Direkt konuya gireceğim.
Arkadaşlar klon diye bir şey yok!
Lütfen kimsenin klon hakkında attığı yalanlara inanmayın. Şu an bana bile inanmayın. Gidin klon diye bir şey gerçekten olabilir mi? Bilimsel olarak kanıtlandı mı? Beyin bunu yapabilir mi? Bunu araştırın ama yine de inadına gelip "Klon gerçek benim arkadaşıma böyle olmuş." diyenler olacağı için bir kaç şey söyleyeceğim.Kendimi "bu benim fikrim" olarak anlatmayacağım. Bilimsel yönden gireceğim. Buna da inanmayanlar olursa artık sizi hayal dünyanıza bırakıyorum.
Eğer klon diye bir şey olsaydı şöyle bir şey söz konusu olurdu; Shifting istediğinizi doğaçlama bir şekilde yapabildiğiniz şey olduğu için, beyin tümüyle devrededir. Aynı rüyanızda rüyada olduğunuzu anlayıp, istediğinizi yapıp, istediğiniz zaman uyanabildiğiniz gibi. Beyninizi bunları yapmak için kullanıyorsunuz, Shiftingteki gibi. Fakat eğer klon denen şey olsaydı. Siz Shifting halindeyken, Beyninizi zaten istediğiniz gibi!, bilinçaltınızda yaşanan şey için kullanırken, Birde üstüne birinin sizi uyandırınca sizin gibi davranan birinin olması gerekirdi ve bunları bilinçli bir şekilde yapacak biri daha ve bunun için de beyninizi kullanmanız gerekirdi. Şimdi dersiniz ki "Ama ona yapabileceği şeyleri yazıyoruz."
Klonunuz aynı zamanda hareket ediyor ve bunun içinde beyniniz kullanılmalı. Beyniniz, klon denen şey eğer olsaydı. Hem bilinçli şekilde hareket eden bir siz, hem de bilinçaltında, bilinçli şekilde davranan bir siz için hareket ederdi. Bu sizin ruhunuzun ikiye bölünmesinden bahsetmeniz ve bunun komikliği ile eşdeğer. Bu İMKANSIZ
Bilinciniz hem uyku sırasında hareketli, hem de uyanıklık halinde hareketli olamaz. Şimdi "O zaman uyurgezerlik nalaka?" Diyenler olur.
Uyur gezerlik sırasında beyninizi görevi, kontrolü vücudunuzu hareket ettirmektir ama rüyanızda asla rüyada olduğunuzu fark edemezsiniz. Zaten fark ettiğinizde uyanmış olursunuz.Klon diye bir şey yok çünkü bu söz konusu; basit dilde anlatıyorum. Klon denen şeyde beynini 2 farklı yaşam için kullanmak söz konusu ama bu imkansız. Hem kafanın içinde bir dünyadasın, hemde uyanıksın ve olduğun gibi davranıyorsun.
Ya kurban olayım sizce böyle bir şey olsaydı bilimde ne devrimler atlanırdı.
Lütfen kimsenin "Klon gerçek çünkü şöyle şöyle oldu" diyenlerin sözüne inanmayın çünkü beyin istediği zaman yalan atabilir ama asla 2 farklı bilinçli davranışa bölünemez.12 kere Shiftingi başardım ve shiftingi başarmak benim için kolaylaştı doğrusu.
En sonki 2 shiftingimde de sırf şu insanları "Klon var" diyenlerden gelen bıkkınlık yüzünden, Klon denen şeyin gerçek olup olmadığını anlamakla geçirdim. Aynı zamanda ilk okurlarım bilir 1. Shiftingimde istemeden denemiş olmuştum çünkü ablam beni uyandırmıştı ve o zamanlar bende saf gibi araştırmadan klona inananlardandım ve scriptıma eklemiştim. Her neyse ablam beni uyandırdığın da eğer klon denen şey olsaydı benim yerime klon uyanmalıydı ama ben uyandım.
Şimdi "o zaman o Lucid rüya" diyen afedersiniz salaklar gelmeden söyleyeyim. Lucid rüya ve Shifting denen şey aşırı ayırt edilebilir ve o zaman Shifting yapmıştım. Ayırt edebilecek kadar zekiyim çok şükür.
Bu son 2 denemem de de 8 saat 1 yıl olarak yapmıştım ve 5 yıl kalacaktım. Ama 1 buçuk yıl sonra uyandım. Çünkü klon diye bir şey yok. 2. Kez yine denedim ve yine güya klon! yerine yine ben uyandım.Yine tekrar ediyorum, bu dediklerim, daha önce klon bölümümde bana yan atıyorsun diyen ve inatla araştırmayan kişiler için, Shiftingi yeni öğrenmiş ve istemeden inanmış kişiler için değil.
Mutlaka gelip "yalan atıyorsun" diyenler olucaktır ama benim bu bölümde yapmak istediğim beni bilen okurlarımın, bana güvenen okurlarımın bana inanması veya benim yazdığım bu bölüm aracılığıyla gidip araştırıp doğruyu anlaması.
Klon konusuna bu kadar takıntılı olma sebebim, Shifting yapmak için yıllarca uğraşan insanlar var ve shiftinglerini başardıktan sonra bu klon meselesine inanıp, scriptlarını ona göre hazırlayıp, ardından shiftinglerin birden yarıda kesilip uyanmalarını istemiyorum. Çünkü bunu yaşayan bir çok kişi biliyorum ve çoğu kişide biliyor. Biride benim. Klon denen şey de gereksiz bir şey zaten. 1 yıl 8 saat demek yerine 1 yıl 1 dk de gitsin bitsin aq. Siz gerçekten klon' um benim yerime LGS' ye çalışsın dedim ve öyle oldu diyenlere mi inanıyorsunuz?Yine de kimsenin inandığı şeye karışmıyorum. Ben zaten burda "Sen yalancısın, Shifting bile yapmamışsındır. Klon gerçek." Diyen kişiler için konuştum. "Klon bana göre gerçek." Diyenlere konuşmuyorum. Hadi görüşürüz💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shifting Nasıl Yapılır? Başardım!
Non-Fiction~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~ ◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇ Shifting' ı gerçekten başarmış birinin önerdiği metodları, tüm sorularınıza verdiği cevapları ve Shifting' ı merak ediyorsan içeri geç ve benimle birlikte Shifting dene. ~Nasıl Yapılır?~ ~Metodla...