7✨

1K 111 33
                                    

🩻
...
B'

Ensemi kaşıdım bıkkınca.Yine matematik dersindeydik,necip hoca bir şeyler geveliyordu.Kafamı yanımda oturan ferdiye çevirdim.Elinde kalem,gene yazıyordu.Bu da bir sikim anlamıyordu sayılardan.

Gözlerim yazdıklarına kaydı.Limandan bir gemi geçerdi....Ne yazıyordu gene kim bilir.Herif ne dert anlatırdı ne de başka bir şey.Konuşmazdı doğru düzgün,çok severdim ama şerefsizi.

Kafamı tekrar necip hocaya çevirdim,suratına öylece bakıyordum.

Zil çaldığında hızla yerimden doğruldum.O şırada necip hoca seslendi."Barış,benimle gel!"Gözlerim bizim çocuklara döndü.Onay alırcasına baktım,kafa salladılar.İzin vermeseler ne olacaktı amına koyayım sike sike gidecektim.

Hızla hocanın peşine takıldım.Havalı havalı yürüyor,yanımdan geçen kızları kesiyordum.Çoğunun adı çıkmıştı tabi.

Bizim okul o dizilerde ki okuldandı işte.Tek biz değil,çoğu kolej öyleydi.Okulun popüler çocukları,masum inekleri,zorbaları,kavgaları... Amaaan bir sürü şey işte.

Okulun kütüphanesine geldiğimizde hocanın gözlerine baktım."Bakma öyle suratıma salak,gir içeri"Bu hocayı seviyordum aslında,parası için öğrencilere yalakalık yapmazdı.Az dayağını yemedim ha.

Kütüphaneye girdik,yine bomboştu.Okulda ders çalişan yoktu amına koyayım,ara sıra mal ferdi gelir kitap okurdu.Derslere bile girmezdi,hadi dersleri asıyorsun neden kitap okuyorsun.

Biraz arkalara ilerlediğimizde bir masaya ilerledik.Masa da semih vardı,sarı saçlarını düzeltti.Yüzünde ufak tırnak izleri vardı,yine ne olmuştu ki.

"Evet barış,semih sana biraz matematik anlatsın bakalım"Gözlerim semihten ayrılmıyordu,kafa salladım.

Yavaşça semihin yanına oturdum.Gözlerim masada ki karmaşık kitaplara takıldı." Semih bir sıkıntı olursa ben öğretmenler odasındayım"

"Tamamdır hocam" Necip hocanın gidişine uzun uzun baktım,aklım başka yerdeydi.Kafamı tekrar çevirdiğimde semih bana masum masum bakıyordu.

Bir cevap bekler gibi gözlerime baktı."Nereden başlayacağız? "Yüzüm buruştu,gene anlamayacaktım ki.

"Nereden başlamak istersin?"Biraz düşündüm dediğiyle,sonra önümde ki kitabı kapattım." siktir et,çalışmayacağım!"

Semih kaşlarını çattı,yutkundu.Derince ofladı ve ağzının içinden mırıldandı."Necip hocaya ne diyeceğim ya..."

Semihin ağzının içinden söylediklerine karşı kaşlarımı çattım.Kollarımı masaya yasladım ve yüzümü ona yaklaştırdım.Ben yaklaşınca o biraz uzaklaştı,kafasını eğdi."Necip hoca sana ne dedi?"

Gözleri gözlerime değdi,felaketim oldu ama ağlayamadım.

"Sana zorla ders çalıştırmamı söyledi" Kafamı salladım,kitabı tekrar açtım."Pekala,anlat bir şeyler çocuk"

Gözlerim biraz kitapta dolandı."Bende dinliyormuş gibi yapayım"Omuz silkerek devam ettim sözlerime."Hem nereden anlayacak o bunak"

Semih yüzünü buruşturdu.Eline kalemi aldı ve test kitabından bir sayfa açtı.En başta ki soruyu bana gösterdi."Bunu çözebilir misin?"

Bana karşı çekingen tavırları sinirimi bozuyordu.Neden benden bu kadar korkuyordu,belki de korkmuyordu.Sadece sevmiyordu.

Gözlerim kelimelerde gezindi,ama aklım başka yerlerdeydi.Semih'in gözlerindeydi belki,kim bilir belki o dudaklarında.

Yüzümü buruşturdum huysuzca,kafamı iki yana salladım."çözemem"Soruyu bile okumamıştım.

Semih derince iç çekti.O iç çekince kafamı kaldırıp suratına baktım,gözlerimiz buluştu.Hemen kaçırdı gözlerini korkakça.

"Neden benden kaçıyorsun?"

Sesim titrek çıkmıştı,ufaktan öfke vardı.Semih kaşlarını çattı,tırnaklarını avuçlarına geçiriyordu.

Ellerini tuttum,avcumun arasına aldım.Biraz geri çekildi,sessizce benden uzaklaşmasını izledim."Kaçma benden semih,affet beni"

Gözlerime baktı,kaşları kalktı.Dudağını büzdü hafiften,şaşkınlık gibi bir ifadeydi.Biraz öfke de vardı,suratıma tokat da yiyebilirdim.

"Ben..."
"Ben özür dilerim barış,bunu yapamam"

Keşke suratıma tokat yeseydim.

.......

Ulan barıs😿
Bu ferdi ve ardaya daha cok bolum yazmak istiypeum cok guzeller.
İliskileri biraz daha farklı
Baya farklı

Neyse kenan da kotu karaktwr hala baybaybay

YİNE VE YİNE HARRYY POTTER İZLEDİM CUBKU RUH SAĞLIĞIMI DUZENE SPKMAM LAZIMDI?!?!?

Yara•Barış x Semih•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin