two

16 3 0
                                    

Кристин Родриго

Господи, той е още по-привлекателен на живо.

Наситена черна коса, разресана с пръсти. Тъмна кожа, мускулеста кожа. Упорита линия на челюстта.

Жалко, че никога няма да се сближа повече от това. Добре, оставих го да се измъкне, като стисна бедрата ми преди няколко минути. Добре, харесах твърдите контури на гърдите му върху гърба ми, колко безпроблемно ме издигна от земята. Как ми дойде на помощ и не поиска доказателство за твърдението ми. Той просто се намеси, без въпроси, и се присъедини към моята страна в битката. Вече харесвам твърде много неща в него и ми се иска да не го харесвам. Ако беше глупак, това щеше да го направи много по-лесно.

Не излизам с баскетболисти. Това е лично правило и аз никога, никога не го нарушавам.

Ерик Торанс , който стои пред мен, вече е легенда на двайсет и пет години, неговото познаване на корта е несравнимо, прецизното му подаване, възхвалявано от спортни журналисти и коментатори нон-стоп по ESPN.Той само ме гледа.

-Сам ли си тук?

За кратко хвърлям поглед покрай него, гледайки как приятелите ми намират слава на дансинга.

-Тук съм с някои от моите съотборници.

-Ти?

-С приятелки.

Тананикам утвърдителен отговор. - Твърде млада за теб?

-Нямам възрастова граница за жените, с които излизам, защото нямам. На каквато и възраст да си, тя е правилната. - Мускул тиктака на бузата му, ръката му стиска ръба на масата до мен и стреля, този отговор ми хареса твърде много. - Каква е причината да не излизате с баскетболисти? - Той се навежда, за да зададе въпроса, дъхът му разбърква косата на врата ми. -Може би не се отнася за мен.

-Страхувам се, че се отнася за всички вас... - казвам, приемайки водата си от бармана. - На професионалните спортисти се дава всичко, което поискат. Пари, коли, жени, влияние. Една играчка им омръзва, купуват си нова. Не съм играчка и никога няма да бъда.

По дяволите, той всъщност ме слуша. Търпеливо, тихо, както подсказва прякорът му, че ще го направи. Той не просто чака реда си да говори, той приема казаното от мен и го обработва, тази линия на концентрация се задълбочава между веждите му. — Не съм съгласен с нищо от това, което казваш, но…

  Rule number 1: I don't date athletes!  | ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora