mektup.•

29 2 38
                                    

biraz geç oldu, bunun farkındayım ama Selim'in söyleyeceği çok şey var. onlardan ilki:

| 1. mektup

Seni benden aldılar.

Çığlık çığlığa ağladım.

Kalbimden değil -zaten oradan almaları için kalbimi sökmeleri gerekiyor ve bunu ben dâhil hiçbir canlı gerçekleştiremiyor- aklımdan, ellerimden Melek, ellerimden Melek'im. Her kurşuna göğüs geren ama bir çiçeği kurşun yapan, sırtımın kamburu ellerimden.

Telefonumu da benden aldılar. Seninle artık konuşamıyorum ve söylediklerine göre önceden de konuşmuyormuşum. Elbette ki buna inanmadım çünkü her şey yalan olsa bile tek gerçek sensin benim için. Yalanların bile en gerçeğisin. Gerçeklerin en güzelisin.

Ama onlar anlamıyorlar Melek. Her gün yanıma geliyorlar, ellerinde bir kutu -bazen zorla ağzıma sokuyorlar-, yüzlerinde maske, ayaklarında botlar ama kalpleri buzullarla dolu. Her gün yanıma geliyorlar, yanımdan geçiyorlar ama kalbimi görmüyorlar. Seni görmüyorlar. Tüm kötülükleri gören gözleri iyiliği görmüyor.

Hava biraz soğuk. İlaçlarımı içmediğim için balkonda bekletiyorlar beni, hırka bile vermediler ve ilacımın sende olduğundan habersiz, uzaktan beni izliyorlar. Bazen konuşmalarını duyuyorum. Bana üzülüyorlar. Neden Melek, neden? İlk başta izlemeleri çok rahatsız ediciydi ama insan bu, alışamayacağı şey yok.

Isınmak için oradan oraya yürürken bir kalem ve kâğıt buldum burada, arkasında resmin var. Saçların salık, gözlerin parlak ve üzerinde yeşil bir elbisen var. Dudaklarına her ne sürdüysen ışıl ışıl, öpesim geliyor her gözüm iliştiğinde ama tek yapabildiğim fotoğrafını öpmek. Şimdi hatırladım, benden fotoğrafını bile almışlardı ama günlerce ağlayışlarımı susturamamışlardı.

Kim çizdi bilmiyorum ama bir resimken bile güzelsin. Saymaya çalıştığım benlerin bile yerli yerinde. Seni bu kadar yakından izlediği için o kişiyi biraz kıskandım.

Tamam, çok kıskandım Melek. Bu kadar yakınına gelen o kişiyi çok kıskandım.

Kalem kırıldı.

Saçlarını hatırlıyorum. Yılan olsan da boynuma dolansan.

Senin ellerin boğazıma dolansa nefes alırım, biliyor musun? Saçlarını yüzüme sersen bahar geldi sanırım. Keşke beni öpsen.

Sen üşüyor musun?

Özür dilerim Melek. Kurtaramadım. Beceriksizin tekiyim. Sevgini de hak etmiyordum.

Keşke beni öpsen.

Gözlerini hatırlıyorum. Kirpiklerinden saç tellerine kadar öpücüklere boğardım seni. Bir keresinde saymaya çalışmıştım ama uyurken bile yerinde duramazdın.

Dünya'yı yakasım var.

Keşke beni öpsen, içimdeki yangın dinse Melek.

İçinde olduğun için seviyorum Dünya'yı.

Sen yanıyor musun?

Keşke beni öpsen.

Tüm varlığımsın Melek. Çok klişe olacak ama her şeyimsin. Saç tellerimden ses tellerime kadar her şeyimde izin var Melek. Hayat seninle anlamlı. Kalbim bile seninle anlamlı.

Keşke beni öpsen.

Sen yoksun.

Niye yoksun?

Kalbimde uçan kuşlarda ismin var.

Gerçekte var mıydın?

Keşke beni öpsen.

Beni öyle güzel öperdin ki Melek her öptüğün yerde çiçekler açardı. Bana öyle güzel sarılırdın ki Melek, kollarım seni öyle güzel sarardı ki.

Sana hasret bir kalp var bende.

Balkonun kapısını açmaya çalışıyorlar. Gitmem lazım ama geri döneceğim, bekle beni güzelim.

Keşke beni öpsen.

Çiçeklerden nefret ediyorum.

...

merhaba. Selim çok özlemişti, dayanamadım.

aslında her cümlesini ayrı ayrı açıklayacaktım ama kendisini zihninde bile kendine açıklamıyor Selim, bana da anlatmama izin vermedi. Melek bile onu anlamıyorken başkalarının anlamasını istemedi. yine de dayanamaz yorumlarda burada bunu kastediyor diye eklerimdkslavw

başta da dediğim gibi: Selim'in söyleyeceği çok şey var. dili sussa kalbi susmuyor, kalbi sussa aklı. belki de ondan bu kadar içimizden, bilemiyorum.

bu hikâyeyi ne zaman, nerede veya ne yaşadıktan sonra yazdım bilmiyorum ama hatırladığım bir şey var: yazarken gülümsüyordum. sebebini bilmiyorum. Selim'in güzel kalbi, Melek'in göstermediği sevgisi için veya gizlenen başka bir şey. bu hüzünlü hikâyede bile beni gülümsetecek şeyler varken hayatta da sizi gülümsetecek şeylerin olduğunu unutmayın. tek yapmanız gereken onları görmek.

istekleriniz veya sorularınız varsa buraya alabilirim.

sevgi, mutluluk ve hoşça kalın♥️ kalbim daima sizinle.

elimde değil || texting✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin