bir

655 40 86
                                    

@askindanyanan: selamünaleyküm ağabeyciiiiim.

@efederler: aleykümselam abisi?

@askindanyanan: sen böyle yardıma ihtiyacı olanlara yardım falan ediyormuşsun.

@efederler: doğrudur. Bi sıkıntı mı var?

@askindanyanan: aşkından yanıyorum, söndürcen mi?

@efederler: tövbe estağfurullah. Dalga mı geçiyorsun?

@askindanyanan: kısmen.

@efederler: bak kızım, namımı duyduysan benle kafa bulana da nolduğunu biliyorsundur.

@askindanyanan: beni de mi dövcen?

@efederler: yok canım biz de kıza el kalkmaz.

@askindanyanan: Canın mıyım gerçekten?

@efederler: hasbinallah. Çattık heralde

@askindanyanan: Tamam tamam. Ciddi olacağım.

@efederler: kimsin sen? Bizim mahalleden misin?

@askindanyanan: kim olmamı isterdin?

@efederler: Bizim burda benle böyle konuşabilecek biri yok aslında.

@askindanyanan: beni bir gün seversen, kim olduğumu öğrenirsin.

@efederler: nasıl olacakmış o iş?

@askindanyanan: kalbin yok mu? Sevemez misin?

@efederler: Kalbim var olmasına var da sen nasıl kendine bağlayacaksın onu merak ettim.

@askindanyanan: aşka kapalı değilse bir yolunu buluruz.

@efederler: gerçekten kimsin sen?

Ben Naz. En yakın arkadaşının kız kardeşi. Abim göreve giderken emanet aldığın. Gözün gibi baktığın, gözünün içine baksa da görmediğin.

@askindanyanan: seni kendine aşık edecek olan.

Yine de umudumu yitirmeyip amacıma döndüm. Okuduğum bir kitapta bu taktikler işe yaramıştı.

@efederler: hala nasıl yapacağını anlatmadın. 

@askindanyanan: aşık olasın var heralde? Bu kadar merak ettiğine göre.

@efederler: kaç yaşındasın sen?

@askindanyanan: tanışmak istiyoruz yani. Okey bana uyar. 19

@efederler: işine bak ufaklık. Ben sana 7 beden büyük gelirim.

Yazdığına göz devirdim. Beni de böyle kardeşi gibi gördüğünden hiç bakmıyordu bile. Oysa güzel kızdım. Hatta üfff be denecek kızdım yani. Sadece abim bile işi bozuyor olabilirdi.

@askindanyanan: senin kardeşinle nişanlısı arasında 9 yaş var ama yine de sen bilirsin.

@efederler: sen bunu nerden biliyorsun? Ben seni tanıyorum değil mi?

@askindanyanan: tanımıyorsun demedim ki??

@efederler: kızım bak bende tik olur şimdi, herkesten kıllanırım. Söyle kim olduğunu.

Yazdığına kıkırdadım. Doğruydu. Şimdi herkesi gözleriyle sorguya çekerdi. İnşallah bana yapmazdı, çünkü ben kesin yakayı ele verirdim.

@askindanyanan: sadece seni çok seven biriyim.

@efederler: beni bu mahallede sevmeyen yoktur. Samanlıkta iğne aramak bu. Bulamam seni böyle.

Evet, ciddi anlamda bir mahalle abisiydi. Herkes onu çok severdi, o da herkese kol kanat gererdi. Herkesin birbiriyle samimi sıcak ve içten olduğu nadir semtlerden biriydi burası. Koca koca apartmanlardan çok, iki katlı müstakil bahçeli evlerimiz vardı. Ramazanda boylu boyunca masalar kurar beraber yer içerdik, filmlerde dizilerde görüp iç çektiğiniz türden.

@efederler: seni bulacağım.

@askindanyanan: görmeyi bilirsen çok yakındayım zaten.

Sekiz yaşımdan beri de aşıktım ona. Yani kendimi bildim bileliğimden. Belki biz de bi hikayeye konu oluruz diye bir yola kalkıştım. Eğlenceli gibi duruyordu ama inşallah elime yüzüme bulaştırmazdım. 


Sokak LambasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin