onaltı

281 31 66
                                    


@askindanyanan: aşkından yanan
Yanam
Yanam
Kül olaaam

@efederler: sabah sabah aşkını kabartıcak ne yaptım acaba

@askindanyanan:  bugün sekiz temmuz

@efederler: eee

@askindanyanan: her sene yemek veriyorsun
Kimsesiz çocuklar için
Etkinlik bildirimi geldi
Ona kabardım

@efederler: bu sene abin de ortak oldu
bir kurum daha kattık işin içine

@askindanyanan: oha

@efederler: noldu

@askindanyanan: Ben bugün çocuklar mutlu olsun diye sarma sarcaktım

@efederler: benim güzel düşüncelimm

@askindanyanan: iki kurum dolusu çocuğa nasıl yetiştircem...

@efederler: kardeşim olcak salağı yolluyorum

@askindanyanan: yerim seni
Ama arkadaşıma salak deme

@efederler: senin arkadaşın olması salak olduğu gerçeğini değiştirmiyor
Ayrıca ben seni yerim

@askindanyanan: aaaaaaaa
Ağzınız neler söylüyor ağabeyciiiiim

@efederler: ağzım daha başka şeyler de yapacak ufaklık

@askindanyanan: ne zaman baba ne zaman
Mezara girince mi

@efederler: şu işler bi bitsin
Düzelicez inşallah

@askindanyanan: efe

@efederler: efendim

@askindanyanan: çok seviyorum

@efederler: eyvallah

@askindanyanan: öküz

Sarmaları sarmış tencereleri ocağa koyup altını yakmıştık. Ülkü ellerini yıkayıp koltuğa bayıldıktan sonra çığlık attı. "Ay bittim!" Gülerek tekli koltuğa bağdaş kurup oturdum. "Şimdi Leyayı çağırıp, kahve yaptırırız." dedim telefonu elime alırken. Leyaya mesaj atarken Efenin araması düşünce cevaplayıp kulağıma götürdüm. "Odana gel." diyip telefonu kapadığında göz devirdim. Bu cidden bu kadar öküz müydü ya? Uyuklayan Ülküye gülümseyerek odama doğru yürüdüm.

Kapıyı açtığımda, yatağımda bir öküz oturuyordu. "Kimse benim kızımın odasına girmeye cesaret edemez ama sen yine de pencereni kapalı tut." dedi ben yanına adımlarken. Elimi omuzuna koyup destek alarak dizine oturduğumda gülümsedi. "Sana bir şey söylemeliyim." dedim işaret parmağımı boynundan göğsüne doğru yavaşça kaydırırken. Nefes alışverişi sıklaşırken elini belime koydu. "Senin kızın olduğumu kimse bilmiyor." diye fısıldadım. Parmağımın altındaki göğsü sertleşti. Kasılan çene kasları, doğru damara bastığımı belli ederken yutkundu. "Sabahki öküzlüğüne karşılık olsun bu." dedim gülüp kalkacakken belimdeki eli izin vermedi.

Bir anda ayağa kalktığında bacaklarımı beline doladım hızla. Kapıya gidip kilidi çevirdi. Sağa doğru yürüyüp beni çalışma masasına oturttuğunda, elinin biri bacağıma kaydı. Tenimi sıktığında adını inledim. "Efe!" Dudaklarını dudaklarıma bastırıp günlerdir aç gibi öpmeye başladığında karşılık vermekte zorlansam da bu öpüşü acayip hoşuma gitmişti. Elimi ensesine götürüp daha fazlası ister gibi dudaklarına bastırdım. Eli biraz daha yukarı çıkıp kalçamı okşadığında dudağını ısırdım. İçimde ona karşı fazla arsız bi kız yetişiyordu ve bunu durdurmak istemiyordum. Dudaklarını ayırıp nefesini boynuma vererek sakinlemeye çalışıyordu ama tenime değen nefesi beni sakinleştirmekten çok daha beter ediyordu. "Şu an ülküyü yolladığım için çok pişmanım." dedi soluk soluğa. "B-ben de." dedim dudaklarım sızlarken. "Bana naptığını bilmiyorum." dedi hala yüzü boynuma gömülüyken. "Bakmaya kıyamıyordum ama şimdi kendimi tutmakta zorlanıyorum."

Yutkunup kuruyan dudaklarımı yaladım. "Tutmanı istemiyorum. " dediğimde yüzünü kaldırıp bana baktı. "Tenimde senin izlerin olsun istiyorum." dedim. "Sen dokundukça daha da güzelleşiyormuşum gibi." Elini saçıma koyup kulağımın arkasına iliştirdi okşayarak. Arzulu bakışlarının ardında naif şefkati belirdi. "Daha güzel olabilir misin ki? Bu en iyisi değil mi?" Dudağını şakağıma bastırıp birkaç saniye durdu öylece. "Bana söylediklerini hatırlıyor musun?" dedim fısıltıya benzer sesiyle. "Şakağımdan öp ben anlarım demiştin." dediğinde gülümseyip boynuna sokuldum. "Anladım." dedim usulca. "Beni çok seviyorsun."

Masalar dizildikten sonra örtüleri getirmişti Elif sermek için. Biz de o serdikçe servisleri açıyorduk. "Valla helal olsun Efeye, hiç atlamaz şu günü." dedi Nazan abla. İçimdeki Naz, kocam da kocam diye tepinirken gülümsedim. "Kendi çocuğuna neler yapar kim bilir?" dedi Elif iç çekerek karşıya bakıp. Baktığı yere dönünce Efeyi, abimle konuşurken gördüm. Bakışlarım Elife yeniden dönünce sinir parmak uçlarımdan tırmanmaya başladı. "Onu da evlenince görürüz artık." dedi gülerek Nazan abla. "Hoş Efe pek kimseye bakan bi adam değil ama." Bana bakıyor çünkü dedim içimden.

@efederler: neye çatık senin o kaşların

@askindanyanan: nerdesin sen

@efederler: bakma boşuna etrafına
Soruma cevap ver

@askindanyanan: kim var yanında

@efederler: kızlar falan var ya
Neyi sorguluyorsun Naz
Açık sor

@askindanyanan: elif de burada değil

@efederler: aynen duşta çünkü
Müsait değil

@askindanyanan:ne?

@efederler: ya asıl sana ne
Bana ne Elif orda değilse
Ben ne alaka kızım

@askindanyanan: karı sana yanmış
Yanmış
Çocuk istiyo

@efederler: ne?

@askindanyanan: yaaa öyle kalırsın
Duştaymış
Atar o seni yakında yatağa zaten

@efederler: anlamadım?

@askindanyanan:  Ben de...

@efederler: tırnağını yemeyi, kaşını çatmayı ve o güzelim bacaklarını sallamayı bırakır mısın güzelim

@askindanyanan: Elifle evlenmezsin dimi

@efederler: hasbinallah

@askindanyanan: doğru söyle bana

@efederler: Naz
Kıskandığın zaman çok güzel oluyorsun demek isterdim ama
Salak oluyorsun

@askindanyanan: Elif daha mı zeki

@efederler: offfffff

Sokak LambasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin