Bölüm 3:

11 4 9
                                    

Keyifli okumalar dilerim
Umarım beğenirsiniz
:)
***

Son bakışta ki o gözler kaldı aklımızda...

:)

1 Ay Sonra...
Hani böyle bazen hayatınızda çıldırma noktasına gelirsiniz ya ha işte ben o noktadayım.

Askeriyeye gitmem gerek iken eve hapsedilip Yavuz'un mızmızlanmalarını çekiyordum.

Neymiş beyfendide gelicekmiş.

"Ya Sedef en turp gibiyim valla ya. Bak kollarım sağlam. Bak bacaklarımıda hareket ettirebiliyorum." dedi ellerini ve ayaklarını hareket ettirerek.

"Sen biraz daha konuşacak mısın yoksa ben senin elinii ayağını bağlayıp ağzınada bir bez parçası sokup kapıyıı da kitlleyip gideyim mi?" söylediklerim karşısında göz devirdi. Tabi alışmıştı tehditlerime.

"Daha yaratıcı tehditler beklerim canım"

Tabi ben sövünce gülmüştü. Hemen konuya geri döndü

"Ya ama Sed-" sözünü kesen bakışlarımı.

"Tamam git beni yalnız bıırak. Dertlerim ile başbaşa kalmak istiyorum." Gözlerimi devirdim tabi sövmeden de duramamıştım.

"Senin başbaşa kalmak istediğin kişi başkasıydı sanki"dediğim gibi kaçmıştım.

"SEDEF KAŞINMA"

"Anırma lan komşular rahatsız olcak"

Kapıdan çıkarken de söyleniyordum

"Kıçımun dertlusu senun ne derdun olabilir acaba"

Yazarın anlatımıyla...

Hızlı adımlarla işini bitirip eve gitme hayali kuruyordu Atlas.

Adliyede ufak tefek işleri vardı. Uraz komutanı yine çoğu işi Atlas'a kitlemişti.

Koridorda ilerlerken gözleri karşısında kendini dosyalara gömdüğü için önünü görmeyen kişiye takıldı.

Tam sandalyeye çarpacaktı ki Atlas son anda kolundan yakaladı.

"Dikkat edin hanımefendi"

"Pardon ben biraz fazla dalmışım. Bu arada tanışıyor muyuz?"

Düşündü Atlas. Ve o an tanıdığını hatırladı.

"En son gittim görev yerinde siz de vardınız galiba bana oradan tanıdık geldiniz."

"Hangi görevdi acaba"

"Uyuşturucu kaçakçılığı ev baskını"

"Aa evet hatırladım. Atlas dimi?"

"Evet, siz?"

"Bade ben tanıştığında memnun oldum komutan bey."

"Bende memnun oldum Savcı hanım."

O an Atlas'ın içi kıpır kıpır olmuştu. Krnında kelebekler uçuşuyor demek bu olsa gerekti. Bu durum Bade için de geçerliydi.

Şimşek ve Gök Gürültüsü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin