Kamer Leyla'nın elini sıkıca tuttu. Görkem'in bakışları buluşan bu iki ele takılı kaldı. Bilge de bir karşısındaki Görkem'e bir de Leyla ve Kamer'e bakıyordu."Çıkalım mı hayatım?" Kamer dişleri arasından Leyla'ya konuştuğunda Leyla Kamer'e baktı ve başını salladı. Kamer önde Leyla arkada yürümeye başladıklarında Leyla derin nefesler alıyordu.
Görkem ile başka bir kız..Bir barda..Öpüşüyorlardı..
Kamer ve Leyla barın arka koridorundaki siyah demir kapıdan çıktıkları dar loş ışıklı ara sokaktaydılar.
Yerler birkaç saat önceki yağan yağmurdan dolayı ıslaktı. Hava soğumuş ve nemlenmişti.
"Leyla buraya benim için geldiğini düşünmüştüm..O bakışın neydi?" Kamer biraz yüksek sesle söylediğinde Leyla ürperdi.
"Senin için geldim zaten.." Kamer'den daha kin bir şekilde söyledi.
Kamer yarım ağız güldü. Leyla'ya kısa bir bakış attı.
"Kıskandın mı onu?" Kamer suçlayıcı bir tavırla söylediğinde Leyla hemen savunmaya geçti.
"Ne alakası var Kamer? Sadece onu öyle görünce şaşırdım.." Leyla saçlarını geriye atarak karşısındaki Kamer'e konuştu. Az önce arkalı önlü çıktıkları barın ara sokağındaydılar. Küçük dar sokakta ikisinden başka kimse yoktu.
"Neyine şaşırdın? Klasik Görkem işte seni de bu şekilde aldatmamış mıydı?" Kamer Leyla'ya doğru eğilerek konuştu. Sinirlenmişti. Leyla'nın kilitlenmiş gibi Görkem ve o kızın öpüşmesini izlemesine anlam verememişti. Kıskançlık mı yaşıyordu?
"Kamer..Bilmiyorum..Seni görmeyi beklerken onu öyle görünce şaşırmam normal.." Leyla kendince savunmaya çalıştığında Kamer güldü.
"Bıktım Leyla..Gel gitli hallerinden, duygularının sürekli değişmesinden, güvensizliklerinden bıktım..Sana evlenelim dedikten birkaç saat sonra eski karını kıskanmanın anlamını anlayamıyorum Leyla.." içindekiler söylerken istemsizce sesi yüksek çıkıyordu..
Leyla sessizce dinledi..Kamer ilk kez bu denli öfkelenmişti.
"Ben seni sevmekten başka sana ne yaptım? Yanında olmak istedim..Mutlu olalım istedim ama sen bir türlü bana, bize odaklanamadın.." Kamer'in gözünden birkaç damla yaş süzüldüğünde Leyla bunları loş ışıkta parıltı gibi görebiliyordu.
"Kamer özür dilerim..Saçma sapan bir dönemdeyim. İnan ben de böyle olmak istemiyorum.." Leyla pişmanlıkla konuştuğunda Kamer ona baktı.
Loş ve dar sokağın ortasında durup öylece Leyla'ya kilitlenmişti.
"Böyle olmak istemediğini kanıtla o zaman Leyla..Gel evlen benimle..Geçmişini ve mutsuzluklarını bırak..Görkem'i bırak! Düzenimizi kuralım çocukları almak için çabalayalım.." Kamer'in bu gece ikinci kez ettiği evlenme teklifi karşısında Leyla derince yutkundu. Sessizliğini koruyarak Kamer'e bakıyordu.
Kamer henüz çok gençti.27 yaşındaydı ve Leyla da 34 yaşındalardı. Onu çok genç ve toy görüyordu. Ani bir karar alıp sonra pişman olmasını istemiyordu. Diğer yandan Leyla da yeni bir evliliğe hazır değildi.
"Kamer..Ben yeni bir evliliğe hazır mıyım bilmiyorum ve sen de daha gençsin.." Leyla aklındakileri söylediğinde Kamer derince ofladı. Başını geri atıp gökyüzüne baktı.
"Leyla..İnsan evliliğe neden hazır hissetmez biliyor musun? Eşi olacak kişiden emin olmadığı için..O yüzden gençsin, kariyerinin başındasın gibi bahaneler uydurmak yerine bir kez dürüst ol ve senden emin değilim de.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Farika gxg
ChickLitBoşanan bir çift birlikte kurdukları işlerini ayrılmalarına rağmen devam ettirmek zorunda kalır.