Bonus: Meliškologický rozhovor Tamary, Tatiany a Magdalény

5 1 0
                                    

Odohral sa 23. decembra 2013 v Šarišských Michaľanoch. Deň predtým nás kráľ Šumavy navždy opustil. Nech odpočíva v pokoji.

Dievčatá sa stretli deň pred Vianocami v poobedňajších hodinách v opustenej budove bývalého JRD, kde pijaci chodia slopať. Vypili pol litra prešovskej borovičky a zapíjali ju limonádou Sprite. Akýmsi zázrakom sa neopili, každá vypila rovnako. Rozprávali sa na rôzne témy, púšťali si hudbu (napr. rusínske ľudovky) a vtom si Magda spomenula na pána Meliška, chcela sa o ňom porozprávať so svojimi besties, tak sa začal nasledovný rozhovor.

Magdaléna (M): (zapína Mravce..) Dzivki mojo šaľene, som še doznala že maestro Ladislav Meliško nas včera opuščil! Jebem ja tvojho boha cigánskeho, mohol nam toto Laci pred viľiju spravic?

Tatiana (Tt): Do piči, Lacko Meliško umrel? Naša legenda umarla? Co sme ho jak dzeci potajomki sluchaľi žebi rodziče ňeznaľi, co za vulgarizmi sluchame? Je mi to ľúto, naj mu žem ľehka! Kurva, Tami, pametaš jak sme sluchaľi Cibulu, Varenie, Mravce, Hríby, Kožu zo zavináča, Dvere, Bubny a 500 korún? Ej, ale mi ostalo na kokot!

Tamara (Tm): No toto je v piči... Hej Taňi, pametam, Laciho ja mala rada... ŠPINA VYJEBANÁ, ŠPINAVÁ SKURVENÁ, TY ŠPINA! ABY ŤA MATER ZABILA! Boha, desiaty raz ma vytopili, aha! TY SVIŇA VYJEBANÁ, TY OŽRATÁ! Pozri, hodiny sa zajebané, celé, čo voda kvápe, tu sa nedá ani odpisúvať. Toto Mária kurva nedá dokopy! Od októbra nevie vodu dať spraviť! Konský kokot vyhráte, ani piču, ani 10 halierov, ani korunu! ČO SI TAM MÁM NAJEBAŤ? KOKOT? Čože, ten zožere aj smrtke piču!

M: Aby volagdo nemal cibulu byte, 2 týždne po výplate, no teda toto som ešte nevideu takúto marhu vyjebanú... Lebo začne jebať po tej rúre, celý činžák bude hore pičou! Ale od rána jebe bubny, kokot! Ja si televízor zoberiem a pôjdem na rieku Nitru pozerať skrz kokota vyjebaného skurveného! Ale sa jebú, honia sa a voda kvápe! Ja budem malúvať! Ani soľ není? Ani soľ není? Soľ, soľ, hlavné jedlo není?! Hintá kurva čo tam húka? TY ČO HÚKAŠ TY KURVA TAM?! Všetko jebe za jazdy, aby mohol srať potom, grcať a žere! Po tvojej piči pôjdem ty kur, ty kokot! NO TOTO JE MARHA!

Tt: KONSKÝ KOKOT, riaditeľku mi sem zavolajte, tu budem sedieť načo? Na piču! Zavolajte mi sem riaditeľku alebo žandárov! S týmto papierom už behám reku 3 dni a robia si piču zo mňa! 60 korún stojí tuk! Tá debilka čo robí, kurva, lebo ZAJEBEM PLYN! JA ICH VYJEBEM DO VZDUCHU! ŠARINOVCI JEBÚ MRAVCE DOMA! Ale majú doma kurvy, tam sa jebú, pozri sa! 10 dní najebaný, kokot nevyhrám! Hehéj! Bodaj by nevyhral 300 rokov dozadu! Hajzli vyjebaní! Mravce chovajú!... Ta vipime na Lackovu pamiatku. Na zdravičko!

Tm: Na zdravičko šestričko moja! (dievčatá sa napijú borovičky a zapijú Spritom) Čuj tu Magduš, to chto vlasňe nam doňesol perši raz Laciho nahravki, ňepametaš? Bo še mi vidzi že to v štvartej triedze sme perši raz učuľi Cibulu aľe už ňepametam, chto to našol...

M: Tami, ja pametam i ci prezradzim chto to bul, bul to Miro Krajňák, jeho ocec to raz našol na internece, napaľil na cedečko a Miro ho doňesol do školi, ja sebe to od ňeho nahrala na kazetu bo mi doma ňemaľi discman, na walkmane ja to sluchala i z Jarkom, možno ešči dakdzi najdzem totu kazetu, sebe ju ochabim na pamiatku...

Tt: Ci boha, Mira Krajňáka sebe pametam, raz pridzigal dajakemu kokotovi co mi ujebal jogurt co som mala na dzešatu, zlati chlapec to bul, galantňe še gu nam choval, nam pomahal i posrandoval, teraz je u Prešove na technickej. A tiž sebe pametam že nam Meliška puščal, raz puščil Bubny a prišla ho zjebac učiteľka že co to pušča. Ja to tiž mala nahrate na kazece i u starim mobiľe. Hinten pahliak vyjebaný pahliacky!

Tm: Hej pametam, to bulo šaľene, ja vtedi ucekala za ňim a zavolala Mira naj sebe zrobi z ňim poradki, jogurt mu spadnul na žem a še rozľal po dlažke, Miro ho zastavil, povedzel mu Maestrovo hlášky: „Ach jebem ja tvojho boha cigánskeho vyjebaného, ty špina skurvená vyjebaná, ty sviňa, čo čítať nevie! Toto nebude mať rozum hintá cigánska banda nikdy, primitívska prašivá svinská!" a pridzigal mu po pisku, potom ho donucel, žebi pouciral toten jogurt. Tebe, Taňi, potom Miro išol kupic druhi jogurt do Agromilku a mňe tam kupel kofolu, vlnky a snehulky. Dzekujem šumňe že sce mi to pripomenuli.

Východniarska láskaWhere stories live. Discover now