Script Gideceğiniz gerçeklikte olmasını istediğiniz;
-Tipi
-Fiziksel Özellikleri
-Hobileri
-Yetenekleri
-Karakteri
-Arkadaşları
-Hayatı
-Gerçekliği
-Önlemleri
Ve garanti şekilde olmasını istediğiniz anılarınızı yazdığınız bir defterdir.Script' ınıza önlem yazarken olumlu şekilde örnek vermelisiniz, Mesela hiç hasta olmayacağım değil hep sağlıklı olacağım demelisiniz.
Scriptınıza önlem olarak şunları yazabilirsiniz;
-Acı eşiğim çok yüksek olacak.
-Kurduğum Dünya' ya bağlanmayacağım.
-Gerçek hayatımı unutmayacağım.
-Ben ve sevdiğim herkes ölümsüz olacak.
-Hep Sağlıklı olacağım.
-Tramva geçirmeyeceğim.
-Hep güzel olaylar yaşayacağım.
Vb. Şeyler isterseniz üstüne bir şeyler ekliyebilirsiniz.Shifting yapmadan önce mutlaka script' ınızı 3 kere okuyun.
Script yazarken orda 1 yılın veya 1 ayın burda kaç Saat/Dakika olacağını yazın, Orda ne kadar kalacağınızı yazmak şart değil ama yine de yazmanızı tavsiye ederim.Kurduğunuz Dünya' da 1 yıl' ı burda en az 1 dakika yapmanızı öneririm, 1 saniye yaparsanız başarma oranınız düşer ve beyniniz kendisini çok zorlar ve yorar.
Script yazarken Life app uygulamam olacak demeyi unutmayın.
Life app kurduğunuz gerçeklikte bazı anıları ekliyebilir veya garanti şekilde olmasını istediğiniz bazı anıları silebilir / değiştirebilirsiniz.
Mutlaka anı olmak zorunda değil defter de yazan her hangi bir şeyi değiştirebilirsiniz.
Life app / Life note (Uygulama yerine defter hali) bu yüzden çok önemlidir.Kurduğunuz gerçeklikte eğer süreniz dolmadan geri dönmek istiyorsanız kendinize bir şifre belirlemelisiniz.
Örnek veriyorum ayağımı üçkez yere vurup geri dön diye üçkez tekrarlıyınca gerçek hayatıma geri döneceğim gibi şeyler.Eğer şifrenizi unutmaktan korkuyorsanız (ki bu nerdeyse imkansız) şifrenizi dövmeniz yapın.
Eğer kurduğunuz gerçeklikten gerçek hayata geri döndüğünüzde orayı özlerseniz ve geri gitmek istersiniz diye; Kurduğum gerçeklikten gerçek hayatıma geri dönünce orada hayat duracak, Kurduğum gerçekliğe geri dönünce hayat kaldığı yerden devam edecek diyin.
Script yazarken her şeyi yazdığınıza emin olduktan sonra en son bekleme odası yapmanız gerekiyor.
Bekleme odasının amacı; Shifting yaptığınızı anlamak, anladıktan sonra heycanınızı orada atmak ve en önemlisi direk kurduğunuz gerçekliğe giderseniz korkabilirsiniz ve korkunuzu atın diye.Bekleme odasında heycanınızı attıktan sonra artık kurduğunuz gerçekliğe geçmek için bir işaret koymalısınız bu koku veya ses olabilir.
Mesela lavanta kokusu, Piano sesi, Keman sesi, Kahve kokusu gibi şeyler bu işaretlerden birini scriptınıza yazın eğer bekleme odasında yazdığınız koku burnunuza gelirse kapıdan geçip kurduğunuz Dünya' ya geçmelisiniz.Bekleme odasını istediğiniz gibi tasarlayabilirsiniz, Mesela Duvarların masmavi olduğu, Duvarlarda tabloların olduğu ve etrafta bir kaç mabilyanın olduğu ve tam karşım da kapının olduğu bir bekleme odası gibi en basitinden bir örnek verdim gerisi size kalmış.
:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shifting Nasıl Yapılır? Başardım!
No Ficción~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~ ◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇ Shifting' ı gerçekten başarmış birinin önerdiği metodları, tüm sorularınıza verdiği cevapları ve Shifting' ı merak ediyorsan içeri geç ve benimle birlikte Shifting dene. ~Nasıl Yapılır?~ ~Metodla...