1✨

2.2K 133 219
                                    

🪸

🪸

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 B'Gözlerim yorgunlukla kapanıp açılıyordu,beynim uyuşmuş gibiydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

...
B'
Gözlerim yorgunlukla kapanıp açılıyordu,beynim uyuşmuş gibiydi.Karşımda ki orta yaşta olan adam bir şeyler zırvalıyordu ama ben zerre anlamıyordum.

Agzım hafif aralıktı,yüzümü elime yaslamış öylece etrafa bakıyordum."Barış!"Adımı duymamla yerimden sıçradım.

Yine matematik dersindeydik ve tabiki ryan arkada horul horul uyurken ben şansıma sövüyordum.

Bu herif bana takıktı adeta,matematikçi necip hoca oldum olası benden nefret ederdi.Zaten o herkesten nefret ederdi,bir kaç öğrenci hariç.

Gözlerimi kırpıştırıp yutkundum,hala öylece bakıyordum.Şuan ismimi sorsa söyleyemezdim.

"Dersi dinle"

Muhtemelen halimi anladığı için bunu demekle yetindi.Yoksa beni soru yağmuruna tutacağına emindim.Ha belki de takık olması dersinden dört almamdan kaynaklıydı.Evet,rakam olan dört.

Ben düşüncelerimle başa çıkarken, daha doğrusu çıkamazken zil çaldı.O an sinirle uyuyan Ryan'ın kafasına vurdum."uyan lan göt"

Ryan gözleri kıpkırmızı bir şekilde kafasını kaldırıp bir kaç küfür savurdu.

Onun hallerine hepimiz güldükten sonra öğlen arası olduğu için kantine indik.Ve tabi ki babamın zengin olmasından kaynaklı ben,ferdi,cenk ve irfan okulun popüler çocuklarındandık.

Hepimizin babası zengindi,okula büyük miktarda para yatırıyordu.Ama o filmlerde olan zorba çocuk değildim,tabii oluyordu arada ama herkese bulaşmıyordum.Bu sakinliğim kızların dikkatini çekiyordu.

Kantine geldiğimizde sıraya girdik ve sırayla tepsilerimizi aldık.Her zaman oturduğumuz masaya geldiğimizde masada tek başına sarışın bir cocugun oturdugunu gördüm.

Bir yandan yemeğini yiyor, diğer yandan dikkatli dikkatli kitabını okuyordu.Burslu öğrencilerden olduğunu anlamıştım,çünkü okul forması gitmişti.

"Kim lan bu sarı?" Cenkin dediğiyle kafamı ona çevirdim.Omuzlarımı bilmiyorum anlamında salladım.Hepimiz masaya yaklaştık ve tepsileri bıraktık.

Çocuk ses ile irkilip bize balktı.Sırayla hepimizi teker teker süzdü."burası bizim yerimiz ama"dedim boğuk sesimle.

Telaşla eşyalarını toparlamaya başladı."çok özür dilerim"Gözlerinden korktuğu belli oluyordu.

İrfan hızla çocuğun bileğini tuttu ve güldü."kalk mı dedik oğlum,sen de otur bizimle"İrfan böyleydi, sessizlerin yanında olur ve babasının parasına sığınmazdı.İyi adamdı,cocukluk arkadaşım dı.

Sarışın çocuk gülümseyerek tekrar oturdu ve biz de yanına oturduk.Ben hemen onun önünde oturuyordum.Herife kıl olmuştum,neden bilmiyorum ama içime sinmemişti.

Hepimiz güle oyana yemeğimizi yerken cenk hemen yanımdaydı ve oda benim gibi çocuğa kitlenmişti.Onun kolunu dürttüm ve kulağına eğildim."hiç sevmedim piçi"

Kafasını salladı."apolardan duydum,sevilen bir tip değil sürekli dedikodu dönüyor ortada"Kaşlarımı çattım ve daha çok kitlendim çocuğa.

Çocuk bakışlarımdan rahatsız olmuştu,olabildiğince gözlerini kaçırıyordu benden.

Yanımıza yaklaşan kenanı gördüğümde gülümsedim.Kenan ise yanında ki bertuğ ya çocuğu gösterip seslice güldü.

Onun gülmesiyle diğerleri de kenana baktı.Çocuk asla kafasını kaldırmadan doğru düzgün yenmemiş yemeklerine bakıyordu.

Kenan masaya ellerini yasladı ve kafasını sarışın çocuğa yaklaştırdı."semih bebeğim,diğerleri bitti şimdi irfanı mı avlıyorsun.Buldun tabi saf çocuğu"Kenanın dediğiyle yerimde doğruldum."Bu burslular çok fena oğlum,hele bunun gibiler"

Normalde böyle şeyler yapmazdım, dediğime kenan bile şaşırmıştı.Ama çok gıcık olmuştum,nedenini bilmediğim halde.

Çocuk dolu gözlerle bana baktı ve hızla masadan kalktı.Gideceği sırada kenan kolunu tuttu."ağlıyor musun sen! ,birinin altında değilken ağlamak garip oluyordur sana şimdi"

Dediğine sesli bir kahkaha attım, sorun şu ki masada benden başka gülen yoktu.

"Kenan bırakır mısın kolumu" Çocuğun mırıldandığı şeylere karşı ayağı kalktım ve yanlarına adımladım."yalvar"dedim seslice.

Anlamaz bakışlarla suratıma baktı.Yanakları ve burnu kızarmıştı,kaşlarını çattı."ne?"

"Bırakması için yalvar"

Yemekhanede çıkan sesimle herkes bize bakıyordu.Gözlerimi bir saniye bile ayırmıyordum,kafasını hayır anlamında salladı.

Tek elimi yakasına atıp kenana yaklaştırdım.Korkuyla irkildi ve elimden kurtulmaya çalıştı."Tamam,yalvarırım bırak!"

İleri gitmiştim,sanırım.Sesi titriyordu, eli ile bileğimi çekiştiriyordu.O sırada ferdi kolumdan tutup çekti."Yeter artık,gidiyoruz"Bozuk türkçesiyle konuşmuştu, sesi sinirliydi.

Benden kurtulmasıyla çocuk koşarak kaçtı, eşyalarını bile almadan.

......
İlk boluuummmm

Şimdi bastan söylüyorum bunu baya dramatik yazıcam(semih sad edit ileyip ağlamamdan kaynaklı değil asla)

Kenanı baya kötü bir karakter yazıcam ama sonradan düzelir yani kenana gıcık olmazsam

Unutmadan tekrar soyluyorum bu sadece bir hikaye, kurgusal ve karakterlerin gerçekle hiç bir baglantısı yok.

Burada kötü yazdığım karakterleri normalde seviyorum sadece karakter olarak kullanmam gerekiyordu.

Yani semihe zorbalık yapan biri olması gerek ki iş yürüsün.

Ve tabii ki barısın.

Normalde barış pek zorba bir insan değil ama semihi sevmiyo işte,muhtemelen bi iki bolum surer.

Neyyse baay😘

Yara•Barış x Semih•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin