onunda annesi var." Güven'ın gözü daldı "Annesinden nefret eder." Derya Güven'ın kolunda olan kafasını kaldırdı "Özel değilse anlatırmısın?" Güven tekrardan sardı kollarıyla Derya'yı "Aslında bir süre boşandıktan sonra iyi anlaştılar,ama bir gün Özge çok içmişti.Yaman'da o zaman 15 yaşında,yine beni savunmuş annesine,onunda gözü dönerek kendi öz oğluna bıçak çekmiş.Ben son anda yetişmeseydim o bıçak Yaman'a girecekti.." Güven tekrardan sinirlenmişti "Bıçak nerene saplandı?" dedi merakla,Güven karnının alt tarafını hafifçe açtı,derin bir bıçak yarası vardî "Buraya,bir hafta yerimden kalkmadım.Alışıgım tabii ama çok kan kaybettmiştim." Derya üzülmüştü,yaraya hafifçe dokundu,gözü diğer yaralara kaymışti.Nerdeyse bütün vücudu yara izleriyle doluydu "Nasıl dayandın bunca yaraya?" Güven güldü "İnsan alışıyor." Derya kolundaki ufak yara izini gösterdi "Bu benim tek yara izim,oda yedi yaşımda ağaçtan düşmüştüm,ondan oldu." Güven yara izi olan yeri öptü "Hiçbir yara izi olmasın sende,gerekirse senin çekeceğin bütün acıyı ben çekeyim." dedi ve yanağından öptü..
____________________
Salut jeunesse! Yavaş yavaş başlıyoruz,daha tabiki ayrılıklar barışıklar olacak,fazla yazacak birşey bulamadım