Záver

4 1 0
                                    

Aj napriek takýmto prekážkam hrdinovia nášho príbehu držia spolu. A to bez toho, aby sa s každou somarinou vychvaľovali na sociálnych sieťach a kvôli pozornosti hlásali kadejaké nezmysly. Postavy nie sú mediálne známe, neobjavujú sa v Zakysanke a podobných hovnách, neprihlasujú sa do zvrátených reality show, nenatáčajú na sociálnych sieťach hlúpe NPC videá a ženy sa neukazujú nahé na OnlyFans, ako je to v dnešnej dobe trendom. Všetky ženy v príbehu sa identifikujú ako ženy, pretože nimi aj skutočne sú. Takisto všetci muži sa identifikujú ako muži, pretože nimi naozaj sú. Narodili sa tak. Tie sociálne siete využívajú čisto iba ako komunikačný nástroj na četovanie s priateľmi a sledovanie zábavného obsahu. Muži a ženy sa navzájom nepodvádzajú a sú si verní. Podotýkam, že ani jedna z hlavných postáv neverí na plochú Zem. Kaletovci, Vulganovci a Dankovičovci nie sú voliči súčasnej vládnej koalície a dezoláti podporujúci Rusko a jeho politiku. Vojnu na Ukrajine aj v Izraeli odsudzujú. Neveria na hoaxy typu Zem je plochá, chemtrails, 5G siete sú škodlivé a podobne. Zároveň sú ale konzervatívni a neschvaľujú ani somariny typu 75 pohlaví a podobne.

Kedysi tieto rodiny veľmi radi sledovali televíziu, to bolo síce v časoch, kedy ešte internet nemali, alebo ho mali, ale nebol ešte taký rýchly a dostupný ako dnes. Na východoslovenské dediny sa internet dostal až niekedy v polovici nultej dekády 21.storočia, aj to bol pomalý a nie zrovna najlacnejší špás. Aj vtedy síce chodili v telke kraviny, ale rodiny Kaletova, Dankovičova a Vulganova si vyberali len to dobré a kvalitné, ako napríklad zábavné programy SOS, Uragán, Sedem s.r.o., Všetci sú za dverami, Mafstory a Profesionáli, publicistiku typu Reportéri, Paľba a Lampáreň alebo kvízy ako Milionár, Páli vám to, Pokušenie či 5 proti 5. Dnes televíziu skoro vôbec nesledujú a nie je to len dostupným internetom, ale najmä tým, že v TV programe komerčných kanálov je veľa hnoja typu Karafiát pre neviestku, Sex Island, Predajné maniačky či Pig Bordel, z ktorých im je zle. Je im zle aj z toho, ako sa koaliční politici snažia ovládnuť médiá. Boja sa toho, že vo verejnoprávnej TV a rozhlase sa môžu objaviť konšpiračné drísty o tom, ako je Zem plochá alebo ako sa "krásne, múdre a vyspelé" Rusko na Ukrajine iba bráni a za všetko môže "fašistická" Ukrajina a USA. Jeden z tých idiotov, ktorý Stanovi prebral jeho ex Miriam, sa volá Alex a je to dezolát, plochozemec a konšpirátor, ktorému zmeny vo verejnoprávnej TV a rozhlase vyhovujú. Zbožňuje súčasnú vládu a je platonicky zamilovaný do ministerky kultúry.

Každý z nich mal skvelé detstvo, najmä vďaka svojim rodičom, ktorí sa o svoje deti poriadne postarali a vyrástli z nich skvelí ľudia. Je to generácia narodená v 90.rokoch, ktorá vyrastala v 90. a 0.rokoch a na toto obdobie spomínajú v dobrom, pretože mali skvelých rodičov, ktorí ich nerozmaznávali, ale starali sa o nich s láskou.

Maťo a Magda sa už stali rodičmi, narodil sa in syn Martin mladší. Zatiaľ je ešte maličký, ale veríme, že raz z neho vyrastie správny chlap. Už od útleho detstva ho vychovávajú tradičnými výchovnými metódami. Tie metódy však neznamenajú, že ho otec mláti alebo ho obaja rodičia trýznia. To si určite myslia kadejakí precitlivení hlupáci prepadnutí trendom súčasnej doby, čo tvrdia, že tradičná rodina je synonymum pre rodinu otca alkoholika, ktorý mláti ženu a deti a je svojej žene neverný na každom kroku. To je kolosálna hlúposť. Oni syna vychovávajú s láskou a snažia sa mu vštepovať dobré ľudské hodnoty.

Je im veľmi ľúto, že mnohé vzťahy v súčasnosti vydržia menej ako krabicové mlieko z Tesca. Oni sami si to zažili na vlastnej koži.

Dzedo Laci a babka Heľenka z Ratvaja sa už nevedia dočkať ďalších pravnúčat. Sú veľmi radi, že prví dvaja vnuci už sú v manželskom stave. Pevne veria, že aj ostatní vnuci a vnučky sa oženia a vydajú, ak sa im to ale nepodarí, nebudú ich odsudzovať. Majú troch synov Milana, Juraja a Tibora a dokopy 8 vnukov a 2 vnučky. Manželstvo považujú za dôležitý životný míľnik. 84-ročný pán Ladislav Kaleta a jeho 82-ročná manželka pani Helena žijú v manželskom stave už skoro 60 rokov a aj po rokoch sa milujú a stoja pri sebe, čo je úctyhodné. Rozvod by im nikdy ani len na um neprišiel.

Nezabúdajte, že Paľo Ščerba je človek.

A to je všetko. Na dome krocana z PN zazvonil zvonec a jeho zlatým hodinkám je koniec. Si zabil.

V tomto príbehu sú umiestňované produkty.

Východniarska láskaWhere stories live. Discover now