διαβάζετε με δική σας ευθύνη
εύχομαι να σας αρέσει
πολύ content σήμερα γιατί είχα όρεξη!😃Ξαφνικά το χέρι του πιανει αστραπιαία το μάγουλο μου και εγκλωβίζει τα χείλη μου στα δικά του
Το φιλί μας ήταν τόσο γλυκό στη αρχή αλλά ύστερα έγινε πιο κτητικό. Έβαλα τα χέρια μου στο λαιμό του και άρχισε να εμβαθύνει το φιλί μας πιο πολύ. Τα χέρια μου οδηγήθηκαν πιο πανω στα μαλλια του ενώ εκείνου ήταν πια στην μέση μου και με έφερνε πιο κοντά σε εκείνον. Μέχρι που τα χέρια του άρχισαν με με πιέζουν πιο πολύ πάνω του με αποτέλεσμα να πονάω ελάχιστα προκαλώντας μου όμως ευχαρίστηση σε αυτό το φιλί. Εγώ φυσικά του τράβηξα τα μαλλιά λόγω αυτής της πράξης του επειδή δεν άντεχα. Εκείνος με την σειρά του μουγκρισε μέσα στο φιλί μας με αποτέλεσμα εγώ να χαμογελάσω.
Κάνω λίγο πιο πίσω αν και δεν ήθελα αλλά δεν γινόταν επειδή ήθελα να πάρω ανάσα. Εκείνος δεν με άφηνε στην αρχή αλλά ύστερα με άφησε.
Έπαιρνε και εκείνος βαθιές ανάσες κοιτώντας με.
Παύλος : Με έχεις τρελάνει απόψε
Λίνα : Εσύ έμπλεξες μαζί μου
Παύλος : Και δεν το μετανιώνω καθόλου
Μου λέει κοιτώντας με όλο νόημα και εγώ του δίνω ένα φιλί στα χείλη . Έπειτα έκανα πίσω με χίλιες προσπάθειες να το διακόψω δαγκώνοντας το κάτω χείλος του.
Έκανα ένα βήμα μακριά του αλλά με τράβηξε από το χέρι μου και με έφερε στην αγκαλιά του.
Παύλος : Σου είπα να φύγεις;
Λίνα : Έπρεπε να πάρω την άδεια σου;
Παύλος : Από εδώ και μπρος μην διανοηθείς να κάνεις κινήσεις αν δεν τις ξέρω ήδη
Λίνα : Ναι αλλά αυτό είναι το ωραίο κομμάτι. Αν δεν σε κλείδωνα μέσα στο σπίτι μου ίσως να μη με φιλούσες.
Παύλος : Δεν υπήρχε περίπτωση να έφευγα χωρίς να γευτώ τα δυο σου χείλη μωρό μου.
Λίνα : Αλήθεια;
Παύλος : Ναι μωρό μου
Μου λέει και με φιλάει στο λαιμό γλυκά και τρυφερά με αποτέλεσμα να με πιάσει ένα ριγος. Με γύρισε πλάτη και έβαλε το χέρι του στην κοιλιά μου κολλώντας με πάνω του ενώ παράλληλα μου έδωσε άλλο ένα φιλί. Μετά έγειρε στο αυτι μου και μου είπε :
Παύλος : Αφορμή δεν ήταν το ουίσκι;
Λίνα : Οχιιιι ....
Παύλος : Αχ ατακτο μου κοριτσάκι
YOU ARE READING
Έρωτας στην κουζίνα
FanfictionΈρωτας στην κουζίνα Το κυρίως πιάτο; Μα φυσικά οι πρωταγωνιστές μας θα είναι Προετοιμαστείτε να γευτείτε το κρυμμενο πάθος που επικρατει μεταξύ τους Άλλο που δεν το παραδέχονται😂 Ένα τέλειο πιάτο για την ακρίβεια , σύμφωνα με την άποψη μου...