Κατεβήκαμε τα σκαλιά και φτάσαμε μετά από λίγο στο αμάξι του.
Πάω να ανοίξω την πόρτα αλλά με διέκοψε η παρουσία του η οποία με εμπόδισε να την ανοίξω μιας και ήθελε εκείνος να την ανοίξει.
Και καλά μου δείχνει ότι έχει τρόπους;
Ο καθένας θα το έκανε για εμένα αυτό ...
Ψέμμα αλλά ναιπ , ας μην τον βραβεύουμε για τα πάντα...
Μπαίνω μέσα και φτιάχνω το φόρεμα ενώ εκείνος έκλεισε την πόρτα δίχως να κοιτάξει το φόρεμα που είχε έρθει λίγο πιο πάνω από ότι έπρεπε.
Ανοίγει την δική του πόρτα και κάθεται στην θέση του. Αφήνει το κινητό του σε μια μεριά και βάζει το κλειδί στο αμάξι. Ξαφνικά έρχεται προς το μέρος μου και εγώ τραβήχτηκα
Παύλος : Ζώνη δεν βάζεις εσύ;
Μου λέει ενοχλημένος που τραβήχτηκα τόσο και άρχισε να μου την βάζει. Τον κοιτώ χαμογελαστή
Λίνα : Μου αρέσουν οι προκλήσεις
Παύλος: Εμένα να δεις.
Λέει με πονηρό χαμόγελο και εγώ γύρισα να τον κοιτάξω καλύτερα. Σηκώθηκε και έβαλε την δική του χωρίς να πει κανείς κάτι περαιτέρω. Έβαλε μπρος το αμάξι και ξεκινήσαμε.
Έβαλε το ράδιο ρωτώντας με αν μου αρέσει ο σταθμός και τα τραγούδια που έπαιζαν . Εγώ φυσικά δεν είχα πρόβλημα και δεν ήθελα να το αλλάξω εφοσον προτίμησε αυτό να βάλει .
Κοιτούσα εξω από το παράθυρο και ριχναμε που και που κλέφτες ματιές στον άλλο.
Μετά από λίγο φτάσαμε. Άφησε το αμάξι και αρχίσαμε να περπατάμε μέχρι τα μαγαζιά γιατί δε βρίσκαμε θέση να το παρκάρει. Περπατούσαμε έχοντας μισό μέτρο απόσταση ο ένας στον άλλο.
Εγώ συνέχιζα να περπατώ μέχρι που με τράβηξε από το χέρι και με παρέσυρε δίχως να με τραβά με δύναμη να μπούμε σε ένα μαγαζί. Άφησε το χέρι μου κατευθείαν λέγοντας μου :
Παύλος : Έχω κλείσει τραπέζι για τους δυο μας.
Εγνεψα με ένα χαμόγελο στα χείλη. Το μαγαζί που με έφερε είναι απλά καταπληκτικό και αρκετά πολυτελές. Καμία σχέση με την προηγούμενη έξοδο μας με τα παιδιά . Αν και θα μου πείτε σε παραδοσιακη ταβέρνα πηγατε και τώρα σε έχει φέρει σε εστιατόριο .
Και τι εστιατόριο...
Περιμέναμε υπομονετικά μέχρι να πει το όνομα του που είχε κλείσει το τραπέζι ώστε να μας καθοδηγήσουν σε αυτό. Όταν ηρθε η σειρά μας είπε το επίθετο του και χαμογέλασε θερμά ο υπάλληλος καθοδηγώντας μας στη αιθοθσα.
YOU ARE READING
Έρωτας στην κουζίνα
FanfictionΈρωτας στην κουζίνα Το κυρίως πιάτο; Μα φυσικά οι πρωταγωνιστές μας θα είναι Προετοιμαστείτε να γευτείτε το κρυμμενο πάθος που επικρατει μεταξύ τους Άλλο που δεν το παραδέχονται😂 Ένα τέλειο πιάτο για την ακρίβεια , σύμφωνα με την άποψη μου...