Bu hikayeyi öyle rastgele yazdığım için üzerinde çok düşünmüyorum. Belki gxgxb yapabilme ihtimalim var.Yeni kitabım Yukarısı Bin Gök yayında. Ona da göz atabilirsiniz.
İyi okumalar ballarım!Duyduklarımın etkisiyle elini bırakmak istediysem de izin vermedi.
" Beni odana götür, orada konuşalım. Ben çıkmadan annen bize gelmişti. Seninle yalnız konuşmak istiyorum." dedi. Cevap vermeyip onu odama çıkarttım.
" Sen ne dediğini sanıyorsun Esin, ben belki erkeklerle yüzmek isteyecektim."
Sesim çok isyankar çıkıyordu. Erkeklerle yüzmek istemezdim ama onu kıskandırmak istiyordum.
" Erkeklerin amacı yüzmek değil seni o havuzun içinde becermekti Cemre!"
" Sende beni parmaklarınla becermek istemiyormuşsun gibi konuşma." dedim.
Dediklerimin karşısında susmuştu. Verecek cevabı yoktu çünkü o da bunu istiyordu. Benimde onu istediğim gibi.
Islak vücumdan sular akarken bikinimi çıkartıp havluya sarıldım. Esin beni izlerken saçlarıyla oynuyordu.
" Duş al istersen, havuz suyu tenine zarar vermesin." dedi.
Beni bu kadar üzdükten sonra nasıl böyle söyleyebilirdi. Dalga mı geçiyordu bu kız, benimle. Gülümseyerek ona baktım.
" Sen benimle dalga mı geçiyorsun? Dün beni ağlattın şimdi yüzsüzce konuşuyorsun. İster girerim ister girm-"
Esin dudaklarıma yapıştığı için cümlemi tamamlayamamıştım. Bu sefer ilk öpücüğümüzden farklıydı. Dudaklarımı emiyor, dilini ağızımın içinde gezdiriyordu.
Şaşırdığım için bir süre hareketsiz kalsam da bende ona ayak uydurdum.Öpüşmeye devam ederken üzerimdeki havluyu çıkartıp yere bıraktı. Yanında ilk defa çıplak olduğum için utanmadım ama bana ilk defa farklı gözlerle bakıyordu. Bu biraz garip hissettirmişti. Odamın kapısını kilitleyip Esin'in kıyafetlerini çıkarttım.
Çırılçıplak yatakta oturup yiyişmeye devam ettik. Parmak uçlarını bedenime sürtüyordu. Baldırımı okşayıp kenetlediğim bacaklarımı birbirinden uzaklaştırdı. Dudaklarımız ayrılırken gözleri ortaya çıkan vajinamda geziyordu.
İki parmağını vajinamın dudaklarında gezdirmeye başladığında gözlerinin içine baktım.
" Seni seviyorum Cemre, ilk tanıştığımız andan beri bu anı hayal ediyorum."
" Bende seni seviyorum Esin, lütfen korkaklık ediceksen buna başlamayalım." dedim onu uyarmak istiyordum.
Ben ilk defa kendimden bu kadar emindim. Bir kızla sevişmek nedir öğrenmek istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Aşkım (GxG) +18
Chick-LitYazlıkta tanıştığı kızla yakın arkadaş olması ona en fazla ne katabilir ki? 18 yaşına girecek olan genç kız, yeni taşınan komşusu sayesinde kendini bulur. kızlara karşı ilgisi olduğunu fark ettiğinde hayatı biraz değişir.