{14}

46 7 2
                                    


Μέχρι που παιδιά ηρθε τρέχοντας ένας σερβιτορος από έξω στην κουζίνα. Το βλέμμα του ήταν έντονο . Κοιτούσε τριγύρω πανικόβλητος. Όλοι σταμάτησαν την δουλειά που έκαναν εκτός από εμένα που δεν έδωσα σημασία λόγω το ότι είχα νεύρα με τον πατέρα μου...

Συνέχιζα ακόμα να έχω.

Μαρίσα : Τι έγινε Ραφαήλ; Γιατί έχεις πανικοβληθεί;

Ραφαήλ: Όλοι οι πελάτες από τα νεύρα τους πέταξαν την πετσέτα τους και έφυγαν πετώντας τα χρήματα τους σε εμάς τους σερβιτόρους.

Μαρισα : Πάρε το από την αρχή Ραφαήλ και πιο ψύχραιμα. Γιατί το έκαναν αυτό;

Ραφαήλ: Κάποιος σαμποταρε το κυρίως πιάτο κυρία Μαρίσα. Ήταν απαράδεκτο σύμφωνα με κάποιους πελάτες.

Μαρίσα : Γιατί ;

Ραφαήλ: Δεν έχω ιδέα απλά μερικοί πελάτες έπιναν αρκετό νερό είτε έφευγαν όλο κόκκινοι στο πρόσωπο. Τώρα από θυμό ήταν , από το πολύ πιπέρι σε μερικά σημεία του πιάτου τους ; Δεν ξέρω και εγώ ...

Μαρίσα : Ξέρει κανείς τι συνέβη;

Κοιτούσα τριγύρω και κανείς δεν μιλούσε. Όλοι την κοιτούσαν αμίλητοι , ανέκφραστοι. Απλά ανοιγοκλειναν τις βλεφαρίδες τους δίχως να ανταποκρίνονται στην ερώτηση της.

Μαρίσα : Μελίνα!

Μελίνα : Ναι Μαρίσα;

Μαρίσα: Εφτιαχνες  το κυρίως αγαπητή μου;

Μελίνα : Ναι Μαρίσα εσύ με έβαλες. Όμως με ζήτησε ο κυριος Αριστείδης και τοποθετησες άλλον στην θέση μου

Μαρίσα : Τζέσικα !

Τζέσικα : Ναι σεφ!

Μαρίσα : Εσύ ανέλαβες τη αναπλήρωση της θέσης της Μελίνας ;

Τζέσικα  : Εσείς μου είπατε να το φτιάξω αλλά δεν...

Μαρίσα : Απολύεσαι καλή μου

Τζέσικα : Τι;

Μαρισα : Μέχρι το βράδυ  να έχεις φύγει οριστικά εσύ και τα πράγματα σου από την κουζίνα μου . Ευχαριστώ πολύ! Συνεχίστε την δουλειά σας οι υπόλοιποι.

Τζέσικα : Δεν φταίω εγώ! Εγώ δεν...ΑΑ!

Φώναξε στο τέλος από τα νεύρα της και τα μάζεψε κοιτώντας με με νεύρο. Άρχισε να μαζεύει τα πράγματά της και ο Παύλος ήρθε δίπλα μου

Παύλος : Αυτά παθαίνει κάποιος όταν δεν κοιτα πόσο αλατοπιπερο βάζει

Μελίνα : Εμένα μου φαίνεται ότι δεν φταίει εκείνη αλλιώς δεν θα νευρίαζε φωνάζοντας . Θα νευρίαζε αλλά θα ήταν σιωπηλή επειδή θα ήταν δικό της λάθος. Αυτή τη στιγμή με άλλον είναι νευριασμένη.

Έρωτας στην κουζίνα Where stories live. Discover now