0.1

4.3K 38 32
                                    


Merhaba ballarım!!!

Normalde uzun kurgumu yayınlayacaktım ama ondan önce kafamda yer eden bu hikayeyi paylaşmak istedim. Gxg olacak, okunur mu bilmiyorum ama bu hayal ettiğimi daha fazla kendime saklamak istemedim.

Bu hikayenin bölümleri kısa kısa olacak. Aralarda textingte olur. Yakında G.U hikayemi bitirip  her  bölümü yaklaşık 3 bin kelimelik olan hikayemi yayınlayacağım. Şimdilik bununla idare edin. Sizleri seviyorum. Umarım beğenirsiniz.

İyi okumalar ballarım!

Annemle yazlığa gitmek için yolculuğa çıkmıştık. Yaz mevsiminden nefret etsem de yazlıkta olmayı seviyordum. Denizin dalga sesi ve yazlık sitesinin havuzunda yüzmeyi seviyordum. 

Yazlığa gelmiş etrafı temizliyorduk. Uzun süre burada olmadığımız için ev epeyce tozlanmıştı. İki katlı, ilk katta kendine ait terası olan bir yerdi. Bu sitede yaklaşık 10 tane ev vardı. Komşularımız genellikle alman ya da ingilizlerdi. O yüzden pek bir muhabbetimiz yoktu. Ama annemden aldığım habere göre karşı eve türk bir aile taşınmış.

" Cemre akşama karşı komşumuza yemeğe gideceğiz kızım. Biraz önce kadınla sohbet ettim. Kocası gelmemiş, kız kıza takılırız onlarda."

Annem o kadar sosyal bir kadındı ki ben bile onun hızına yetişemiyordum. Her gittiği yerde mutlaka birileriyle sohbet ediyordu.

"Tamam anneciğim." diyerekten öpücük atıp duşa girdim.

Soğuk suyun altında hızlıca duş aldım. Vücudumda herhangi bir tüy var mı diye bakındıktan sonra duştan çıktım. Annem güzellik uzmanı olduğu için 15 yaşımdan beri lazerimi o yapıyordu. Bu yüzden tüye dair çok sıkıntım yoktu.

Saçlarımı kurulamadan aşağıya indim. Annem çoktan hazırlanmış sallanan sandalye de beni bekliyordu. Aramazda 2 metre bile olmayan karşı eve geçtik.

Kadın çok samimi bir şekilde beni karşıladı. Sıcak kucaklamasıyla sarılıp tanıştık. Onlar yazlığa geleli 2 hafta oluyormuş.

'' Üst katta kızım Esin var. Yemek hazır olana kadar onun yanına çık. Senden üç yaş büyük ama iyi anlaşırsınız."

Yaş farkı önemsizdi, olgun bir kişiliğe sahip olduğumu düşünüyordum. Merdivenlerden yavaş adımlarla çıkıp aralık kapıyı tıklatarak girdim. Kısa ve mavi saçlı kız yüz üstü uzanmış şarkı dinliyordu.

Altında kilot üstünde de crop vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Altında kilot üstünde de crop vardı. Kapıyı açtığım gibi iri kalçalarla karşı karşıya kalacağımı bilmiyordum. Yutkunup yanına gittim. Yatağa oturup bana bakmasını sağladım. Annesi gibi kız da güler yüzlüydü.

" Merhaba ben Esin." dedi elini uzatarak.

Yatakta doğrulmuştu. Üstünü örtme gereği duymadı. Benden çekinmemişti muhtemelen. Uzattığı eli sıktım. Crobun içine sütyen giymediği için memesinin birazı belli olsa da çok bakmamaya çalıştım.

" Bende Cemre, memnun oldum. Nerelisin" dedim.

" İzmirliyim, sen nerden geliyorsun?" Yüzümü incelemeyi bırakıp vücuduma bakıyordu.

" Yakınmışız, bende Manisa'da yaşıyorum."

Birbirimizi iyice tanımak için sorular sorduk. Ortak bir kaç yanımız olması bizi sevindirmişti.

" Bende bu yazı yalnız geçireceğim diye sıkıntıya girecektim. İyi ki tanıştık Cemre." dedi gülümseyerek.

"İyi ki!" deyip gülümsedim.

Bir süre sohbet ettik. 20 yaşına yeni girmişti, ben ise bu yaz sonu 18 olacaktım. Aramızda çok bir şey yoktu. Benim gibi o da bunu problem etmedi.

Tenlerimiz birbirine değdiğinde bir sıcaklık hissettim. Bunu Esin'de fark etmiş olacak ki göz göze geldik. Sonrasında kendisi esneyerek ellerini yukarıya kaldırdı. Crobunun havalanmasıyla tüm göğüsleri gözlerimin önündeydi. Ben onlara bakakalmıştım. Ucları pesbembe çok sıkılası duruyordu. Bir kadın bedenine bu kadar yükselebileceğimi tahmin edemezdim.

" Nasıl güzeller mi?" Yakalanmışlığın getirdiği utangaçla kafamı çevirdim. Sesli bir şekilde güldü.

" Benimkilerden güzeller." dedim. Samimi olacaksak çekinmemem gerekliydi. Onda ki şeyler bende de var sonuçta, en fazla ne olabilir ki?

" Göstersene aynada karşılaştıralım." dedi dolabın koca aynasını işaret ederek.

İkimizde ayağa kalktık ve aynanın karşısına geçtik. O çoktan üstündeki cropu çıkartmıştı. Benimse üstümde bol siyah bir tişört vardı. İçime sütyen giymemiştim. Esin bana yardımcı olurken üstümdekini çıkarttım.

" Seninki daha dik duruyormuş. Benimkiler biraz iri olduğu için azıcık sarkma yapmış." dedi kendi göğüsünü avuçlarken.

" Hep iri göğüsüm olsun istemişimdir, bence seninkiler gayet güzel." dedim.  O elini benim göğüsüme koyduğunda biraz huylanmış ve utanmıştım. Kızardığımı fark ettim.

Daha önce Manisa'da okulumda yakın kız arkadaşımla yanlışlıkla öpüştüğüm olmuştu. Ama ondan bu kadar etkilenmemiştim. Esin'in verdiği sıcaklık çok farklıydı.

" İkimizde kızız, utanmana gerek yok. Ayrıca yakın arkadaş olacağız çünkü tüm yazın benimle geçicek." dedi yanağımı sıkarak.

İmdadıma Esin'in annesinin sesi yetişti. Terasa inip birlikte yemek yedik. Akşam yemeği bizi daha da yakınlaştırmıştı. Soğuk kahve yapıp tekrardan Esin'in odasına çıktık.

Sigara yakıp çekmecesinden kül tablasını çıkarttı. Dumanlar odayı kaplarken paketi bana uzattı.

Sigarayı sadece arada sırada içsem de şu an onun yanında içmek istedim. Paketten bir sigara alıp dudaklarımın arasına yerleştirdim. Esin kendi sigarasının ateşiyle benimkisini de yaktı.

Sigaram sönmeye yaklaşmıştı, Esin ise hızlı hızlı içerek bitirmişti.

" Annen biliyor mu?" diye sordum. Benimki bir kere yakalaşmıştı ama çok kızmamıştı.

" Annem her şeyimi bilir. Ya senin?" diye cevap verdi.

" Bende annemle yakınım ama henüz o çıtaya erişemedik. Bazı konularda hala kapalı görüşlü olduğunu düşünüyorum." diye cevap verdim.

Gülerek bana yaklaştı.

" Hangi konular?" diye sordu. Meraklı gözlerle bana bakıyordu.

" Erkek arkadaşımla seviştiğimi anlatsam fena halde kızar mesela." dedim. Benden böyle bir şey beklemiyormuş gibiydi.

" Sevgilin var yani."

" Hayır şu an yok. Ayrılalı 4 ay olacak nerdeyse."  dedim.

" Ayrıca reşit değilsin kızım nasıl seviştin?" diye sordu. Bu konuda bana karşı çok meraklı davranıyordu.

" Sadece birbirimize dokunuyorduk. Öyle girme çıkma falan yok." dediğim de ikimizde gülüştük.

" Neyse gel yanıma korku filmi açtım izleriz." dedi. Korku filmi pek izlemesem de yeni arkadaşımı kırmak istemedim.

Yaz Aşkım (GxG) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin