🌵Örnek Script🌵

5.2K 161 164
                                    

Script konusun da kafası karışmış olanlar olabilir bu yüzden detaylı ve uğraşılmış bir script hazırladım sizler için umarım istediğiniz gibi bir script olabilir.

_____________________________

Gerçekliğim: Kore - Seul, Yıl 2016

Adım: ... Kilom: 48
Yaşım: 18 Cinsiyetim: Kadın
Boyum: 1.68 Yönelimim: Hetero

Hobilerim: Dans etmek, Şarkı söylemek, Keman çalmak, Piano çalmak, Resim yapmak. (Ekleyebilirsiniz.)

Fiziksel Özellikler: Hafif keskin çene hatları, Şekilli yüz şekli, burnum Rosé' nın burnuna benzeyecek, Gözlerim Jennie' nın gözüne benzeyecek, Göz rengim ela olacak, Dudaklarım şekilli, Dolgun ve dogal hafif kırmızı renk olacak, Esnek ve Lisa' nın vücut şekline benzeyecek bir vücut şeklim olacak, Saçım kalçamın tam üstün de olsun  (Gittiğiniz gerçeklikte istediğiniz gibi kestirebilin diye.), Kirpiklerim uzun olacak, Şaçlarım olduğundan geç yağlanacak, Vücudum da hiç bir kıl olmayacak, Kalça ve göğüslerim hafif dolgun olacak, Olduğun dan geç kilo alan bir yapım olacak, Saç rengim siyah olacak, Ten rengim beyaz olacak, Pürüzsüz bir cildim olacak.

Karakterim:  Asi, Mizahi, Komik, Neşeli, Seksi, Dikkatleri kendine çeken, Özgüvenli, Eğlenceli, Zeki biri olacağım.

Önlemler: Nadir hasta olacağım, Ben ve sevdiğim herkes ölümsüz olacak, Kurduğum dünyaya bağlanmayacağım, Gerçek hayatımı unutmayacağım, Herkesle Korece konuşacağım, Life app uygulamam olacak. ( Başka şeyler  ekleyebilirsiniz bunlar temel şeylerdi. )

Hayatım: Sevgilim Taehyung olacak, Arkadaşlarım; Bts, Blackpink, Exo, Stray kids, Got 7, Mamamo, Halsey, Selena Gomez, Dua lipa, Billie Eilish, Harry styles, Cardi B, Eunwoo, Le min hoo, UI.
Solo olacağım. (İsterseniz grub kurabilirsiniz.)
Fandom ismim: ...
2016 yılın da çıkış yapacağım ve çıkışım dan itibaren tüm ödülleri alacağım.
Tüm Dünya' da parlayacağım.
K pop sektörün de en popüler, en bilinen ve En iyi kişi olacağım.
Bts' le ara sıra düet yapacağım, Blackpink' le ara sıra düet yapacağım ve Stray kids, Exo ile de düetler yapacağım.
Sanatçısı olduğum şirket YG olacak.
Tüm şarkılarım 1 milyar ve 1 milyardan fazla izlenecek, İzlenme rekorları kıracağım.
V live' da eğlenceli şeyler yapacağım ve Dans videoları yükseldiğim bir kanalım olacak.
Rap ve aynı zaman da vokal yapacağım, Dans etmekte ve Rap' te K pop sektörün de Herkes den iyi olacağım.
Yılda 2 kez şarkı çıkaracağım.
Yılda 2 kez uzun tatillere arkadaşlarımla birlikte çıkacağım.
Taehyungla' 2020' 1 ocakta ilişkimiz açıklanacak ama olduğumuz konumlar linçler yüzün den zarar görmeyecek.
Oyunculuk yapacağım.
Eunwoo' yla baş röl partner olduğumuz bir dizi olacak.
Annem Koreli, Babam Koreli olacaklar.
Tek çocuk olacağım. Mükemmel bir ses tonum olacak.

(Arkadaşlar Hayatı sadece kafanızda kurmakta yardımcı olur diye yazdım. İsterseniz diğer her şeyi yazıp hayatı kendinize göre defterinize yazabilirsiniz. Artık ne değiştirmek isterseniz.)

Mutlaka olmasını istediğiniz anılar:
(Burayı kendinizin yazmasını istiyorum, Mantık şu, Sonuçta orda her şeyq doğaçlama olacak ama sizin kafanız da illa olmasını istediğiniz bir anı olacak. Eğer anlamadıysanız Script bölümü okuyun eğer yine alamazsınız bana DM' den yazın.)

Ana maddeler: Kurduğum gerçeklikte 6 yıl kalacağım, Kurduğum gerçeklikte 6 yıl burda mutlaka 6 dakika olacak.
Geri dönüş şifrem; Üç kez ayağımı yere vurup üç kere gerçek hayatına geri dön demek olacak.
Kurduğum gerçeklikten geri dönünce kurduğum gerçeklikte hayat duracak ve ben tekrar shifting yapıp oraya gittiğim de zaman akmaya devam edecek.
(Bunu da size uygun değilse değiştirebilirsiniz.)

Bekleme odası: Duvar renkleri Lacivert olacak, Duvarların üzerin de Tablolar olacak, Bir koltukta oturacağım ve koltuğun tam arkasına da Arkamda ki duvarı kaplayan Büyük  Kitap ve kitap rafları olacak, Önüm de tam bir kapı olacak, Kahve kokusu aldığım da kapıdan kurduğum gerçekliğe geçeceğim ve geçtiğim gibi şirketin dans salonunun aynasın dan geçiş yapıp kurduğum gerçekliğe başlayacağım..

EVEEETT BİTTİ😊😉
Arkadaşlar bu scriptı kafanız da az çok kurabilin diye yazdım.
Sormak İstediğiniz sorular varsa DM' den sorabilirsiniz:)



Shifting Nasıl Yapılır? Başardım!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin