yirmibir

252 28 27
                                    

"Lan ben sana kardeşim dedim!" diye bağırdı abim. Efe yüzüne yediği yumruk yüzünden sendelemişti ama abime bakmaya devam etti. "Sana onu emanet ettim lan!" diye bir kez daha bağırıp Efeyi göğsünden iterek yere düşmesini salladığında çığlık attım, ağlamalarımın arasından. "Abi dur!" Yerde yatan Efenin üzerine eğilen abim başını kaldırıp parmağını hızla önümde salladı. "Sen sus! Seninle de görüşeceğiz." dediğinde Leya beni kollarıyla sardı. Abim Efeye döndüğünde, karşılık vermediği için defalarca kes yumrukladığında Efenin yüzü kandan görünmezken kalbim sıkıştı. Yere çöktüm. "Abi yeter nolur!"

"Abi!!" diye bağırmaya devam ederken korkuyla sıçradım. "Güzelim iyi misin?" Karşımda abimi gördüğümde derin bir nefes alıp verdim. Kabustu. Kabus gibi kabustu. Abim saçlarımı okşayıp beni göğsüne çekti. "Geçti güzelim, ben burdayım." dedi kabusumda gördüğümüz aksine şefkat dolu sesi. Ona sığınıp kendimi sakinleştirdim. "Ne gördün güzelim?" dedi biraz sonrasında. "Abi ne olursa olsun benim mutluluğumu istersin değil mi?" diye sordum. "Tabi ki meleğim, varım yoğum sensin. Tabi senin mutluluğunu isterim."

@askindanyanan: uyuyor musun?

@efederler: söyle yavrum

@askindanyanan: pencereye gelebilir misin

@efederler: Çıkıyorum
Sen iyi misin

@askindanyanan: seni görürsem olacağım

@efederler: o it mi geldi lan yoksa
Naz neyin var

@askindanyanan: o it kim?
Bir şeyim yok sadece bir kabus gördüm

@efederler: abin bahçede

@askindanyanan: yarını bekleyeceğim yani

@efederler: hayır
Sadece biraz bekleyeceksin

@askindanyanan: bekliyorum

@efederler: leyaya Yağızı çağırması için mesaj at

Beş dakika kadar bir süre sonra pencerem aralandı. İçeri giren Efeyle yatakta doğruldum. Yüzündeki endişeyle hızla yanıma geldi. "İyisin." dedi elleri yanaklarımı sararken. "Artık iyiyim." dedim huzurla gözlerimi kapayıp. "Kabus gördüm." Gözlerimi kapayınca önüme düşen anlarla başımı salladım. "Abim seni öldüresiye dövüyordu." Derin bi nefes aldım. "Ve sen hiçbir karşılık vermiyordun." Burnundan güldü, yüzünü kırıştırıp. "Abini dövmememi mi isterdin yavrum?" Gözlerini yukarı doğru kaydırıp dudak büzdüm. "Evet?" Yeniden güldüğünde kollarını sarıp saçlarımı öptü. "Sen abinden intikam almak için beni kullanan kötü kalpli bi cadı mısın yoksa?" dediğinde kıkırdadım. "Ayyy çok mu belli ettim?"

Sokak LambasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin