3✨

1.1K 123 66
                                    

🪬
...
B'
Koca bir savaşın içerisindeydim adeta.Bu savaş düşüncelerim arasında,galip çoktan belliydi ama ben sonucu kabul etmiyor savaşı devam ettiriyordum.

Semihi o günden sonra okulda bir kaç kere görmüştüm.Özür dilediğimde koşarak kaçmıştı.

Aklımı yitirecek gibiydim,semihin sesi kulağımdan gitmiyordu.Bir kerecik olsun onun sesinden şarkı dinlemek istedim.Karşımda küfürler savursa yine dinlerdim gerçi.

Sadece sesi yüzünden mi pişman olmuştum, yoksa vicdan azabı mıydı.

Büyük bahçe de boş boş dolanıyorduk.Ben aralıklarla bıkkınlıkla iç çekiyordum.Cenk asla durmadan talhayı anlatıyordu,irfan onu dinliyormuş gibi yapıyordu.Ferdi ise klasik bakışları yerde düşünüyordu.

Ferdi sessiz adamdı,tam şair olacak tip vardı.Şiir yazardı zaten sürekli,bir sevdiği de yoktu aslında.Ama kafasında ne acı vardı da yazıyordu işte.

Kafamı kaldırdığımda görüş açıma Semih girdi.Banklardan birine pısmış kablolu kulaklıklarıyla müzik dinliyordu.

Yüzünde ki yaralar çarptı gözüme,daha fazla vardı.Hala o kadar güzeldi ki.Ama güzelim yüzüne hangi piç yapmıştı?.Bende yapmıştım,bende piçtim.

"Aaa talham orda!" Cenkin sesiyle gözlerimi semihten çektim.Etrafıma baktığımda talhanın ve ardayı gördüm.İkisi semihin yanına ilerledi ve banka oturdu.

"Hadi yanlarına gidelim" Sanki hepsi bu anı bekliyormuş gibi atıldı.En önden cenk gidiyordu,arkasından da ben ve irfan.Bizim arkamızda da ferdi vardı,gelmek istememişti.Suratından belli oluyordu.

Cenk hemen talha ile konuşmaya başladı.Ben semihe bakıyordum sadece.

Bol mavi hırkasının içinde kaybolmuştu.Elinde ardanın zorla verdiği çilekli sütü vardı,memnun bir ifade ile içiyordu.

Kafasını kaldırdı,göz göze geldik.Dudaklarını birbirine bastırdı,yüzünün her zerresini inceliyordum.

"Ben sınıfa gidiyorum" Diye mırıldandı yanında ki talhaya."Neden,oturuyoruz işte"Semih cevap vermedi sadece kafasını eğdi.

Talha dudaklarını birbirine bastırdı."Tamam,biz de geliriz hemen"Semih kafa salladı ve hızla uzaklaştı yanımızdan.

Benden kaçtığı o kadar belliydi ki.Ürkek yavru kedi misali kaçıyordu insanlardan,tabiki benden de.

O zaman hissettirmeden yardım edecektim semihe.Onun haberi olmayacaktı belki, ama ben her an arkasında olacaktım.

.....

Kısa oldu biliyjrum👍😛
Bıtane daha atarım olmazsa😘😘

Yara•Barış x Semih•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin