Hakan Arkın'ı aylar önce Şeyma sayesinde tanımıştım. Şeyma ile birinci sınıfta tanışmıştık. Farklı bölümlerde olsak da aralarda en çok görüştüğüm kişi Şeyma olmuştu.
Şeyma bana nazaran daha deli dolu ve aklına geleni düşünmeden söyleyen birisiydi.
Bir gün ders arasında kantine gidelim mi diye ısrar etti. Hem kalabalık olduğundan hem de haz etmediğim muhabbetler döndüğünden dolayı kantini pek sevmezdim. Ama o gün ne hikmetse kabul ettim. Zaten Hakan Arkın'ı da ilk kez orda görmüştüm.
Oturduğumuz masanın çaprazına gelip oturmuşlardı. Sarışın bir kız vardı yanında. Şeyma'nın anlattığına göre kız arkadaşıydı.
" Uyuz oluyorum varya Esra. O kadar egoist birisi ki." diyerek anlatmaya başladı. Ben muhabbeti kapatması için ısrar ederken o da aynı gazla devam ediyordu.
" Parası var diye kendini birşey zannediyor. Kız da ne buluyorsa bu hödükte. Allahım yarabbim ya. "
" Şeyma tamam boşver. Gıybet ediyoruz şuan."
" Haklısın. Birden gaza geldim işte. "
" Ama sınıfta yaptıklarına şahit olsan. "
Şeyma konuşmaya devam ettikçe içim daralıyordu. O yüzden kalkmaya karar verdim.
" Ben gidiyorum." dedim. Şeyma da peşimden gelmek için toparlanmaya başladı. Biz ayağa kalktığımızda duydum sesini.
" Sonunda kalktılar. O masaya da oturulmaz şimdi. "
İçimden yutkundum. Bize demişti. İliklerime kadar titredim. O kadar ağrıma gitti ki. Ama asıl golü sinirden o tarafa dönüp baktığımda yaşadım.
İğrenir gibi bakmıştı bize.
***
Doğu Çınarı
Orkun : Millet nabersiniz ya
Orkun : Sesiniz çıkmıyor
Hakan : İşlerimiz var
Hakan : Senin gibi boş boş takılmıyoruz
Beliz : ajajjajajsj
Orkun : Biz boşuz yani
Hakan : Evet
Orkun : Senin gibi milletin hayatının içine etmediğimiz için boş adamız öyle mi?
Beliz : Orkun sakin ya şaka yapıyor
Orkun : Sen karışma her şeye maydanoz oluyorsun
Burak : Sonunda bana hak veren biri
Hakan : Orkun sabah yürek falan yedin herhalde
Orkun : Evet yedim sanada tavsiye ederim
Orkun : Malum hiç yokta
Hakan : Ağır ol şaka yaptık abartma
Orkun : Ahahahhahahaha
Orkun : şaka öyle değil böyle yapılır unuttum bile oğlum
Orkun : bugüne kadar yaptıklarını unutmadığım gibi bunu da unutmadım Hanzo Hakdo
( Bu mesaj silindi.)Hakan : Ne yazıp siliyon lan yine
Orkun : Boş boş takılıyorum ya ababhaga
Beliz : Ayy sıktı muhabbetiniz Esra işi ne oldu Hakan