💎Deneme 1💎

2.5K 113 59
                                    

Gece yapmadan önce denemek istedim ve az önce denemeye çalıştım.

Bu sefer Raven değil in your arms metodunu denedim. (Bu bölümden önce anlattığım metod.)

Büyük bir yastıga sarıldıktan sonra hiç uykum olmamasına rağmen taehyung' a sarıldığıma dair kendimi inandırdığı msn yavaştan uyku bastı.
Olumlamalara başladığımda yavaştan vücudum karıncalanmaya başladı.

Baya baya biri bana sarılıyormuş gibi hissediyodum, parmaklarım falan soğumaya başladığında çok heycanlandım.

PEKİ BAŞARDIM MI?  BAŞARAMADIK ABİ

bir anda aklıma çok saçma bir şekilde Aykut elmas gelince etkiler hızlıca azaldı.
Neymiş shifting yapmadan önce Aykut elmas izlememek gerekiyormuş arkadaşlar asdfghjklasdfghjkl

Yine toparlamak adına olumlamalar yapınca bir an da ruhum çekilmiş gibi olduğu için altıma sıçtım ve sıçradım.

Baya bildiğin uyuştum, 5 - 10 dakika kendime gelmedim sonra geldim hemen yazdım buraya.
Cidden şuan aşırı yorgunum, Belli ki in your arms çok güçlü ve yorucu bir metod arkadaşlar.

Metodların kişiliklere göre etkisi fazla veya az oluyormuş.
Ben üşengeç ve hayal gücü güçlü biri olduğum için bu metod bana baya iyi oldu.
Eğer benim gibi biriyseniz ama değilseniz bile bu metodu bence deneyebilirsiniz:)

Shifting Nasıl Yapılır? Başardım!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin