☀
...
B'Tek isteğim biraz uyku,gerçekten.Şu siktiğimin okuluna gelmekten nefret ediyorum.
Aslında eve gitmekten de nefret ediyorum.Neden bir yere ait olamıyorum.Belki de babamın dediği gibi,şımarık piçin tekiydim.
Omzumda hissettiğim el ile kafamı kaldırdım.İrfanın gülümseyen yüzüne baktım biraz."Öyle aşık gibi bakma yürü yemek yemeye gidelim"Dediğiyle kısa bir kahkaha attım.
Yerimden kalktım ve koridora çıktık.Karşıda arda bizi görünce el salladı ve yanımıza geldi.
Alt sınıftan olmasına rağmen bu katta çok dolanırdı."Nasılsınız abilerim?"Cenk ardanın yanağını sıktı."İyiyiz yavrum sen nasılsın"
Onlar aralarında saçma konuşmalarını devam ettirirken gözlerim ferdiye kaydı.Çünkü ardanın gözleri ferdideydi.
Ama ferdi her zaman ki suratıyla boş boş yeri izliyordu.
Ardayla vedalaştıktan sonra kantine indik.Yemeklerimizi alıp hep oturduğumuz masada yemeye başladik.
Gözlerim etrafta dolanıyor,semihi arıyordu."Bu aralar semih hiç yemekhaneye gelmiyor"Dedim ağızımın içinden.
"Sen ve kenanın olayından sonra hiç görmedim" Yüzümü buruşturdum,sikik herifin tekiydim.
Kafamı iki yana salladım ve yemegimi yemeye devam ettim.Aklımı kaybetmek üzereydim.Tek istediğim semihin sesiydi,ama o sanki bunu biliyormuş gibi itinayla saklıyordu sesini.
Bana tonlarca küfür savursun,bağırsın ama sadece sesini duyayım istiyorum.
O gece olanlarda beynimi tırmalıyordu,o herifler tekrar sıkıştırmış mıydı acaba.
Kafamda bulduğum tek çözüm yolu ise,borcu ödemekti.Semihin borcunu ödeyip onu bu bataklıktan kurtarmak istiyordum.
...
Okulun tuvaletine hızla adımladım ve kapıyı kilitledim.Cebimden sigara paketimi çıkardım ve çakmağımla ucunu yaktım.Ciğerlerime pis dumanın girmesiyle yüzümü buruşturdum.
Kapının önünden uzaklaşacağım sırada bir ses duydum,yine.
Sesin geldiği kabinin önüne geçtim,kafamı yasladım kapıya.Kulaklarıma dolan ağlama sesleri,annemin sesinden farkı yoktu.
Semihin sesi gerçeklik algımı kaybetmeme neden oluyordu.Eğer bu böyle devam ederse,semihe farklı gözle bakacaktım.Zamanla bu hastalıga bile dönüşebilirdi.
Kapının önüne oturdum ve sigaramı dudaklarımın arasına götürdüm.İçeriye dalıp ona sıkı sıkı sarılmak istedim bir an,ama yapamadım.
İçeriden gelen hıçkırık sesi durunca ayaklandım.Kilit sesi geldi ve içeriden semih göründü.Sarı saçları ıslanmış,alnına yapışmıştı.Gözleri ağlamaktan şişmiş,yanakları ve burnu kızarmıştı.Sürekli olarak kısa kısa nefesler alıyor,burnunu çekiyordu.Bu bir çeşit kriz etkisi olabilirdi,belki de sadece ağlarken nefessiz kaldığı içindi.
Beni görünce irkildi,içeriden çıkmaya tereddüt etti.Gözlerime baktı,ne işin var der gibi."İyi misin?"
Kaşlarını kaldırdı,dudağı titriyordu.Kafa salladı ve gözleri aynaya kaydı.Uzun uzun baktı kendine,bende kafamı aynaya çevirdim.Ama sadece onun suratına baktım.
Öne doğru adımladığında sendeledi ve hızla duvardan tutundu.Telaşla onun bileğinden tuttum ve bana tutunmasını sağladım."siktir,hastalandın mı Semih"Telaşla elimi alnına götürdüm,ama o kafasını geri çekti.
"Sadece başım döndü" Ellerini bırakmaya çalıştıgında sıkıca tuttum.Onu bırakmak istemiyordum,öyle bir niyetimde yoktu zaten."Barış,şakanın sırası değil bırak!"
Onu kendime yaklaştırdım ve bir elimi yanağına götürdüm.Nefesim onun yüzüne değiyordu,kokusu o kadar güzeldi ki."Artık şaka bitti semih"
Göz bebekleri titriyordu,neden bu kadar korkuyordu benden.Dudaklarım yanağına temas ettiğinde semih kafasını çekti."Lütfen yapma"
Kafamı kaldırdım ve semihin gözlerine baktım.Gözleri kayıyordu,kafasını tutmak için güçlük çekiyordu adeta.
En sonunda dayanamadı ve gözlerini kapadı.Kafası omzuma doğru düştü,bedeni savruldu adeta.
Düşmemesi için sıkıca tuttum ve telaşla yüzüne baktım."Semih,semih aç gözlerini yalvarırım!"Onu kucağıma aldım ve tuvaletten çıkıp revire koşmaya başladım.
Koridorda ki insanlar korku ve şaşkınlıkla bize bakıyordu.Ben çıldırmış gibiydim,semih kollarımda baygın yatıyordu.
Anlamalıydım,bir terslik olduğunu anlamalıydım!
.......
Naoaber gencler😛🎀🤙Birazcık cok az🤏 Semih kankinin kuccuk kardesini olaylara dahil etmek istiyoeum ypksa bu semihin naz yapmaları bştmeyevek???
Kim yazıyo aga bu sikkko hikayeyi?!?!
Veee guzel haber drarry yazmaya başladım.Aklımda iki kurgu var birisi coook komik olcak oburu baya karmasık.
Tabiki once karmasık olandan basladım😛😻
Özellikle psikoloji bozulma garantili yazıyorum ki zevki çiksin
Neyse bayyy😛😻🎀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yara•Barış x Semih•
Romance🪸 "Kollarını göster!" onun sert sesini duyduğumda boğazımın yandığını hissettim.Başımı öne eğdim,ağlayamayacak kadar yorgundum ama oracıkta o kadar ağladım ki. barsem'🪐🫧