12

134 21 76
                                    

Bir oyuncak gibi kullanıyorlardı beni. Bir oyuncak gibiydim onların gözünde. Oysa bizim dinimiz hoşgörü diniydi. Peygamberimiz dünya üzerinde ki en hoşgörülü insandı. O,Bir güneşti. Kimseyi, kimseden ayırmazdı. Kimseyi, kimseden üstün tutmazdı.

Bizler onun ümmeti değil miydik?

Onun açtığı yoldan yürümüyor muyduk?

Nerde kalmıştı insanlığımız?

Neredeydi vicdanlarımız?

Farklı farklı numaralardan rahatsız edilmek, bu insanların arkamdan oyunlar kurması. İftiraya uğramak... Kendi aralarında gıybet malzemesi olmam. Hepsi ama hepsi ağrıma gitmişti.

Gruba ilk girdiğim de benden konuşuyorlardı.

Biri Esra ile ne işim olur diyordu.

Diğeri Bıktım Esra'dan diyordu.

Gruba ekleyen kız sevgilisi ile olan problemi için beni kullanıyordu.

Kim olduğunu bilmediğim kişi beni gruptan çıkarıyordu.

Biri bencil olduğu için alıyordu. Öbürü yine bencil olduğu için çıkarıyordu.

Artık buna izin vermemeliydim. Ben bir oyuncak değildim. Tüm gece ağladım. Herşeye bu kadar dikkat ederken bir tek kötü söz söylememeye bile ar ederken...

Adımın onların grup malzemesi olması canımı yakmıştı.

Annem hep derdi " Sen sana yakışanı yap kızım. Sana yakışanı konuş, sana yakıştığı gibi davran. "

Hayatım boyunca böyle olmaya çalıştım. Ağzımdan çıkacak kelimelere hal ve  hareketlerime dikkat ettim.

Buraya ailemden uzakta sırf okumak için gelmiştim. Maddi, manevi bir sürü sıkıntım vardı. Yurt ücretine katkı  için okuldan sonra pastanede çalışıyordum. Bursum yanmasın diye geceleri ders çalışıyordum.

Bu kadar emek bu kadar alın teri onlar için, basitlik miydi?

Düşündükçe daha da kötü oldum. O yüzden Rabbime sığındım. Kur'anı kerim okudum. Namaz kıldım. İstiğfar çektim.

Gözyaşlarım usulca aktı. Akan gözyaşımla döktüm içimi.  Seccademin başında Rabbimle dertleştim.

***
Doğu Çınarı

Hakan : Derya sen hangi akla hizmet böyle birşey yaptın?

Hakan : Ya ben anlamıyorum anlamak istemiyorum

Hakan : Oyun kurdum kıza ve içine ettiniz

Hakan : Önce sen Orkun

Hakan : Sonra sen Derya

Hakan : Bundan sonra tek başıma ilerliyorum

Orkun : Ben ne alaka ya?

Burak : Ne oyunu kurdun?

Beliz : Hakan suçlu sensin bize atma

Beliz : Derya senin de alacağın olsun ifşa olduk sayende

Derya : Hâla oyun kurdum ve içine ettiniz diyebilecek karar karaktersiz bir adamsın

Derya : Ama evet Esra'yı gruba almakta hata ettim

Burak : Ha şunu bileydin

Orkun : Bencede hata ettin

Beliz : Çok şükür

KURTAR BENİ! 【TEXTİNG】Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin