ottuzüç

174 26 12
                                    

Sinirden yediğim tırnaklarımın, törpüsünü bitirip duşa girdim.  Tabi ki böyle bir şey olmasına izin vermeyecektim. Akşam oraya gidip rezillik çıkardıktan sonra oturup köşeden izlemeyi planlıyordum. 

Duştan çıktığımda kapım açılınca bornozuma sarıldım. Leya keyifle içeri girdiğinde rahat bir nefes verdim. "E kızım sen hala hazır değilsin?" Kaşlarımı çatıp başımı salladım. "Neye?" Gözlerini kıstı. "E akşam isteme var ya?" dediğinde hayretle kaşlarım havalandı. "Siz şaka mısınız ya?" dedim. "Hepiniz mi olacaksınız?" Şimdi kaşlarını çatan oydu. "E heralde kızım. Herkes davetli." Odadan çıkarken öylece kalan bana baktı. "E hadi sen de geç kalma."

..

Tam evden çıkarken açtığım kapıda beklemediğim kalabalığı görünce kaşlarım çatıldı. "Geldiler mi?" İçeriden seslenen abime dönerken herkes içeri girmeye başladı. Şaşkınca kapıyı araladım sadece. Elinde beyaz şakayık çiçeklerinden oluşan kocaman buketle Efe, ardından gümüş gondol dolusu çikolatayla Ülkü göründü. Ülkü içeri girerken ben sadece Efe bakmayı sürdürdüm. Hiçbir şey yapmadığımı gören Efe, elini belime sarıp kendine çektiğinde çiçeklerin müsade ettiği kadar yanağımdan öptü.

İsteme.

Kız isteme.

Çiçek.

Çikolata.

Bizim Ev.

Efe.

"Sen beni istemeye geldin!" dedim çığlık atarcasına. Küçük kahkahasından bıraktı aramıza. "Bir an hiç anlamayacaksın sandım." dediğinde omuzuna vurdum. "Gerizekalı!!!!" Bileğimi tutup elimi öptü. "Elifi mi gitmemi isterdin?"


@efederler: nasıl şov yaptım ama

@askindanyanan: senin yüzünden sabah yediğim tırnaklarım tüm fotoğraflarda kötü çıkmış!!!!

@efederler: bu beni ne kadar ilgilendirir

@askindanyanan: abim vazgeçtim diye yüzükleri atarsa bu beni ne kadar ilgilendirir sence

@efederler: Elifi ilgilendirir

@askindanyanan: efe!!

@efederler: seni seviyorum

@askindanyanan: çok yıl nişanlı kalacağız

@efederler: çok yıllar evli kalacağız

@askindanyanan: bekleyeceksin yani

@efederler: bundan emin ol diye yüzük taktım Naz

@askindanyanan: nişan hediyemi ne zaman alırım

@efederler: e kızlar bi sürü şey getirdi onlar neydi

@askindanyanan: Ben kızların getirdiğini istemem

@efederler: tamam güzelim ne istersen çıkar alırız

@askindanyanan: çıkar göster o zaman

@efederler: sen var ya çok fenasın

@askindanyanan: sadece özledim

Sokak LambasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin