4✨

1.2K 118 50
                                    

🪐
...
B'
Gecenin soğuğu içime işliyordu adeta, ne yapıyordum ben bu saatte.Hava zifiri karanlıktı,gökyüzünde tek bir yıldız bile yoktu.

Kapşönlümü çekmiş,siyaha bürünmüştüm.Ara ara adımlarımı yavaşlatıyor,saklanıyordum.

Önümde ki sarışın çocuk hızlı adımlarla gideceği yere yetişmeye çalışıyordu.Ben ise tam arkasındaydım.

Uzunca bir yol yürümüştük,az daha yürüseydik yeter diye bağıracaktım.

Tenha bir sokağa girdiğimizde çocuk sağa,çikmaz sokağa döndü.Ben ise duvara pısıp izlemeye başladım.

Karşısında külteli üç tane adam vardı.Aralarından biri semihe yaklaştı."hani paralar?"

Semih kafasını eğdi,titriyordu adeta."bana biraz daha zaman vereb-"Adam semihin yakalarından tutup sertçe duvara vurdu."Dalga mı geçiyorsun lan!"

Gözlerim şaşkınlıkla açılmıştı,borcu mu vardı.

Semih ağlıyordu,dudağının titrediğini görebiliyordum."Yalvarırım bir şey yapmayın,söz bulacağım parayı"Adam kafasını yaklaştırdı semihe.Çıkmak için yeltendim,ama yapamazdım.Semihe görünmeden yardım etmem lazımdı.

"Yarım saat içinde ya borcunu ödersin,ya da ben o küçük piçi gözünün önünde öldürürüm!" Küçük piç mi?, kimden bahsediyordu bu herif.

"Yarım saatte nerden bulayım ben o kadarı,lütfen en azından bir gün" Semihin yalvarışları yankılanıyordu boş sokakta.

Adam parmaklarını semihin saçlarına geçirdi."O zaman borcunu parayla değil, bedeninle öde semih"

Aklımı kaybetmek üzereydim.Tek temennim semihin kabul etmemesiydi.

Adam semihi dizlerinin üzerine serdi.Çocuk cevap vermeden öylece bakıyordu."Kardeşinin ölmesini istemezsin değil mi yavrum?"Semih sadece kafa salladı.

Adam kemerine yeltendiğinde benden bir kaç adım geride olan kadın çarptı gözüme.Muhtemelen dansözdü,üzerinde mini parlak gri bir elbise vardı.

Hızla kolunu tuttum."Abla hayırlı geceler,beni taciz ediyorlar diye bağırabilir misin?"

Kadın dediğim şeyle afalladı."ne diyorsun lan?"Kadına yalvarırcasına baktım.Elimi cebime attım ve bir miktar para çıkardım."Sen bağır sonra söz seni bulup daha fazlasını vereceğim"

Kadın parayı görünce hızla aldı ve avazı çıktığı kadar bağırmaya başladı.Bir süre sonra semih ara sokaktan çıkıp koşmaya başladı.Bende elimle kadının omzunu sıvazlayıp arkasından koştum.

Semih durmadan koşuyordu,ara ara arkasına bakıyordu.Ben ise bir yandan saklanıyor diğer yandan onu kaybetmemeye çalışıyordum.

Karmaşık bir yoldan sonra tek katlı eski bir eve geldik.Evin büyük bir penceresi vardı,içeriyi rahatça görebiliyordum.

Semih içeri girince bende pencerenin kenarına pıstım ve izlemeye başladım.

İçeri girer girmez iki-üç yaşlarında küçük bir erkek çocuğuna sarıldı.Çocuk aynı semihe benziyordu,demek ki kardeşi buydu.

Çocuğun elinde yırtık bir ayıcık vardı,ağlamaklı surat ifadesi ile semihe bir şeyler anlatıyordu.

Semih çocuğu koltuğa otutturdu ve Amerikan tarzı mutfağa ilerledi.Boş buzdolabini açtı,bir süre bakıp geri kapattı.

Ellerini tezgaha yaslayıp sessiz sessiz ağladı sadece.

Hızla oradan uzaklaştım ve en yakın nöbetci markete girdim.Ne bulduysam poşede atmaya başladım.

Bir çocuğun neye ihtiyacı varsa.

Ödemeyi yapıp marketten çıktım ve kapıya ilerledim.Kapının önüne poşetleri bırakıp kapıyı çaldım.Hızla bir yere saklandım ve izlemeye başladım.

Semih korkarak kapıyı açtı,önce etrafına baktı.Sonra yerde ki poşetlere.İçlerine baktı,tekrar etrafı kontrol etti.

En sonunda poşetleri alıp içeri girdiğinde tuttuğum nefesimi verdim.Onun o hali canımı o kadar yakmıştı ki.

........

Semihimm

Keşke tekrar partner olsanız...
Yazım hatası varsa bölümde ozur

Yara•Barış x Semih•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin