🎀
...
B'
Okulun bir hayli dolu koridorunda yavaş adımlarla dolanıyordum.Bir yanıma da ferdiyi almıştım.İkimiz de konuşmuyor,sadece etrafa bakıyorduk.Ben semihi görme umuduyla yanıp tutuşuyordum,o ise kendi derdindeydi.
Tek isteğim semihti,onu görmediğim her an ölecek gibiydim.Uzaktan izledim bu yüzden,sessiz sedasız evinin önünde oturdum çoğu zaman.
Ufacık bir kardeşi vardı,onu gezdirirdi bazen.O beni bilmezdi belki ama,ben onun her şeyini bilirdim.Sıkılınca saçlarıyla oynardı,üzülünce dudaklarını dişlerdi.Bazen boş boş bakardı,mutlu olunca yüzüne yerleştirdiği o koca gülüşünü sadece kardeşinin yanında yapardı.Bir kez olsun göremedim yakından.
Sırtımı soğuk duvara yasladım,aynı şekilde ferdi de yanıma yaslandı.Gözlerim çaprazımızda duran ardayı buldu,yanında kenan vardı.Kenan da bizim gibi okulun zengin piçlerinden di.Onun farkı,daha yakışıklı olup herkesi elden geçirmiş olmasıydı.
İyi çocuktu aslında,ama çok sevmezdik.Ardayı sevmediğini de bilirdik de sesimizi çıkarmıyorduk işte.Ama ferdinin gücüne gittiğini anlıyordum,öyle öfkeli bakıyordu ki.
"Sikeceğim bir gün şu herifi" Kaşlarımı çattım,kafamı çevirdim ferdiye.Uzun zaman sonra ilk defa agzından küfür duymuştum."Kimi?"Kim olduğunu biliyordum da,biraz konuşsun istiyordum.
"Kimi olacak,kenanı işte" Kolumu ferdinin omzuna attım,hafifçe gülümsedim."Hayırdır lan,ardaya mı aşıksın?"Kaşlarını kaldırdı,uzun uzun baktı ardaya.Arda da ona bakıyor,alttan alttan gülümsüyordu.
"Yok be oğlum,aşk bizim gibilerde ne arar" Kıvırcık saçlarını karıştırdım,gözlerim etrafta gezinirken benim oğlanı buldu.Yine tek başına geziyordu ortada.Biraz telaşlı gibiydi,yaraları da geçmişti.
"Haklısın be ferdi,aşk bize ugramaz bu saatten sonra"
....
Yine okul çıkışı semihi evine kadar takip etmiştim.Kime sorsan buna sapıklık der ama,benim için sevgiydi.Ben emindim ki semihi seviyordum.Bu sevgi,aşk değildi belki ama sevgiydi işte.
Arkamda koca bir villa vardı,herkesin kıskanacağı.Ama ben evsizdim.Köklü bir ailem vardı belki,ama ben Öksüz ve yetimdim.
Benim tek durağım içinde dünyamı barındıran küçük evdi.Dışında öylece oturur saatlerimi geçirirdim.İçinde ki dünyamın da haberi olmazdı.
Sevmezdi beni,belki nefret ederdi ama benimdi işte.O bilmezdi benim olduğunu.İçimde ki bu sevgi yavaş yavaş takıntıya dönmeye başlamıştı.
Semih'in yanında sadece ben olayım istiyordum.Ama bir ben onun yanında olamıyordum.
Sokakta sert bir rüzgar esti,etkisiyle ellerimi birbirine sürttüm.Nefesimle ısıtmaya çalıştım kendimi.Kafamı kaldırdığımda Semih'in kapısının önünde bir karartı gördüm.Kaşlarımı çattım,biraz yaklaştım eve.
Kumral,orta boylarda sürekli sırıtan bir çocuk vardı.İlk başta kapının önünde kısa bir şekilde konuştular.Sonra semih sarıldı herife.
Adeta beynime kan gitmiş gibiydi,nefes alamıyordum.Dişlerimi sıkıyor,kendimi kasıyordum.Hızla çıktım yerimden semihin yanına gittim.
Semih beni görünce çocuktan ayrıldı,kaşlarını çattı."Barış?"Gülümsedim,kafa salladım."Kim bu?"Gözlerim çocuğu buldu.Oda semihe 'kim bu' dercesine bakıyordu."Ne zamandan beri seni ilgilendiriyor?"Öfkeyle semihe döndüm.Gözlerine baktım,aynı öfke onda da vardı.
"Emin ol,bayadır ilgilendiriyor semihcim" Elimi çocuğun omzuna attım."Adın neydi kardeşim?"Çocuk yüzüne zoraki bir gülümseme koydu."Yunus"
Semih bizi izliyordu,kafamı ona çevirince göz göze geldik.O gözlerini yunusa çevirdi."Neyse yunus,yarın görüşürüz"Yunus kolumun arasından kurtuldu."Görüşürüz,bir şey olursa beni ara"Son sözünü bana bakarak söylemişti,ne demek istediğini anlamıştım piçin.
O gider gitmez semih dışarı çıktı ve kapıyı arkasından kapattı."Derdin ne lan senin?"Kaşlarını çatmıştı,bir hayli sinirliydi ama her hali güzeldi işte.
"Kimdi o,sevgilin mi?" Semih küçük bir kahkaha attı."Ya barış siktir git şurdan"Beni göğsümden ittirince kolunu tuttum."Benimle oynama Semih"Kolunu çekmeye çalışınca daha sert sıktım.
"Lan ne zamandır sapık gibi beni takip ettiğini bilmiyor muyum sanıyorsun?." Gözlerime baktı,aptal gibi fark etmez sanmıştım."Sabaha kadar kapının önünde pinekliyorsun,her yerde beni izliyorsun"Kolunu bıraktım,o beni tekrar itti."Derdin ne,neden böyle yapıyorsun."
Omuzlarından tuttum,yüzümü yaklaştırdım ona."Seviyorum lan,seni istiyorum semih!,o güzel sesinle bana şarkı söyle istiyorum.Seviyorum seni!"
Semih duraksadı,alt dudağını dişledi."istemiyorum"Anlamaz gözlerle baktım,neyi istemiyordu.
"İstemiyorum barış,ben seni istemiyorum.Bir daha gelme bu kapıya"
........
Yeni hikayeden spoi mi desekkk
Yan ciftler ama olsun😻🤫😛Bu arada barıs biraz psikopata baglıyo gibi
Ferdi de kpnussun istedim yani savunsun kendini hayırdır amk ya
Bide bu hikaye sizi sıkabilir anlarım çünkü biraz böyle hep yazdıklarım gibi değil daha duygusal mı desem cok mu edebiyat yapıyorum desem bilemedim
Neyse baybay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yara•Barış x Semih•
Romance🪸 "Kollarını göster!" onun sert sesini duyduğumda boğazımın yandığını hissettim.Başımı öne eğdim,ağlayamayacak kadar yorgundum ama oracıkta o kadar ağladım ki. barsem'🪐🫧