Kde bolo, tam bolo, bola raz jedna dedina (valal) na východe Slovenska, ktorý sa nachádza v regióne Šariš v okrese Sabinov v Prešovskom samosprávnom kraji a ten valal sa nazýva Ostrovany. U tim valaľe žil mladý parobek menom Stanislav Kaleta. Tento pracovitý a fešný tridsaťročný týpek žil v staršom nezateplenom dome po dedovi s eternikami na streche spolu s rodičmi a dvoma bratmi, starší sa volá Martin a mladší sa volá Tomáš. S bratmi vychádza dobre a nemajú medzi sebou výrazné spory, iba občas si trošku uletia, ale inak sú zadobre. Celkovo má rodina Kaletovcov v dedine dobrú povesť a susedia s nimi vychádzajú dobre. Otec Milan Kaleta pracuje v pivovare ako elektrotechnik, je veľmi zdatný a šikovný a kolegovia ho majú radi. Matka Ingrid Kaletová pracuje vo farmaceutickej firme na pozícii mzdovej účtovníčky a tiež je vo svojom zamestnaní veľmi šikovná a darí sa jej, hoci nemá veľmi vysoký plat. O svojich troch synov sa vždy s láskou starali a vychovali z nich dobrých a šikovných chlapov oplývajúcimi mravnými zásadami. Aj s použitím telesných trestov v rozumnej miere. A to aj napriek ich vulgárnemu slovníku a ich statusu, iba najstarší Martin má ukončenú VŠ, zvyšní dvaja majú ukončené učilište, otec má vyštudovanú elektrotechnickú priemyslovku a mama obchodnú akadémiu.
Stano je vášnivý autičkár a traktorista, rád jazdí na Zetore 7011 a vlastní VW Passat B5.5 1.9 TDI v krásnom zachovalom stave, ktorý nikdy nebol ťažko búraný a zváraný z troch kusov, nie je ani f čypu a ani nemá pretočený tachometer, tých asi 750 tisíc kilometrov je skutočných, prvý majiteľ ho poctivo servisoval a potom ho predal Stanovi za výhodnú cenu, ktorej sa nedalo odolať. Stanko sa o Pašíka (v plnej výbave mimochodom!) stará rovnako ako o štyri domáce mačičky zachránené z ulice žijúce na ich dvore, čiže s láskou. On sám však od svojho prvého vzťahu nemal vôbec šťastie v láske, od svojich osemnástich mal tri frajerky a každá z nich ho opustila napriek tomu, že je veľmi dobrý človek a snažil sa im zniesť aj modré z neba. Prvá z nich sa volala Ráchel Pipíková. Bola síce výzorom pekná, ale povahovo falošná a namyslená zlatokopka, ktorá ho po troch rokoch vo vzťahu podviedla s iným preto, lebo Stanko nechcel s ňou ísť do Dubaja kvôli nedostatku financií. Stanko na to prišiel tak, že keď prišiel do Prešova za kamarátom zo strednej, tak sa zastavil na Kmeťovom stromoradí, kde si sadol na lavičku a tam zbadal Rachelku, ako súloží za bieleho dňa s nejakým nagélovaným snobom na kapote jeho BMW X6. Následne ju poslal preč v štýle drsného rozchodu v Prahe a všade si ju zablokoval, bol potom z toho ich vzťahu nešťastný. Druhá sa volala Kristína a mala s ním toxický vzťah, správala sa dominantne. Chudák Stanko si po príchode z práce ani nemohol pozrieť futbal, hokej, cyklistiku, Mafstory, Profesionálov či Sedem s.r.o., lebo slečinka Kikuška chcela pozerať telenovely a kadejaké Kardashianky či Nákupné maniačky. Opačne to fungovať nemohlo, pretože ak ju Stanko poprosil, aby mu prepla na MS v hokeji, tak začala jačať a chcela sa rozprávať o ich vzťahu. Samozrejme furt mu vyčítala to, že jazdil na Felícii a že ona by chcela eskový Mercedes, aby ju mohol voziť na spoločenské akcie a že ona by chcela Gucci kabelku a Armani šaty a že jeho rodičia sú gadžove a neviem čo ešte. Manipulovala ho neskutočne, našťastie Stano ju včas poslal do psej matere. No a do tretice posledná z nich, Miriam, bola naivná a hlúpa ako tágo. Spočiatku to medzi nimi klapalo, ale po asi roku sa začalo peklo. Neustále ho odvtedy zhadzovala a ohovárala pred svojimi rovnako vypatlanými kamoškami a neakceptovala jeho hudobný vkus, ona je swiftie a počúva okrem Taylor Swift aj iné komerčné kraviny, zatiaľ čo on počúva rock, metal, ľudové pesničky a česko-slovenský rap z čias minulých a jej to vadí. Treba podotknúť, že Stanovi absolútne neprekážal jej hudobný vkus. Mal ho zvysoka na háku. Aj na horoskopy verila. Ďalej sa jej nepáčilo, že jej nechce kúpiť Netflix a novú kabelku. Pritom jej kupoval všeličo možné, vždy nejaký ten groš bruselský dokázal ušetriť na darček pre svoju lásku. Dokonca jej vadilo aj to, že odmieta, aby si zriadila OnlyFans. Stano je zásadový chlap a rázne odmieta, aby sa jeho priateľka ukazovala nahá pred očami tisícov úchylákov, ktorí sú ochotní utratiť za fotky nahotiniek majlant. Preto ho to dožralo a poslal ju preč, on o takú nestojí. Chcela sa ku nemu s falošným plačom vrátiť, ale už bolo neskoro.
To sa tak nerobí, do psej matere!
Ahojte, toto je môj prvý príbeh, budem rád za každé prečítanie, votes a názory.
YOU ARE READING
Východniarska láska
General FictionFiktívny príbeh o staromódnych zaľúbencoch z východného Slovenska, ktorí sa úprimne milujú aj napriek nástrahám dnešnej doby. Uvedomujú si svoje chyby a snažia sa ich napraviť. Nehľadajú dokonalosť, ale skutočnú lásku. Hlavnými hrdinami príbehu sú d...