🌂Kendi metodunu kendin yap🌂

2.3K 118 57
                                    

ŞU SIRALAR BİR ŞEY FARKETTİM, CİDDEN ÇOĞU KİŞİ KENDİ METODUNU BULMAKTA ÇOK ZORLANIYOR VE DENEDİĞİ METODLARDA ÇOK ETKİ ALMASINA RAĞMEN BİR YERDE TIKANIP BAŞARMAYIYOR.

Bu yüzden dedim ki herkes kendi metodunu kendi yapsın.

(Oy ve yorum atarsanız mutlu olurum💜)

PEKİ KENDİ METODUMUZ NASIL OLUCAK?
Herkes en çok etki aldığı 2 veya 3 metodu birleştirerek ortaya bir metod çıkarsın.
Eminim böyle anlatınca garip gelebiliyordur bu yüzden size detaylı anlatayım.

Mesela ben en çok Raven ve İn your arms metodundan etki elde ediyorum, Bu yüzden İkisini birleştiriyorum.

-Raven metodunda sublinminal dinleyerek iyi sonuçlar almıştım bu yüzden Kendi meotdumun 1. Adımında 10 dakika sublinminal dinleyeceğim.

-Ravende yıldız posizyonunda duruyordum ama bundan cidden rahatsız oluyordum. Ancak in your arms metodunda kafama göre rahat bir pozisyona geçiyordum ve yastığa sarılıyordum. Kendi metodumun 2. Adımında yastığa sarılmadan rahat pozisyona bir gireceğim.

- İn your arms metodunda 3. Kendimi Shiftingi başaracağıma ikna etmek yerine kendimi bana birinin sarıldığına ikna ediyordum ama Raven metodunda kurduğum gerçeklik hakkında hayal kuruyordum ve etkili oluyordu. Kendi metodumun 3. Adımında kurduğum gerçeklik hakkında hayal kuracağım.

- Raven metodunda 100' e kadar saymakta aşırı etki almıştım ve tamamen odaklanabilmiştim. İn your arms metodunda sadece tek bir şeye hayal ederek odaklanmakta sıkıntı çektiğim için ikidebir aklıma saçma şeyler geliyordu. Kendi metodumun 4. Adımın da 100' e kadar sayacağım.

- İki metod' da olduğu gibi olumlama yapmaktan etki almıştım. Kendi metodumun 5. Adımında Olumlama yapacağım.

- İki metodun sonunda olduğu gibi uykuya dalmaktan daha fazla etki aldım. Kendi metodumun 6. Adımında uykuya dalacağım.

EVET ŞİMDİ METODUMU BİÇİMLENDİRDİM, SIRA METODUMUZA AD KOYUP BİRLEŞİTİRMEKTE.

____________________

BLACK Metodu

- Metodu başlamadan önce 10 dakika sublinminal dinliyorum. (Multimedia da ki)

-Yatağımızda uygun ve rahat bir pozisyona geçtikten sonra iyice odaklanıp kurduğumuz bekleme odası hakkında hayaller kuruyorum.

- Yavaş yavaş iyice odaklanarak 1' den 100' e kadar saymaya başlıyorum.

- Saymam bittikten sonra iyice ve uykum iyice gelene kadar olumlamalar yaparak uykuya dalıyorum. (İSTERSEN GÖZÜNÜ AÇ)

BLACK Metodu
____________________

Umarım anlatmak istediğim şeyi anlar, uygular ve iyi bir sonuç alırsınız kuzular💜💜

Shifting Nasıl Yapılır? Başardım!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin