🥠GEL LAN SHİFTİNG YAPCAZ🥠

139 15 47
                                    


Şimdi öncelikle bu bildirim sana geldiyse sende geçmişinde bu kitabı okuyup deneyen ve belkide başaran biriydin.

Ama muhtemelen çoğunuz başaramayacağını düşünüp bıraktı.

En son 2022 yılından bir bölüm atmışım ve o senelerde sınav stresi yüzünden wattpadi silmiştim.

Sildiğim için bölümlerin %90 kadarını yayından kaldırdım çünkü kaldırmasaydım muhtemelen bir sürü yorum gelecek ve ben hiç birine cevap veremeyecektim o yüzden direkt bölümleri kaldırdım.

ANCAK bu kitabı sonradan kaydedenler için ve şu sıralar shifting ile ilgilenenler için ufak bir süpriz olacak. Size aşırı yararlı onlarca bölümü tekrar yayınladım.

Bu kitabı eskiden beri bilenler içinde tekrar shifting yapma seruvenine çağırıyorum. Elbette umudunu kaybeden çok kişi vardır ama bu 2 sene boyunca çok fazla deneyim kazandığım oldu bunları her türlü yazıcam okumak isteyen olursa okuyabilir.

Gerçekten tekrar ciddiye alalım ve insanlar shiftingi başarsın istiyorum.
Sizde deneyimlerinizi paylaşın istiyorum.

Shifting aman ya diyip geçilecek bir şey değil arkadaşlar hayatım boyunca 6 kere başardım ve 8 senelik farklı bi hayatım oldu.

Sosyal medyada shifting yaptım diyerek yalan atan çok fazla ucube ve onların yalanları yüzünden, götlerinden attıkları kolpalar yüzünden umudunu kaybeden çok fazla kişi var.

Şimdi shiftinge yeni merak sarmış herkesin özellikle sorularını burdan sormamalarını rica ediyorum çünkü wattpad bazen yorumlara cevap vermeni 'sorun çıktı' diye engelliyor veya bazen direkt yorumlarınız gözükmüyor.

Sorularınızı istediğiniz zaman bu instagram hesabıma yazmanızı istiyorum. 7/24 açığım ajudajduqj şaka maka saat sabah 12 den gece 2-3' e kadar açığım.

İnstagram: @blackrayne_

Gelelim asıl konumuza, tekrar shiftinge yapmaya başladım. Sizde başlayın hemen şimdi scriptınız varsa okuyun ve deneyin.

Yoksa eğer en çok gitmek istediğiniz evrene script yazın.
Sakin script nasıl yazılıyor demeyin çünkü muhtemelen sormak istediğiniz her şey kitabın bölümlerinde var.

Detaylı bir script bölümü var onuda okuyabilirsiniz ^_^

Yarın ilk denemem olacak. Paylaşıcam ballar🖤💅🏼

kolay gelsin

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 04 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Shifting Nasıl Yapılır? Başardım!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin