💎Raven Metodu💎

8.2K 292 176
                                    

Raven metodu genel olarak en çok işe yarayan ve belirti veren metodtur.

Sebebi hem çok basit olup hemde sonunda uyuyacak olmamızdır, Bende Raven metoduyla başardım.

Raven metodu yaparken çok uykulu olmanız gerekiyor hatta uyku ve uyanıklık arasında olmalısınız. (Sublinminal bazılarına da uyku kaçırabiliyor.)
Raven metoduna başlamadan önce Script' ınızı 3 kez okuyun ve (İsteğe bağlı) 20 dakika sublinminal dinleyebilirsiniz.
Sublinminal beyni boşaltmakta yardımcı olur.

Multimedia' ya koyduğum sublinminali dinleyebilirsiniz.

Daha sonra deniz yıldızı pozisyonuna geçin, Hiç bir uzluvunuz birbirine değmemeli.

Metodu uygulamadan önce 5 dakika kadar; "Kurduğum Dünya' ya gitmeyi başardım.", "Lobi odasındayım evet oldu" gibi bir sürü cümle kurup onaylama yapın.

Yavaş yavaş beyninizi boşaltın ve aklınızda kileri sildiğinizden emin olun.
Yavaşça 1' den 100' e kadar sayın, sayarken gideceğiniz gerçeklikten hayaller kurun ve gözünüzün önüne getirin.

Saymayı bitirdikten sonra "Başardım Artık kurduğum gerçeklikteyim." Gibi bir iki cümle kurun ve uyuyun. Uyandığınızda orada olacaksınız.

Uyarı!: Bir metodu en az 4 kez denemenizi tavsiye ederim çünkü metodlar değiştikçe etkisi azalıyor.

Umarım herkes en kısa sürede başarır ve istediği gibi bir gerçekliğe kavuşur, Başarırsanız gelip burda anlatmayı unutmayın merak ediyoruz. :) ♡♡♡ 

Shifting Nasıl Yapılır? Başardım!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin