yirmiüç

215 26 35
                                    

@efederler: sikeceğim abini

@askindanyanan: neden abim?

@efederler: Naz!

@askindanyanan: aman tamam ya
Noldu

@efederler: kendimi kötü hissetmem için elinden geleni yapıyor

@askindanyanan: nasıl

@efederler: erkek arkadaşın olduğunu anlamış

@askindanyanan: ohaaa
Nasıl
Nerden

@efederler: çok mutluymuşsun

@askindanyanan: haklı

@efederler: onu bulmamı istiyor

@askindanyanan: zor olmasa gerek aşkım

@efederler: aşkım

@askindanyanan: değil misin

@efederler: bunu yüzyüzeyken de söyle

@askindanyanan: ne zaman görüşüyoruz

@efederler: bu akşam

@askindanyanan: oooo hızlı

@efederler: sorguya çekeceğim seni

@askindanyanan: ne için

@efederler: erkek arkadaşını öğrenmek için

@askindanyanan: ser veririm sır vermem

@efederler: görücez

Dikkat çekmemek adına düz göğüs kısmı fermuarlı straplez cropumu giyip, altına da kot mini şortumu giymiştim. Abim olmasa jartiyer falan giyip üzerine elbise çekerdim ama neeeeeyse. Evden çıktığımda Ülküye durumu anlatan birkaç kelime yazıp telefonu çantama attım.

Salonun yine arka kapısından girdiğimde Efe tezgaha yaslanmış bira içiyordu. Gözleri aralanan kapıda beni bulduğunda büyük bir yudum aldığı şişeyi kenara bıraktı. Yanına adımlayıp, dudaklarına bir öpücük bıraktım. "Sorgu odam neresi?" dediğimde gülümsedi. "Bakıcaz."

Oturduğum sandalyeden kalkıp, yanına geçtim. Ayrırak oturduğu bacaklarından birine ona doğru dönüp yan oturduğumda elini belime yerleştirdi. Bense boynuna dolanıp, ondan uzun kalmanın verdiği zevkle dudaklarımızı birleştirdim. Boştaki elini şortumun açıkta bıraktığı bacağımda gezdirdi. Susuz kalmış gibi dudağını içerken, alt dudağını ısırdığımda bacağımı sıktı.

"Demek bir erkek arkadaşın var." dedi boğul sesiyle dudaklarımdan ayrılıp çenemi dahil milim milim öperek boynuma inerken. Onu onaylayan mırıltılar çıkardım, saçını okşarken. Bacağımdaki elini çekip cropumun fermarını olabildiğince ağır ağır aşağı çektiğinde iç çekti. "Tanıyor muyuz?" Elimi ensesine doğru kaydırıp başını boynumdan aşağı yönlendirdiğimde "Çok yakından." dedim. İstediğimi anlayıp, bir eli göğsümü ele geçirdiğinde, çıplak kısımlarına öpücüklerini bırakmaya başladı. Sıcak dudakları tenimi yakıyorken yutkundum. "Nasıl biri?" dedi göğsümü biraz daha açıkta bırakarak fermuarı indirdiğinde. "İyi kalpli." dedim gülüp. Crop tamamen üzerinden çekildiğinde sütyenimin kopçasını açtı. "Yakışıklı." Göğsümün birini sertçe avuçlayıp dudaklarıyla talan ettiği diğerine dişlerini geçirdi. "Başka?" Beynimi ele geçiren arzu kelimeleri unutturuyordu. "Karizmatik." Elimi ensesindeki saçlardan geçirerek daha fazlasını ister gibi çekiştirdim. "Seni mutlu ediyor mu?" dediğinde parmağı göğsümden aşağı daireler çizerek iniyordu. Belim kıvrılırken güldü ve burnunu göğsümün ortasına sürtü. "Göreceğiz." dedim imayla. Bakışlarını başını olduğu yerden kaldırmadan yukarı çevirip kaşlarını kaldırdı.

Elini kalçama sarıp benimle beraber ayağa kalktı ve bacaklarımı yere koymam için hafifçe vurdu. Ayaklarımı yere bastığımda. Parmağını şortumun düğmesine takarak hızla açtı ve zaten bol kalan şort ayak dibime düştü. Yeniden kalçamı kavrayıp beni tezgaha oturttuğunda dudaklarımızı kısaca birleştirip yeniden kaldığı yere devam etti. Derin solukları tenime çarpıyor ve ortamın ısısı oldukça yükseliyordu. "Efe." Mırıldanarak hafifçe arkaya eğildim. Tenim daha fazla önüme serildiğinde dudakları yavaşça aşağı kaydı. İç çamaşırımın çizgilerine öpücük bırakırken karnım kasılıyordu. Nefesini şu an kalbimin attığını düşündüğüm yerde hissedince inledim. "Sen çok güzel bir kızsın Naz." dedi sessizce. Dudağını nefesinin değdiği yere bastırdığında gözlerimi kapadım. "Seni hakkediyor mu?" Görmeyeceğini bilsem de hızla başımı salladım. "Benim onu haketiğim gibi." Güldüğünü gerilen dudaklarından anladım. Ve bu beni olabildiğince yüksek bir haz noktasına taşıdı. Eli kalçamı sıktığında farketmeden kendimi ona ittim. Ve bu yüzünün tamamen oraya görülmesini sağladığında içimde çığlık atma isteği barındı. Doğrulup Elimi tişörtünğn eteklerine taktım. Saçlarını çekiştiren elimle başını kaldırmasını sağladım. Tişörtünü üzerinden çıkardı. Eşofmanını sıkan ipi hızla çözdüm. "Şimdi bana hakettiğimi ver."

Sokak LambasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin