15.

126 7 4
                                    

Aşk eski Bir yalan...

Hakkari'de çok bunaltıcı bir sıcaklık vardı ve ne giyeceğimi hiç karar veremiyorum üzerinden kısa kollu bir elbise diz üstümde bitiyordu bej rengindeydi altına da beyaz kısa topuklularımı giydim çantamı ve güneş gözlüğünü alıp evden çıktım asansöre bini aşağıya indim dışarı çıktığımda resmen Güneş kafamın üstündeymiş gibi hissediyordum çünkü çok sıcaktı gerçekten bir yıldır Hakkari değim daha böyle bir sıcaklıkla karşılaşmadım arabaya yaklaşıp anahtarla kapıları açtım ve içeri girdim hemen pencereleri açıp yola çıktım sağlık ocağına yaklaşıyorum ki yolda 4 zırhlı araçlar durmuştu hatta dışarı da
Gölge Timi vardı.

Arasın siyah kamuflaj pantolonu siyah postal bot vardı kamuflaj üstü ile çok çekiciydi.
Onlara doğru yaklaşıp arbayı durdurup. Pencereyi indirdim güney kafasını bana çevirip.

"Günaydın doktor hanım."

"Günaydın güney ne oluyor."

"Kaçak bir araba varmış onun için buradayız dikkatli ol sende."

"Kolay gelsin olurum ama nasıl geçicem." Güney yola bakıp güldü.
Eli ile bir dakika yapıp gitti.
Arasın keskin bakışlarını üzerimde hissediyorum.
Kafamı o tarafa çevirip ona baktım.
O güzel gamzelerini kapatmıştı maske.
İki zırhlı araç yoldan çekilince yoluma devam ettim kornaya basıp selam verip geçtim sağlık ocağına yaklaşmıştım sağlık ocağının yakınlarında arabayı park edip dışarı çıktım çantamı alıp kapıları kilitledim sağlık ocağının için gelince koşturma olduğunu fark ettim Emir beni görünce hemen yanıma geldi.

"Hocam hastalara yetişemiyoruz."
Kafamı salayıp dinlenme odasına gidip ceketimi giydim.

***
öğle arasına girip pilav üstü döner ve ayran yazık Azra Sibel ve Emir.

"Ee biz hiç izne çıkmayacak mıyız." Emirin sorusu ile kafamı yemekten kaldırıp ona baktım.

"Ben daha yeni çıktım."

"Ben istemiyorum işimi seviyorum." Sibele bakıp kafamı saladım.

"Ben çıkmıyacağım zaten çıksam selim için çıkıyordum ama o hep buraya geldiği için gerek yok."

***

Saat 6 gibi evde gelmiştim karnım o kadar ağrıyor du ki kendimi hemen sıcak bir suyun altına atıp duş aldım regl olacağımı bildiğim için pamuklu gecelikleri mi giydim.
Sıcak bir kahve yapıp balkona geçtim. Sigara kutusundan birtane alıp ateşe verdim.
Arada nikotin ihtiyacımı giderirdim.

Zeynep ile mesajlaşıp telefonu balkondaki masanın üzerine koyup. Ayaklarımı uzatım.
Yıldızlar bu kasvetli hayata göre çok güzel parlıyorlardı.

***

Bir buçuk saat balkonda oturup ayağa kalktım söndürdüğüm sigaralara baktım üç tane izmarit vardı. Mutfağa gidip küllüğü bıraktım su içip tam odama gidiyorum ki dış kapının arkasından bağırma sesi geldi.
Sese kulak verince.

"Sikerim operasyonu ölüm ben artık kavuşmak istiyorum."
Kaşlarımı çatıp kapı deliğinden baktım. Ama iki karartıdan başka bir şey görmedim
Boşver ip odama geçtim huzurlu bir uyku çekmek istiyordum.

***

"Tamam kızım benim evimde hazırlanıp çıkalım."

"Tamam Alya hadi gel artık kız."

"Azra kapatırsan hazırlanıcam."
Azra kapatıp hemen üzerimdeki şeyleri çıkarıp seçtiğim parçaları üzerime geçirdim.

Sabah azranın telefon etmesi ile uyanmıştım akşam yeni bir mekan açıldı için ila gidelim diyordu burda hazırlanıp gidelim dedim. Ama ne giyeceğimi bilmiyorum.
Neyse canım ben her halim ile güzelim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KÜÇÜK MAHALLE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin