Çiçekçiden içeri girdiğinde müşterisi ile ilgilenen Yeşim'e baktı. Yeşim Görkem'in burada olmasına şaşırsa da neden geldiğini tahmin edebiliyordu. Yeşim başlarda Görkem'i çok severdi. Hatta Leyla'yı daha cesaretli olması Görkem ile ilerlemesi ve onun iyi biri olduğu hakkında uzun uzun konuşmalar yapardı. Bu denli büyük desteğin kaybı da aynı büyüklükte oldu. Şu an Yeşim Görkem'den en çok nefret eden kişilerin başında geliyordu. Görkem'i sürekli överken onun arkadaşını kırması ve aldatması ister istemez Yeşim'i de mahcup etmişti.
Müşteri gider gitmez Görkem tok bir sesle hesap sorarcasına konuştu.
"Kim bu Kamer?Sen mi tanıştırdın onları?" Yeşim kollarını göğsünde bağlayıp sırıtarak Görkem'e yaklaştı. Onun bu çaresiz halinden keyif alıyordu.
"Sen baya taktın buna yani..Dünyada senden en çok nefret eden kişiden yani benden yardım isteyecek kadar çaresiz misin Görkem? Ne üzüldüm anlatamam.." keyifli keyifli adeta onunla oynar gibi konuşuyordu. Görkem ise bu tavır karşısında sinirlense de belli etmemeye çabaladı.
"Yeşim!" sesi biraz yüksek çıktığında durdu ve daha normal konuştu. "Kim bu kadın? Leyla'nın peşinde ne işi var?"
Yeşim hala sinirlenmemiş sadece keyifliydi. Görkem'i bu halde görmeyi çok sevmişti.
"Organ mafyası olabilir..Leyla'nın böbrekleri alacaktır." Yeşim bir kahkaha patlattığında Görkem öfkeden deliye dönüyordu. "Yeşim." diye uyardığında o hiç umursamadan gülmeye devam etti.
"Kaç yaşında bu? Bi de dövmeler motorlar falan..Havalı mı oluyo öyle?" Görkem tiksinti ile konuştuğunda Yeşim onun aksine hayranlıkla konuştu.
"Olmuyor mu? Baya havalı işte.. Çekici güçlü..Leyla'yı şöyle evire çevire..."
"Yeşim!!" Görkem uyarıcı bir tonda bağırarak onu kestiğinde Yeşim güldü. "Sever diyecektim..Kişi kendinden bilirmiş." imalı bir bakış attı.
"Yeşim tamam güldün eğlendin.. Ama bu durum ciddi..Leyla'ya zarar verebilir.." Görkem'in sözünü kesip gayet sakin bir tavırla konuştu.
"Sen o işi hallettin başkası ona zarar veremez merak etme." Görkem derin bir nefes verdi. Sürekli ayağına dolanan bu hatası ile ilerlemesi mümkün değildi.
"Görkem rahat bırak kızı.. Boşandınız bitti her şey..Çırpındıkça dibe batacaksın yoksa." Yeşim son tavsiyesini verdiğinde Görkem olduğu yerde öylece bekledi. Bu kabullenmesi gereken gerçeği kaçıncı defa duyduğunu bilmiyordu ama kabullenmeliydi.
"Bırakayım da Leyla başkası ile mi olsun yani?" kendi kendine konuştuğunu sanmıştı ama Yeşim onu duydu. "Bırakmasan olmayacak mı?" Görkem bu soru karşısında derin bir nefes daha verdi.
"Onu bu kadar kolay kaybetmeyeceğim." dediğinde Yeşim ofladı. Görkem'in bu inadını tanıyordu. Hatta bu inat ve sabır Leyla ile birlikte olmalarında çok işe yaramıştı ama şu an sadece zarar veriyordu. Bir şey söylemeden çıkıp gittiğinde Yeşim onun arkasından bakakaldı. Görkem'in neler yapabileceğini düşündü. Kamer ile para anlaşmalarını öğrenirse bu hiç iyi olmazdı. Leyla'nın zaten kırılgan olan güveni iyice yok olabilirdi.
Görkem çiçekçiden çıkıp arabasında öylece ilerlerken aklında sadece Leyla vardı. Bu yeni kızla ilerlerse ve onu tamamen kaybedersem stresi tüm vücudunu ele geçirmişti.Onu bu stres yönetiyordu.Kamer olmasa biraz zaman ve sabırla Leyla'yı ikna edebileceğini düşünüyordu ama Kamer onun aklını karıştırabilirdi. Bu yüzden rakip istemiyordu.
Yeşim'den umduğunu bilgileri alamadan dönmüştü. Kamer ile ilgili elinde kocaman bir sıfır vardı.••••••••••••
Farika son günlerin en hızlı ve en heyecanlı açılışını yapmıştı. Bugün tüm sezon üzerinde çalıştıkları defileyi yapma günüydü. Herkesin içinde sona ulaşmanın verdiği mutluluk ve başarı hissiyle karışık ya bi aksilik çıkarsa heyecanı vardı.
Görkem ve Leyla neredeyse aynı anda gelmişlerdi. Onlardan önce gelen çalışanlar son kontrolleri yapıyorlardı. Defilenin yapılacağı büyük salona geçmeden önce Farika'dan gerekli olabilecek her şeyi aldıklarına emin olmak için buradalardı. Akşamki defile kusursuz olmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Farika gxg
ChickLitBoşanan bir çift birlikte kurdukları işlerini ayrılmalarına rağmen devam ettirmek zorunda kalır.