🪬
Karakterlerin hayatlarından ufak kesintiler yazmak istedim,biraz anlamış olursunuz belkii.
...
S'
Başımdan aşağı kaynar su dökülüyordu,bedenim kıpkırmızı olmuştu.Elimde ki lif ile derimi sökmek istercesine sürüyordum.Tırnaklarım tenimi ufak ufak kanatıyordu.Beyaz köpük hafif kırmızıya kaçmıştı.Sarı saçlarım alnıma yapışmıştı.Kafamı soğuk mermer duvara yasladım.Ağlamıyordum,belki de ağlıyordum.Belli olmuyordu,kafamdan aşağı dökülen sıcak sudan.
Hafifçe suyu kapatmaya yeltendim,kalçamdan belime doğru bir sızı hissettim.
Gözlerimi kapadım gelen acıyla.Ağzımdan küçük bir hıçkırık koptu.
Suyu kapadım ve hızla çıktım.Havluyla kurulanırken ayna da bedenime baktım.Canım çok acıyordu.
Boğazım yanıyordu,bedenim tırnak izleriyle doluydu.Bazıları bana ait değildi.
Dudaklarım yara olmuştu,gözlerim kıpkırmızıydı.Sahi,bembeyaz tenim sürekli kırmızıyla buluşuyordu.
Kırmızı renkten nefret ettiğim halde.
Ben,ben daha 18 yaşındaydım.Bütün gerçekler suratıma tokat gibi çarpıyordu.
Kafama sıkma şansım olsaydı,hiç düşünmeden yapardım.Ama beni öldürmesinler diye saatlerce yalvardım!
Çünkü arkamda bıraktığım üç yaşında bir çocuk var.O benimle aynı kaderi paylaşamaz.
...
B'Kafam allak bullak olmuştu gene.Zaten sebebi bir necip hoca,bir de babamdı.
Babam kesin konuşurdu aslında,ben ikileme sürüklerdim.Her haraketinde bir şey arardım,doğruyu bildiğim halde yalnışı kovalardım.
Milyon dolarlık arabalar,evler,telefonlar.Belki de çoğu gencin hayal kurmaya bile cesaret edemediği çoğu şeye sahiptim.
Sahip olamadığım tek şey,anne ve baba sevgisiydi.Onu geçtim,ufak bir baş okşanması ulan!
Kocaman evde yapayalnızdım,ben paranın içinde sürünen yalnız bir köpeğin tekiydim.
Annem yanımda olsaydı,belki daha farklı olurdu.
Ben annemin sesini sadece kasetlerden dinlemeye mahkum bir çocuktum.Küçücüktüm lan,başımı okşamak yerine elime para verdiğinizde.
Tek isteğim annemin yanında uyumaktı,onun başımı okşamasıydı.Gerçekte sesini duymak için babama o kadar çok yalvardım ki.
Ama annemin şimdi nerede olduğunu bilmiyorum, belki de ölmüştür.
Ya semihle de anneme benzettiğim için ilgileniyorsam.Kendime sürekli sorduğum bir soruydu bu.Ben semihin sesine aşık olmuştum,çünkü sesi annemin kasette ki sesiyle bire bir aynıydı.
-
Barıışş!
Oğlum...annecimm
Birtanem....seni çok seviyorum!
-Annemden kalan tek şey zar zor anlaşılan bu ses kaydı.Araya giren ağlama sesleri,semihin sesi gibi!
...
A'Her şey,onun için.
Sahi,başkaları için hayatımdan,bedenimden ne kolay vazgeçiyorum değil mi?
Ağlama krizlerim ne kadar da çoğaldı.Şu sıralar kendimi yetersiz hissediyordum,ama ben hep yetersizdim.
İnsanların tabiriyle,götünü vermekten başka vasfı olmayan kaltak!
Sürekli aşağılanan, bir böcek gibi görülen.Zevkleri için kullanılıp bir köşeye fırlatılan.
Ama benim tek istediğim,birazcık sevgiydi.Bebek gibi sevilmek istiyordum,hor görülmek değil.
Kenanın oyuncağı değil,ferdi'nin göz bebeği olmak istiyordum.
....
F'Arda,arda,arda!
Ah,şu misafir olduğum dünyaya ne çok bağlanmıştım.Ben dünyaya değil,kendi dünyama bağlanmıştım.
Ben konuşmam,yazarım.Gereksiz konuşmak aptalların işidir.Konuşmak istesem de çoğu zaman Türkçem yetmez zaten.
Çocukken hollanda yetim hanelerinde büyüdüm.Oradan oraya savruldum durdum.Hiç bir yere ait olamadım!
Sonra Türk bir aile evlat edindi beni.Yaramaz çocuk değildim,ellerine ayaklarına çok dolanmazdım.Bu yüzden severlerdi beni.
Ben hayatımda hiç aşık olmadım,olmayacağım belki de.
Bütün şiirlerimi anneme yazdım,bir de Arda'ya.
Elimde ki kalem düşüncelerime eş değer hızlanıyordu.Ben düşündükçe,daha hızlı yazıyordum.
Saat kaçtı üç belki de dört,kim ne bilir.Okurdum ben,zamana bakmadan okurdum.Saati önemsemediğim tek yer okuduğum yerdi.
Önümde yazılmış satırlara göz gezdirdim."Gözlerin gözlerime değince,felaketim olurdu ağladım"Sesim kısık çıkıyordu.Bir iki kez öksürdüm.Bu uzun süre susmanın etkisiydi.
Sus insanoğlu,sus ki yazabilesin.Sus ki anlayabilesin.Sus ki,gariplerin sesi çıksın!
..................
Boş bir bölüm oldu ama çok yazmak istedim valla
Bu arada ferdi baya olgun birisi.Konuşmayan sürekli şiir yazan.
Arda'nın hayatından çok bahsetmedim çünkü pek bir şey yok,yani klasik sadece bir kaç şeyden bahsettim çok spoi vermemeye çalıştım.Ardanın hayatına ilerleyen bölümlerde baya girecem zaten.Konunun ysrısı orda
Neyse🫡🫡🫡🫡
ARFERİİMMMM
ARFER❤️🩹❤️🩹❤️🩹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yara•Barış x Semih•
Romance🪸 "Kollarını göster!" onun sert sesini duyduğumda boğazımın yandığını hissettim.Başımı öne eğdim,ağlayamayacak kadar yorgundum ama oracıkta o kadar ağladım ki. barsem'🪐🫧