🚨‼️KİTABA BAŞLAMADAN ÖNCE UNUTMAMANIZ GEREKEN UNSURLAR; Bu kitap bir fanfic kitabıdır. Yani bir kısmı gerçek karakterler, diğer kısmı ise yazarın oluşturduğu karakterler vardır.
Bu kitapta yaşanılan; olay,zaman,mekan, olay örgüsü tamamen kurgudur. Kurgu olmakla beraber kitap yazar'a aittir.
Herhangi bir (ç)alınma,yanlışlıkla(!) benzer hikayeler yazma, yazar tarafından telif hakkı istenecektir. 🚨
‼️DİĞER UNUTULMAMASI GEREK HUSUSİ KONU‼️
Bu kitap, useruhavenfht yazarının tamami ile kendi zihnindekileri kaleme dökmesi ile ortaya çıkmıştır.
Çalıntı kitap söz konusu dahi değildir.
Yazarın hiçbir kitaptan (ç)almadığı gibi, diğer yazar arkadaşların da bu kitabı kopyalaması söz konusu dahi değildir
‼️🚨
🦸🏼♂️🧚🏻♀️
"Off amma yorulduk he !" diyerek kendini yanıma atan Salih abiye baktım.
"Yorgunluk seviyemizi konuşmayalım istersen Salih abi." dedim kafamı ondan çekerek.
"Sen ne yaptın kız ?"
"Sabahtan beri beyefendinin peşinde koşuyoruz." deyerek göz devirdim.
"Yazıktır ya. İrfom iyidir iyi." birşey demeden gözlerimi kapattım. Gerçekten çok yorulmuştum.
"Bak ya ! Sana da mı şikayete başladı ?" dedi abim buraya geldiğini tahmin ederken.
"E napsın kız ? Tüm almanyayı gezdirmişsin irfo." dedi Salih abi ona kayarak yer açarken.
"Yahu ne yapayım ! Gözde sürekli aşkım tarzını değiştirelim diyor. Bende buraya geldik madem değiştireyim dedim." ellerini havaya kaldırırken.
"Ay yeter ! Hem gözde yengem asla öyle birşey demez ! Demek yerine direkt icraat'a geçer kendi götürür!" dedim bende.
"Herşeyi de bil zaten !" diyerek yaka silkti bana abim.
Salih abi fazla kahkaha atmış ki antrenmanda ki bazı kafalar bize dönmüştü.
"Oha Salih abi ya biraz daha bağırsaydın !" dedim gözlerimi belerterek.
"Sus kız ! Aa buda herşeye karışıyor irfo."
"Ya ya Salih ! Koruyodun az önce. Bu böyle nankör nankör." diye Salih abiye arka çıktı abim.
"Of gidiyorum ben ya !" Hızla ayağa kalktığımda kafamı başka birinin kafasına çarptım.
"Hay sikeyim !" dedi. Bi dakika ? Çakma sarının sesi mi o !
"Hassiktir !" diyerek sertçe kalçamın üstüne oturdum.
"Cansel !" dedi abim bana büyüttüğü gözler ile bakarken.
"Abi kafamı tuğlaya çarptım resmen ! Tabiki küfür ederim." Dedim elimle hâlâ alnımı tutarken.
"Tuğla derken ?" dedi sesinden iğrendiğim arkadaş.
"Sen kes. Muhattap olma benimle." dedim ona bakmadan.
"Ben seninle çok muhattap olmak istiyorum sanki !" dedi.
"Of nefret ediyorum senden ve senin sesinden !" diyerek hiçbirine bakmadan içeriye geçtim.
"Alnına noldu senin ?" yanımdan sametin sesi gelince ona döndüm.
"Salak biri ile çarpıştım." aklıma geldikçe sinir oluyordum.
"He bu kişi BAY oluyor galiba." dedi yanımda yürürken.
"Of sus Samet ya ! İğreniyorum resmen." deyerek pansuman odasına girdim. O da benimle birlikte girdi.
"Elini çek bakayım şişmiş mi ?" dediğini yaparak elimi indirdim. Eli ile alınma dokunuyordu.
"Of Samet acıyor !" dedim geri kaçarken.
"Tamam gel şişer burası buz koyalım hemen." dedi buzu alnımda tutarken.
"Kazma sametten ince hareketler ! Şaşırdım ayol." dedim gülerek.
" Yok bee o kadar kazma değilim bence." dediğinde daha fazla güldük. Birşeyin sertçe fırlatılmasının sesi gelince irkilerek oraya baktım.
Salak herif buzu masaya metal tabağa fırlatmıştı. Şimdide gözlerini dikmiş salak salak bize bakıyordu.
"Pardon böldüm. Elim çarptı." dedi saçma sapan şeyler söylerken. Gözlerimi devirip samete döndüm.
"Yürü Samet gidelim. Midem bulandı." Sametin kolundan tutarak kapının önüne geldim. Barışa bilerek omuz atarak kapıdan çıktım.
"Pardon yanlışlıkla oldu." dedim ve hem Samet hem ben gülerek dışarıya çıktık.
"Cansel ne âlem kızsın ya." dedi Samet sırıtarak.
"Ee var öyle cevherlerimiz."
----
@canselkahveci: @sametakaydin çekti hayatim
97.822 beğeni
9.726 yorum@sametakaydin: var öyle cevherlerimiz
🔄
@canselkahveci: tü tü maşallah benim gülüm 🤌🏻@irfancankahveci: samET dikkat et kendine
🔄
@canselkahveci: karışma çocuğa@salihozcan: kız bunu ne ara çektin
🔄
@canselkahveci: sen sus ispiyoncu@gozdekahveci: görümcem olaayyysiii
🔄
@canselkahveci: yengem bebeksiii@nuruysal: 🧿🧿
🔄
@canselkahveci: 🫂🤍@ecetosun: bomba 💣
🔄
@canselkahveci: pimi sende Queen 👸🏻-------
Yeni kurgu olayyyyysiiii sekerimm
Oy ve yorumları eksik etmeyin lütfen 🤍